Conrad heeft trouwens wel een 24volt spanningstabilisator.
Bij Dick Best niet te vinden
Moderator: Beheerdersteam
Ik had daar al antwoord op gegeven toch ?markbakk schreef:Ga je nou een 78XX gebruiken voor een eindversterker?
Zucht....
En je antwoord op mijn eerdere vraag, you lost me right there.
Ik las ook een stukje over een gast die beweerde dat het gaat om de balans tussen de belasting van de PSU en de afvlak elco'sray5150 schreef:Ik zeg, doen !![]()
Kun je nooit te hard draaien, hij mute dan automatischmarkbakk schreef:Ga je nou een 78XX gebruiken voor een eindversterker?
Zucht....
En je antwoord op mijn eerdere vraag, you lost me right there.
Nou volg ik het even nietsevenup schreef:Kun je nooit te hard draaien, hij mute dan automatischmarkbakk schreef:Ga je nou een 78XX gebruiken voor een eindversterker?
Zucht....
En je antwoord op mijn eerdere vraag, you lost me right there.
Een beetje snelle voeding is wel nodig om een 35Hz blokgolf goed weer te kunnen geven natuurlijkTheduboracle schreef:Ik had daar al antwoord op gegeven toch ?markbakk schreef:Ga je nou een 78XX gebruiken voor een eindversterker?
Zucht....
En je antwoord op mijn eerdere vraag, you lost me right there.
Een snelle voeding is voor mij ook nodig voor strakke bassen, bedoel je dat ?
Daar zei ik niks over namelijk.
Geen probleem toch Wouter? Natuurwetten worden hier herontworpen waar je bij staatwouter schreef:Ben niet thuis in de versterkers maar wilde je de TB W5-704D gebruiken voor een sub onder de 35Hz?
Dan hebben we het niet over de W5-704D want dat is een midwoofer, zeker geen subwoofer. Ook helemaal niet voor geschikt met z'n korte Xmax. Onder de 40 Hz kun je hem helemaal niet inzetten, zo laag komt die woofer normaal afgestemd niet eens.Theduboracle schreef:Beetje slap lullen toch.
Dat ding is een subwoofer en zo wordt hij verkocht.
Hij valt in het laag van 10 tot 100hz maar 20db af, dat is bij andere woofers erger heb ik al gezien.
Dus.........
Dat merk je vanzelf wel...Theduboracle schreef:Nou volg ik het even nietsevenup schreef:Kun je nooit te hard draaien, hij mute dan automatischmarkbakk schreef:Ga je nou een 78XX gebruiken voor een eindversterker?
Zucht....
En je antwoord op mijn eerdere vraag, you lost me right there.
ds23man schreef:
wouter schreef:Dan hebben we het niet over de W5-704D want dat is een midwoofer, zeker geen subwoofer. Ook helemaal niet voor geschikt met z'n korte Xmax. Onder de 40 Hz kun je hem helemaal niet inzetten, zo laag komt die woofer normaal afgestemd niet eens.Theduboracle schreef:Beetje slap lullen toch.
Dat ding is een subwoofer en zo wordt hij verkocht.
Hij valt in het laag van 10 tot 100hz maar 20db af, dat is bij andere woofers erger heb ik al gezien.
Dus.........
Ik heb er 4 liggen en ben met een ontwerp bezig. Voor een TB woofer had je even verder moeten kijken, die hebben zat subwoofers in die kleine maten.
Maar goed, je geeft vaak genoeg aan hoe je zelf vindt dat je bezig bentEchter zo'n misser...