Zou dat het gedeelte zijn dat stuk is gegaan? Is dat waarschijnlijk?
Er zit nog een transistortje op en condensatortjes....
Moderator: Beheerdersteam
Vertel? Wat zijn dat voor printjes? (geen puf om 30 pagina's door te spitten)jordo81 schreef:ITead heeft de printjes afgeleverd voor de Remote standby en volumeregeling
Mee eens.SuperR schreef:Ik zou eerst alles fatsoenlijk spelend proberen te krijgen. UCD die zich netjes gedraagt, DAC die geen vreemd gedrag vertoont.
Dat lees ik wel meer. Henri had het daar ook al over. Ik neem aan dat vooral de HD bipolar erg warm wordt? Of worden ze beiden er warm. De bipolar moet nog in elkaar, dus hiervoor zou ik makkelijk grotere koellichamen kunnen aanschaffen. Ik geloof dat er nog een gaatje over is in de koellichamen van mijn placid HD, bij jou waarschijnlijk ook? Hieraan zou je makkelijk nog een koellichaam kunnen bevestigen.jordo81 schreef:De koelingen van de Placid HD's worden mij iets te warm, zelfs zonder de deksel er op. Ik kan niet langere tijd relxed mijn vinger op de koelelementen leggen. Daarom ga ik er nog een rij tegenaan plakken
Mag ik vragen wat jouw placid HD's allemaal van stroom voorzien? per p-HD?jordo81 schreef:Vooral de Placid HD wordt warm. De HDBP eigenlijk niet.
Ik heb alle koelingen al voor grotere vervangen maar ik denk dat ik er gewoon een kleinere die ik nog heb aan vast plak.
Het zijn eigenlijk alleen maar de QN1's die zo warm worden. De QN2 niet..
Maar 80 graden zal het nog lang niet zijn. Ik merkte met de Hypex dat het allemaal wel significant warmer wordt met een deksel er op. Ik heb nog wat ruimte in de breedte dus maak ik er een dubbel radiator van![]()
ik heb dan 1 placid HD en die zal dan de DAC, sidecar, S/Pdif module, metronome en teleporter moeten voeden. Dit wordt wellicht wat veel? Kan er altijd nog een voeding naast zetten voor bij de metronome en teleporter. Geeft weer wat stof om over na te denken.jordo81 schreef:Jep,
De linker Placid HD doet de DAC, de Toslink en het selectie bordje,
De rechter Placid doet de DAC, de Sidecar en de Sidecar voedt via de Ribbon Cable de S/Pdif module.
De linker Placid HDBP doet de IVY en de Ventus EZ.
De rechter Placid HDBP doet de IVY en de Ventus EZ.