Trouwens had je dan een 50 Hz brom moeten hebben.
ga zo door zou ik zeggen.
Moderator: Beheerdersteam
Dank U.nl3prc schreef:Dan heeft het dus toch niet echt met je opstelling te maken gehad.![]()
Trouwens had je dan een 50 Hz brom moeten hebben.
ga zo door zou ik zeggen.
Voor deze schijnbaar wel.TheoK schreef:Dan wordt het de 372JX Robert.
George als jij de monoblok versie wil maken dan ben je toch geen 300mA nodig voor 1 kanaal?
Het zit alleen nog in mijn hoofd.TheoK schreef:Heb het gezien George.
Ziet er wel interessant uit.
Neem aan de je er een mooi project van maakt?
Hou het in de gaten.
Die had ik gezien.IJsbier schreef:De DickBest trafo is geen optie? Hij heeft niet van die zwarte kapjes zoals de Hammonds, dus ik vrees dat ie daarom alleen al afvalt.
Is het niet zo dat die 250mA geldt over de totale wikkeling (600V)? Dan zou je dus 500mA hebben bij 300V, dat is 150W en dat is in lijn met het totale vermogen van de transformator van 240W.RobertD schreef:http://www.tube-town.net/ttstore/produc ... 372JX.html
De Hammond levert 250mA DC dat is echt voldoende voor een EL84 push pull stereo.
40mA per eindbuis is 160mA in totaal. De stroom door de stuurbuisjes is relatief laag, dus dat zit wel goed.
Leuk dat je zo'n opdracht hebt Theo.