Luisterdag Oost-Nederland

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Vind je het leuk een luisterdag in oost NL te bezoeken?

Ja, ik kom graag een dag luisteren en vind het leuk om spullen mee te nemen.
19
43%
Ja, ik kom graag een dag luisteren en vind het leuk om spullen mee te nemen maar heb (nog) geen vervoer.
4
9%
Ja, ik kom graag een dag luisteren maar neem geen spullen mee.
13
30%
Nee, oost NL is voor mij te ver reizen ondanks dat ik een luisterdag wel interessant vind.
7
16%
Nee, een luisterdag is voor mij niet interessant.
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 44

Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door Barry2001 »

TheoK schreef:
Zal zeker proberen om te komen en wat spullen mee te nemen.
In het tempo dat je nu bouwt Theo kun je alleen al de luisterruimtes vullen :mrgreen: wees welkom uiteraard.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door Barry2001 »

Martijn M schreef:
Leuk! Ik zal tegen die tijd vast nog wel wat leuks hebben staan. Mocht je nog wat hulp nodig hebben bij de organisatie, dan moet je het maar laten weten.
Dank voor het aanbod, maar een collega (ook zelfbouwer, niet aktief op het forum) helpt mee, gaat goedkomen. En qua ruimte hoeven we op zich niet zoveel te doen, wat we nodig hebben staat er en het wordt momenteel niet gebruikt dus.
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door TheoK »

Barry2001 schreef:
TheoK schreef:
Zal zeker proberen om te komen en wat spullen mee te nemen.
In het tempo dat je nu bouwt Theo kun je alleen al de luisterruimtes vullen :mrgreen: wees welkom uiteraard.

Thanks.

Ja heb nu wel ff de tijd.
Maar Maandag heb ik een sollicitatie gesprek. Grote kans dat ik weer werk heb.
Tja en de tijd voor de hobby wordt dan een stuk minder.
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door TubeHead »

Barry2001 schreef:
TubeHead schreef:
Fantastisch Barry ! =D>
Tegen die tijd Glen, een spelende TubeHead Tube amplifier, moet lukken!

Goed punt. Heb er eigenlijk niks meer aan gedaan. Zal binnen kort er weer aan beginnen.
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door bas focal m180 »

Barry2001 schreef:
Dank voor het aanbod, maar een collega (ook zelfbouwer, niet aktief op het forum) .
Is ie Forumschuw???
Hoeft niet er zitten aardige mensen , soms lopen meningen even verhit op maar dan is meesstal de kous af en gaan we weer normaal met elkaar om.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door Barry2001 »

TheoK schreef:
Barry2001 schreef:
TheoK schreef:
Zal zeker proberen om te komen en wat spullen mee te nemen.
In het tempo dat je nu bouwt Theo kun je alleen al de luisterruimtes vullen :mrgreen: wees welkom uiteraard.

Thanks.

Ja heb nu wel ff de tijd.
Maar Maandag heb ik een sollicitatie gesprek. Grote kans dat ik weer werk heb.
Tja en de tijd voor de hobby wordt dan een stuk minder.
Kijk, dat is goed nieuws. Succes in elk geval!
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door Barry2001 »

TubeHead schreef:
Barry2001 schreef:
TubeHead schreef:
Fantastisch Barry ! =D>
Tegen die tijd Glen, een spelende TubeHead Tube amplifier, moet lukken!

Goed punt. Heb er eigenlijk niks meer aan gedaan. Zal binnen kort er weer aan beginnen.
Je hebt nog even de tijd.. ben zelf ook van plan het een en ander mee te nemen.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door Barry2001 »

bas focal m180 schreef:
Barry2001 schreef:
Dank voor het aanbod, maar een collega (ook zelfbouwer, niet aktief op het forum) .
Is ie Forumschuw???
Hoeft niet er zitten aardige mensen , soms lopen meningen even verhit op maar dan is meesstal de kous af en gaan we weer normaal met elkaar om.
Forumschuw :D Och nee, niet iedereen heeft er behoefte aan he, en dat geeft toch ook niet. Ik denk zelfs dat er meer zelfbouwers niet dan wel aktief zijn op forums. Het is wel iemand die weet waar íe het over heeft, en graag een demo wil geven (heeft zelf een klasse D versterker ontwikkeld). Is voor de Hypex gebruikers wel interessant, kun je eens vergelijken hoe klasse D ook kan klinken, ben zelf ook geen fan van de Hypex modules. Zal voor die tijd nog wel lid worden.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door Kappa7 »

Op zich heb ik wel weer zin om te komen maar heb woensdag te horen gekregen dat ik per 1-1-12 geen baan meer heb. Daarmee is dan ook het vervoer (lease auto) dat ik heb komen te vervalen. ik weet dus niet of dat gaat lukken.
Natuurlijk ga ik er vanuit dat ik tegen die tijd wel weer wat anders gevonden zal hebben maar weet nu nog niet of daar ook weer een auto bij zal zitten.
Ik laat het dus nog even in het midden of ik kan komen.

