In het tempo dat je nu bouwt Theo kun je alleen al de luisterruimtes vullenTheoK schreef:Zal zeker proberen om te komen en wat spullen mee te nemen.
Luisterdag Oost-Nederland
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag Oost-Nederland
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Dank voor het aanbod, maar een collega (ook zelfbouwer, niet aktief op het forum) helpt mee, gaat goedkomen. En qua ruimte hoeven we op zich niet zoveel te doen, wat we nodig hebben staat er en het wordt momenteel niet gebruikt dus.Martijn M schreef:Leuk! Ik zal tegen die tijd vast nog wel wat leuks hebben staan. Mocht je nog wat hulp nodig hebben bij de organisatie, dan moet je het maar laten weten.
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Barry2001 schreef:In het tempo dat je nu bouwt Theo kun je alleen al de luisterruimtes vullenTheoK schreef:Zal zeker proberen om te komen en wat spullen mee te nemen.wees welkom uiteraard.
Thanks.
Ja heb nu wel ff de tijd.
Maar Maandag heb ik een sollicitatie gesprek. Grote kans dat ik weer werk heb.
Tja en de tijd voor de hobby wordt dan een stuk minder.
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Barry2001 schreef:Tegen die tijd Glen, een spelende TubeHead Tube amplifier, moet lukken!TubeHead schreef:Fantastisch Barry !
Goed punt. Heb er eigenlijk niks meer aan gedaan. Zal binnen kort er weer aan beginnen.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Is ie Forumschuw???Barry2001 schreef:Dank voor het aanbod, maar een collega (ook zelfbouwer, niet aktief op het forum) .
Hoeft niet er zitten aardige mensen , soms lopen meningen even verhit op maar dan is meesstal de kous af en gaan we weer normaal met elkaar om.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Kijk, dat is goed nieuws. Succes in elk geval!TheoK schreef:Barry2001 schreef:In het tempo dat je nu bouwt Theo kun je alleen al de luisterruimtes vullenTheoK schreef:Zal zeker proberen om te komen en wat spullen mee te nemen.wees welkom uiteraard.
Thanks.
Ja heb nu wel ff de tijd.
Maar Maandag heb ik een sollicitatie gesprek. Grote kans dat ik weer werk heb.
Tja en de tijd voor de hobby wordt dan een stuk minder.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Je hebt nog even de tijd.. ben zelf ook van plan het een en ander mee te nemen.TubeHead schreef:Barry2001 schreef:Tegen die tijd Glen, een spelende TubeHead Tube amplifier, moet lukken!TubeHead schreef:Fantastisch Barry !
Goed punt. Heb er eigenlijk niks meer aan gedaan. Zal binnen kort er weer aan beginnen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Forumschuwbas focal m180 schreef:Is ie Forumschuw???Barry2001 schreef:Dank voor het aanbod, maar een collega (ook zelfbouwer, niet aktief op het forum) .
Hoeft niet er zitten aardige mensen , soms lopen meningen even verhit op maar dan is meesstal de kous af en gaan we weer normaal met elkaar om.
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Op zich heb ik wel weer zin om te komen maar heb woensdag te horen gekregen dat ik per 1-1-12 geen baan meer heb. Daarmee is dan ook het vervoer (lease auto) dat ik heb komen te vervalen. ik weet dus niet of dat gaat lukken.
Natuurlijk ga ik er vanuit dat ik tegen die tijd wel weer wat anders gevonden zal hebben maar weet nu nog niet of daar ook weer een auto bij zal zitten.
Ik laat het dus nog even in het midden of ik kan komen.
Theo ik hoop dat het gaat lukken voor je suc6 bij het gesprek.
Groetjes George
Natuurlijk ga ik er vanuit dat ik tegen die tijd wel weer wat anders gevonden zal hebben maar weet nu nog niet of daar ook weer een auto bij zal zitten.
Ik laat het dus nog even in het midden of ik kan komen.
Theo ik hoop dat het gaat lukken voor je suc6 bij het gesprek.
Groetjes George
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Jeetje George. Jij ook al?
Jij ook succes met het vinden van een andere baan.
Jij ook succes met het vinden van een andere baan.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Spijtig dat te horen George. In welke richting zoek je werk? Wellicht dat iemand hier op het forum een tip heeft. Succes met zoeken in elk geval.Kappa7 schreef:Op zich heb ik wel weer zin om te komen maar heb woensdag te horen gekregen dat ik per 1-1-12 geen baan meer heb. Daarmee is dan ook het vervoer (lease auto) dat ik heb komen te vervalen. ik weet dus niet of dat gaat lukken.
