De kastjes zien er keurig en professioneel uit, maar waarom heb je nou geen PCB's voor de gelijkrichters en afvlakkers ontworpen ?
En die ringkern met 2 tyraps monteren is ook wel een beetje...
Moderator: Beheerdersteam
Als je mij bedoelt, ik ben er alweer een poosje uit. Lekker een uurtje achter de draaibank gestaandre schreef:Moet jij niet naar bed?
Moest daar ook direct aan denken. Hoge versterking, van die af en toe klachten, gelijk opgebouwd 1 kant goed 1 kant niet .. best kans dat er buiten audio bereik iets staat te oscilleren dat interfereert met je audio, en dat dat het verschijnsel is dat George hoort.Rob Dingen schreef:Hoi,
Ik heb de salas shunt's ook gebouwd wel op een eigen print en heb enorm veel last van oscillaties gehad.
Denk dat je het in die hoek moet zoeken.
Rob
Goed ik heb me rot zitten meten en echt helemaal niets gevonden.Barry2001 schreef:Nog wat gevonden George mbt je eerdere probleem? Scoop er nog aan gehad?
Heeft dit te maken met de voeding of echt met de Pearl2? Dit omdat ik hem wil gaan voeden met accu's dan is het niet handig dat ding niet uit te zetten ivm het opladen.Kappa7 schreef:een ding waar je rekening mee moet houden is zet hem niet uit.
Het duurt echt een paar uur voor dat deze weer goed klinkt.
Ik vermoed dat dit met de voeding te maken heeft.rjmulder schreef:Super ga hem zien en horen in Bredaen helemaal geen plaatje van hoe het is geworden met de nieuwe trafo's
![]()
Heeft dit te maken met de voeding of echt met de Pearl2? Dit omdat ik hem wil gaan voeden met accu's dan is het niet handig dat ding niet uit te zetten ivm het opladen.Kappa7 schreef:een ding waar je rekening mee moet houden is zet hem niet uit.
Het duurt echt een paar uur voor dat deze weer goed klinkt.