Ik ben ook nog druk bezig met de ExtremA, maar er moeten ook wat projecten op de plank liggenBarry2001 schreef:Heb eigenlijk alle spullen liggen voor deze versterker, ben ook van plan 'm te gaan bouwen. Ivm andere projecten gaat dit nog wel ff duren![]()
lijkt me een goede keus Zweitse.
Dit zal ook zeker een project worden voor in de toekomst, maar wil zo her en der wel alvast wat onderdelen gaan kopen.
Ik heb al een offerte aangevraagd bij Ae-Europe voor de trafo's, maar hou ook zeker de optie open om ze in Polen te bestellen. Complete set voor €150 lijkt mij niet echt duur, maar zal TheoK ook nog eens vragen naar de kwaliteit van de trafo's. Is de inschakelvertraging van jou ook toepasbaar in dit project?
