Barry2001 schreef:Ok. In het schema van Dick, stel dat de bovenste kt88 A is de onderste B, wil je die eens aangeven in het door jou getekende schema? Bv A1 en B1 voor links, A2 en B2 voor rechts.
Zo is het aangesloten, van de bovenkant gezien.
Moderator: Beheerdersteam
Barry2001 schreef:Ok. In het schema van Dick, stel dat de bovenste kt88 A is de onderste B, wil je die eens aangeven in het door jou getekende schema? Bv A1 en B1 voor links, A2 en B2 voor rechts.
Ah!buis schreef:Inderdaad, gedraaidAnne
Ten halve gekeerd is geheel gedwaald ?Barry2001 schreef:1 he, niet beide kanten
Barry2001 schreef:Test cd-tje ok nu?
democles schreef:Ruud,
Wat voor test CD gebruik je?
Zelfs per opname c.q. platenmaatschappij zou het verschillen. In tenminste een aantal gevallen trekt de versterker dit dan weer recht.Kappa7 schreef:Er zijn inderdaad wel meer versterkers die niet fase recht zijn.
Nee, zeker niet!!!Barry2001 schreef:Ruud. Dit moet een verlate 1 april grap zijn