nieuwsgierig hetzelfde pcb board gekocht als waar ray mee bezig is en ook gelijk de uitgebreide voeding van ray.
helemaal kopiëren dan? nee, in de eerste instantie wil ik de oorspronkelijke eindtrap gebruiken om in een later stadium een buizen eindtrap te gaan proberen.
vandaag het de dac-pcb thuis gekregen en wat ben ik blij dat al het smd gepriegel er al op zit gister heb ik de samples van TI thuis gekregen. hierin de reg1117f en de opa211. vooral die laatste baard mij toch enige zorg.
wat klein..... denk dat ik dit ga proberen uit te besteden
deze krijg ik nog binnen, heb gezocht naar een mooi chassis deel van de USB b maar wat ik vond was tamelijk duur en dit gaat ook er zijn echter een aantal onderdelen die ik zo niet ken
klopt het dat dat zilvere dingetje dit is http://www.dickbest.nl/index.php?_a=vie ... uctId=3732
maar die 2 zwarte dingen? (of zijn het draadbruggen???) verder zie ik linkdboven op de pcb 2 kondensators van 30P staan maar bij mij in het bakje en ook bij Dick Best is er alleen keuze uit 27P en 33P, wat is nu beter, hoger of lager?