Zuw tijd voor een klein verhaaltje.
In de grote zaal stonden echt mega projecten die tot in de puntjes fijn uit gewerkt waren. Accuton's Audax was voor mij hier mijn favoriet. Klonk lekker neutraal ! Ook blijft de Rapides me ook weer verbazen. Had het idee dat het niet helemaal perfect afgeregeld was maar vond het echt een genot om ernaar te luisteren. Set van Barry KT88 etc.. + de draaitafel was ook pure genot ! Hele mooie set dat zo bij mij thuis mag staan.
Lars ken ik al jaren toen we nog actief waren op een auto club forum.. en nu liep hij zo binnen met een Mivoc setje dat pas enkele uren uit de lijmtangen bevrijd was. Had nog geen enkel nummer gespeeld en dan zo als beginner de set te laten horen op een dag waar veel audio veteranen rond liepen. Respect ! En het klonk nog fantastisch ook ! Ook de meting bij Jeroen zag er prima uit. En dat voor 100 euro per speaker zijde
Zelf had ik ook het één en ander mee genomen en toch leuke reacties op gekregen. Bedankt mensen !
Gisteren was het ook een spannend voor me zelf omdat ik de " Ik ga op reis en ik neem mee... " 2inch peerlessje liet meten door Jeroen. Dit is waarschijnlijk het kleinste breedbandertje dat hij ooit gemeten had. Omdat ik weinig van filteren af weet speelde deze altijd zonder filter. Stiekem verwachte ik een hele rare grafiek lijn... Maar stom verbaasd zag dit er prima uit. Zelfs de BR pijpje liep mooi aan met de driver. Alleen zit er een kleine bult op 2kHz wat makkelijk weg te krijgen is met een notch filter. Alleen al door deze meting heeft Jeroen mijn dag helemaal goed gemaakt !
Heb nu een aantal ZBA dagen mee gemaakt en altijd weer leuk om bekenden weer te zien en een praatje te kunnen maken.
Ook veel nieuwe gezichten gezien en grappig om te zien wie er nou achter bepaalde forum namen zit. Soms heb je toch een hele verkeerde inschatting

En over internet identiteit gesproken.. De beruchte persoon in de buizen wereld met de naam TriodeDick was ook aanwezig ! Als beginnende buizen prutser veel op de site gekeken en jaren later de persoon te ontmoeten vond ik toch wel een mooi momentje.
Zelf weinig stil gezeten en veel foto's heb ik helaas niet. Is me helemaal ontschoten.