Theo ik hoop dat het gaat lukken voor je suc6 bij het gesprek.

Groetjes George
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door TheoK »

Jeetje George. Jij ook al?

Jij ook succes met het vinden van een andere baan.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door Barry2001 »

Kappa7 schreef:
Op zich heb ik wel weer zin om te komen maar heb woensdag te horen gekregen dat ik per 1-1-12 geen baan meer heb. Daarmee is dan ook het vervoer (lease auto) dat ik heb komen te vervalen. ik weet dus niet of dat gaat lukken.
Natuurlijk ga ik er vanuit dat ik tegen die tijd wel weer wat anders gevonden zal hebben maar weet nu nog niet of daar ook weer een auto bij zal zitten.
Ik laat het dus nog even in het midden of ik kan komen.

Theo ik hoop dat het gaat lukken voor je suc6 bij het gesprek.

Groetjes George
Spijtig dat te horen George. In welke richting zoek je werk? Wellicht dat iemand hier op het forum een tip heeft. Succes met zoeken in elk geval.
Vwb vervoer, misschien dat je met iemand mee kunt rijden als je geen auto hebt. TubeHead, Arnhem, is dat een optie? Als TH dit wil natuurlijk :D
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door Wowly »

Kappa7 schreef:
Op zich heb ik wel weer zin om te komen maar heb woensdag te horen gekregen dat ik per 1-1-12 geen baan meer heb. Daarmee is dan ook het vervoer (lease auto) dat ik heb komen te vervalen. ik weet dus niet of dat gaat lukken.
Natuurlijk ga ik er vanuit dat ik tegen die tijd wel weer wat anders gevonden zal hebben maar weet nu nog niet of daar ook weer een auto bij zal zitten.
Ik laat het dus nog even in het midden of ik kan komen.

Theo ik hoop dat het gaat lukken voor je suc6 bij het gesprek.

Groetjes George
Heij george, hier hebben we het op de luisterdag nog over gehad. Goede vangst gehad?
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door TubeHead »

Barry2001 schreef:
Vwb vervoer, misschien dat je met iemand mee kunt rijden als je geen auto hebt. TubeHead, Arnhem, is dat een optie? Als TH dit wil natuurlijk :D
Uiteraard geen probleem ! :proost:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door Kappa7 »

Ha Barry,

Ik zit nu in de Telecom en doe daar project management.
Wel wil ik wat meer de techniek in aangezien ik dat toch wel mis.
Alleen nog geen idee wat precies dus ik sta open voor alle mogelijkheden.
Wel ben ik dan pas beschikbaar na 1-1-2012 ik heb dus nog wat tijd om iets te zoeken.


Wowly,
Klopt maar de vangst kan altijd beter natuurlijk :twisted:
TubeHead schreef:
Barry2001 schreef:
Vwb vervoer, misschien dat je met iemand mee kunt rijden als je geen auto hebt. TubeHead, Arnhem, is dat een optie? Als TH dit wil natuurlijk :D
Uiteraard geen probleem ! :proost:
Kijk dat is mooi.
Al is dat wel redelijk uit de route maar mogelijk kunnen we wat bij Apeldoorn afspreken tegen die tijd mocht dat nodig zijn.
Ik ga er stiekem toch vanuit dat ik dan wel weer een baan heb en ook weer een auto.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door Barry2001 »

Het trekt (in de techniek zeker) overal weer aan, dus wat dat betreft zit je nog in een zo slechte periode George. En je hebt nog even de tijd, dus dat moet lukken toch? Nogmaals succes in elk geval!
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door DragoSz »

Ik denk dat ik ook weer aanwezig zal zijn, Mits niet een of andere overheids sukkel dan iets voor me inplant :evil:

