Kappa7 schreef:Tis een GU50 versterker dus 50 tinten lijkt me een goede keuze.Ah!buis schreef:Over hoeveel shades hebben we het dan![]()
Anne
Anne
Moderator: Beheerdersteam
Kappa7 schreef:Tis een GU50 versterker dus 50 tinten lijkt me een goede keuze.Ah!buis schreef:Over hoeveel shades hebben we het dan![]()
Anne
Een Pearl2 ?Barry2001 schreef:Nu nog iets bedenken wat daar in moet
Ik zou wel ontkoppelen zo dicht mogelijk bij de buis zelf, maar 470uF lijkt mij wat overdreven.Barry2001 schreef:Anne, are joe out there?![]()
Even een vraagje, ben nog even bezig met de rest van de componenten/printen te bevestigen.
Even de schema's erbij, voeding:
470uF tussen +210V en GND. Is die 2e 470uF op de 200V noodzakelijk?
Een Tricycloop ?Barry2001 schreef:Voorkant, het oog dat alles ziet