ik heb heel wat vragen en hulp nodig bij het samenstellen en gebruik van een meetset.
Ik wil de meetset gebruiken om het filter te ontwerpen voor mijn hoornluidsprekers.
Laten we eerst maar beginnen bij het samenstellen ervan.
Ik heb me wel wat ingelezen hierin maar heb toch wat vragen.
Wat ik nodig denk te hebben:
-arta
-externe geluidskaart voor aan de laptop
- welke is makkelijke in gebruik, goedkoop, of gebruiken jullie?
-meetmicrofoon
-umik1 , behringer of wat wordt er aangeraden?
-meetversterker
-Klein versterkertje , wat gebruiken jullie?
Dan de opstelling:
Laptop met arta aansluiten met usb naar geluidskaart.
Van geluidskaart naar meetversterker.
Van meetversterker naar luidspreker.
Meetmicrofoon met usb aan de laptop hangen.
Klopt deze opstelling?
Volgens mij kan ik dan hier wel een meting mee doen.
Graag wat informatie van een meetgoeroe
Als er iemand van een van deze spullen af wil kan hij mij altijd een pbtje doen.
Liefst zou ik graag bij iemand een keer een meting mee willen maken.
Dus iemand die een beetje in de buurt woont en mij een keer een meting wil laten zien graag
Dennis