Ik zat trouwens nog te denken, De oude ROC naast het station in Hengelo staat nu ook al weer tijden leeg....
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door Barry2001 »

DragoSz schreef:
Ik denk dat ik ook weer aanwezig zal zijn, Mits niet een of andere overheids sukkel dan iets voor me inplant :evil:

Ik zat trouwens nog te denken, De oude ROC naast het station in Hengelo staat nu ook al weer tijden leeg....
Het toeval wil dat dit voorbij is gekomen :D heb er zelf ooit les gehad (MTS) en een kennis exposeert daar, het is nog wel als expositieruimte in gebruik. Alleen zijn de ruimtes vrij hard, groot, en akoustisch gezien vrijwel onbruikbaar. Is reeds afgevallen, maar bedankt voor de tip.
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door DragoSz »

Barry2001 schreef:
DragoSz schreef:
Ik denk dat ik ook weer aanwezig zal zijn, Mits niet een of andere overheids sukkel dan iets voor me inplant :evil:

Ik zat trouwens nog te denken, De oude ROC naast het station in Hengelo staat nu ook al weer tijden leeg....
Het toeval wil dat dit voorbij is gekomen :D heb er zelf ooit les gehad (MTS) en een kennis exposeert daar, het is nog wel als expositieruimte in gebruik. Alleen zijn de ruimtes vrij hard, groot, en akoustisch gezien vrijwel onbruikbaar. Is reeds afgevallen, maar bedankt voor de tip.
Ach met het juiste tapijt aan de muur :-"
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door Barry2001 »

DragoSz schreef:
Barry2001 schreef:
DragoSz schreef:
Ik denk dat ik ook weer aanwezig zal zijn, Mits niet een of andere overheids sukkel dan iets voor me inplant :evil:

Ik zat trouwens nog te denken, De oude ROC naast het station in Hengelo staat nu ook al weer tijden leeg....
Het toeval wil dat dit voorbij is gekomen :D heb er zelf ooit les gehad (MTS) en een kennis exposeert daar, het is nog wel als expositieruimte in gebruik. Alleen zijn de ruimtes vrij hard, groot, en akoustisch gezien vrijwel onbruikbaar. Is reeds afgevallen, maar bedankt voor de tip.
Ach met het juiste tapijt aan de muur :-"
Ah, jij hebt een container tapijten staan?
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door DragoSz »

Barry2001 schreef:
DragoSz schreef:
Barry2001 schreef:
Het toeval wil dat dit voorbij is gekomen :D heb er zelf ooit les gehad (MTS) en een kennis exposeert daar, het is nog wel als expositieruimte in gebruik. Alleen zijn de ruimtes vrij hard, groot, en akoustisch gezien vrijwel onbruikbaar. Is reeds afgevallen, maar bedankt voor de tip.
Ach met het juiste tapijt aan de muur :-"
Ah, jij hebt een container tapijten staan?
Als iedereen nou even bij zijn ouders of groot ouders langs gaat kon je een heel eind denk ik. Zeker wel een tapijt of 6 bij de mijne :lol: .
Maar goed, Niet dat het serieus was.

Ik vind het alleen wel weer zo lang wachten altijd voor een luisterdag :sure:
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door TubeHead »

Organiseer gewoon een slaapfeest zonder overnachting ! Hebben we iig genoeg slaapzakken ;)
Gebruikersavatar
bcvdb
Berichten: 467
Lid geworden op: vr 22 jul 2011, 18:52
Locatie: Steensel (Eindhoven)

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door bcvdb »

Is er al iets bekend over een mogelijke locatie? En of het door gaat?
Ik zou graag eens een luisterdag bijwonen! Die in beesterzwaag is net te ver :(

Bart
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door Barry2001 »

Ja, dit gaat door, maar ik wil de Beetsterzwaag mannen niet in het vaarwater zitten. Alles is geregeld, na de Beetsterzwaag luisterdag volgende week alle details.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door Barry2001 »

Locatie vroeg je nog: Almelo.
thijs5653
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 17 feb 2010, 21:22
Locatie: Deventer

Re: Luisterdag Oost-Nederland

Bericht door thijs5653 »

Barry2001 schreef:
Locatie vroeg je nog: Almelo.
En de datum nog steeds 4 februari?

Ik zou ook graag eens een luisterdag bij willen wonen. Vanuit deventer makkelijk te doen.

Gr. thijs
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”