Mijn volgende project. Jaja. Ik blijf bezig.
Ik heb hier een buizenbak waar toch wel wat aan gedaan moet worden.
Ik heb hem zo goed mogelijk bekeken en het is volgens mij een PP versterker.
Er staan 4 keer EL84 op en 4 keer E81CC.
Is er iemand die deze versterker kent en kan mij hier meer over kan vertellen?
Hij werkt wel maar er zit een brom in.
Ik wil hem sowieso over bouwen op een ander frame. Deze ziet er niet uit.
Zie plaatjes.

