Ik heb een SB classic, draai een Spotify plugin op de media server en bedien dit met mijn android ( Squeezecommander ) app. Dit werkt hartstikke goed voor reeds opgeslagen favorieten, albums en artiesten. Ik mis echter de functie om nieuwe muziek te ontdekken ( aanbevelingen gebaseerd op je geluisterde albums ). Ik moet dus op mijn laptop een beetje zitten rondklikken en leuke albums opslaan als favoriet, en dan naar de stereoset lopen om die favorieten dan weer op te zoeken.
De maker van de 3rd party Spotify plugin, Triode/Andrew, heeft eens geschreven dat dit niet mogelijk zou zijn omdat de 'discover' functionaliteit niet in de libspotify zit. Alleen de radio functionaliteit.
Mijn 'work around' is door bij 'Similar Artists' te kijken.
Bedankt voor je heldere reactie ( ik was er al een beetje bang voor ).
Voor mij zou dat een reden zijn om binnenkort eens te kijken naar een vervangende oplossing voor de SB classic.
Dan gebruik je dus de interne DAC, en dat zou een Wolfson 24 bits moeten zijn.
Het bestand wat je duidt is waarschijnlijk een "ex"SACD bestand met de 24/88 wordt vaak benut voor de meest dichtbij liggende frequentie van het origineel.
Anders kan het 24/174 zijn, en dat is ook niet dat iedere dac dat aan kan.
Misschien moet je eens kijken bij je instellingen, mogelijk zit daar nog een optie anders of verkeerd.
Dan gebruik je dus de interne DAC, en dat zou een Wolfson 24 bits moeten zijn.
Het bestand wat je duidt is waarschijnlijk een "ex"SACD bestand met de 24/88 wordt vaak benut voor de meest dichtbij liggende frequentie van het origineel.
Anders kan het 24/174 zijn, en dat is ook niet dat iedere dac dat aan kan.
Misschien moet je eens kijken bij je instellingen, mogelijk zit daar nog een optie anders of verkeerd.
de 24/88 is correct, zo is het flac-bronbestand ook (idd ex SACD).
maar waarik op doel is waarom hij de 2785kbps vbr omzet naar 705kbps vbr?
is misschien een setting die ik niet weet, maar volgens mij zijn er geen setting sivm flac.
Het was even zoeken naar een dergelijk bestand, maar ik heb er 1 serie van gevonden.
Iemand wilde dat wel graag weten om de verschillen te horen, ik heb nu alleen heel Foobar in maar puin geholpen, kan ik nu maar beter opnieuw installeren.
Maar bij mij mij dus via mijn eigen player geen probleem, zal dadelijk eens proberen op de Touch.
Wat voor een dac hangt er aan de speler, of is het een originele Squeezebox.
dat is een originele squeezebox receiver (deel van de duet), die zonder dac recht in mijn amplifier gaat.
de receiver kan, net als de classic, max 48kHz afspelen. blijkbaar wordt bij jou dan automatisch de zaak omgezet zodat hij wel speelt, ik krijg alleen op de classic de speler "unsupported bitrate" oid
Wat voor een dac hangt er aan de speler, of is het een originele Squeezebox.
dat is een originele squeezebox receiver (deel van de duet), die zonder dac recht in mijn amplifier gaat.
de receiver kan, net als de classic, max 48kHz afspelen. blijkbaar wordt bij jou dan automatisch de zaak omgezet zodat hij wel speelt, ik krijg alleen op de classic de speler "unsupported bitrate" oid
Ik was het vergeten. Mijn classic zit via coax naar een creative 250D thx. Die zou toch 24/96 moeten kunnen.... Vreemd.
Is dat dan een digitaal signaal wat er naar toe word gebracht?
Ik kom bij een Creativ toch niet zo een aansluiting tegen, of heb jij dan toch een andere.
dat is een originele squeezebox receiver (deel van de duet), die zonder dac recht in mijn amplifier gaat.
de receiver kan, net als de classic, max 48kHz afspelen. blijkbaar wordt bij jou dan automatisch de zaak omgezet zodat hij wel speelt, ik krijg alleen op de classic de speler "unsupported bitrate" oid
Ik was het vergeten. Mijn classic zit via coax naar een creative 250D thx. Die zou toch 24/96 moeten kunnen.... Vreemd.
Die van mij gaat ook digitaal uit, iirc kan de classic de bitrate niet aan
Ik heb een Duet welke inmiddels heb voorzien van een netwerk kabel.
Nu gebeurd het volgend ik krijg alles aan de praat met de hybride opzet maar .
Het is niet stabiel na enige tijd gaat het lampje groen branden en dan konstand blauw.
Wanneer ik dan weer de duet reset gaat het weer twee minuten goed.
Eerst speelde ik draadloos maar toen had ik regelmatig dropouts verder werkte het wel goed.
In ieder geval had iemand op het forum de oplossing.
I have "solved" the problem. I tried wired / bridge mode, and now it seems to work just fine. Unfortunately, this renders the whole reason I got the duet pointless (I originally planned to get a sonos, but dropped the plans because of the extra cost associated with making it wireless).
deze staat dan weer haaks op mijn probleem ,bij was het draadloos en los van af en toe een hikje speelde het wel .
Nu bedraad is het niets dan ellende .