Natuurlijk ga ik er vanuit dat ik tegen die tijd wel weer wat anders gevonden zal hebben maar weet nu nog niet of daar ook weer een auto bij zal zitten.
Ik laat het dus nog even in het midden of ik kan komen.
Theo ik hoop dat het gaat lukken voor je suc6 bij het gesprek.
Groetjes George
Vwb vervoer, misschien dat je met iemand mee kunt rijden als je geen auto hebt. TubeHead, Arnhem, is dat een optie? Als TH dit wil natuurlijk
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Heij george, hier hebben we het op de luisterdag nog over gehad. Goede vangst gehad?Kappa7 schreef:Op zich heb ik wel weer zin om te komen maar heb woensdag te horen gekregen dat ik per 1-1-12 geen baan meer heb. Daarmee is dan ook het vervoer (lease auto) dat ik heb komen te vervalen. ik weet dus niet of dat gaat lukken.
Natuurlijk ga ik er vanuit dat ik tegen die tijd wel weer wat anders gevonden zal hebben maar weet nu nog niet of daar ook weer een auto bij zal zitten.
Ik laat het dus nog even in het midden of ik kan komen.
Theo ik hoop dat het gaat lukken voor je suc6 bij het gesprek.
Groetjes George
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Uiteraard geen probleem !Barry2001 schreef:Vwb vervoer, misschien dat je met iemand mee kunt rijden als je geen auto hebt. TubeHead, Arnhem, is dat een optie? Als TH dit wil natuurlijk
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Ha Barry,
Ik zit nu in de Telecom en doe daar project management.
Wel wil ik wat meer de techniek in aangezien ik dat toch wel mis.
Alleen nog geen idee wat precies dus ik sta open voor alle mogelijkheden.
Wel ben ik dan pas beschikbaar na 1-1-2012 ik heb dus nog wat tijd om iets te zoeken.
Wowly,
Klopt maar de vangst kan altijd beter natuurlijk
Al is dat wel redelijk uit de route maar mogelijk kunnen we wat bij Apeldoorn afspreken tegen die tijd mocht dat nodig zijn.
Ik ga er stiekem toch vanuit dat ik dan wel weer een baan heb en ook weer een auto.
Ik zit nu in de Telecom en doe daar project management.
Wel wil ik wat meer de techniek in aangezien ik dat toch wel mis.
Alleen nog geen idee wat precies dus ik sta open voor alle mogelijkheden.
Wel ben ik dan pas beschikbaar na 1-1-2012 ik heb dus nog wat tijd om iets te zoeken.
Wowly,
Klopt maar de vangst kan altijd beter natuurlijk
Kijk dat is mooi.TubeHead schreef:Uiteraard geen probleem !Barry2001 schreef:Vwb vervoer, misschien dat je met iemand mee kunt rijden als je geen auto hebt. TubeHead, Arnhem, is dat een optie? Als TH dit wil natuurlijk
Al is dat wel redelijk uit de route maar mogelijk kunnen we wat bij Apeldoorn afspreken tegen die tijd mocht dat nodig zijn.
Ik ga er stiekem toch vanuit dat ik dan wel weer een baan heb en ook weer een auto.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Het trekt (in de techniek zeker) overal weer aan, dus wat dat betreft zit je nog in een zo slechte periode George. En je hebt nog even de tijd, dus dat moet lukken toch? Nogmaals succes in elk geval!
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Ik denk dat ik ook weer aanwezig zal zijn, Mits niet een of andere overheids sukkel dan iets voor me inplant
Ik zat trouwens nog te denken, De oude ROC naast het station in Hengelo staat nu ook al weer tijden leeg....
Ik zat trouwens nog te denken, De oude ROC naast het station in Hengelo staat nu ook al weer tijden leeg....
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Het toeval wil dat dit voorbij is gekomenDragoSz schreef:Ik denk dat ik ook weer aanwezig zal zijn, Mits niet een of andere overheids sukkel dan iets voor me inplant![]()
Ik zat trouwens nog te denken, De oude ROC naast het station in Hengelo staat nu ook al weer tijden leeg....
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Ach met het juiste tapijt aan de muurBarry2001 schreef:Het toeval wil dat dit voorbij is gekomenDragoSz schreef:Ik denk dat ik ook weer aanwezig zal zijn, Mits niet een of andere overheids sukkel dan iets voor me inplant![]()
Ik zat trouwens nog te denken, De oude ROC naast het station in Hengelo staat nu ook al weer tijden leeg....heb er zelf ooit les gehad (MTS) en een kennis exposeert daar, het is nog wel als expositieruimte in gebruik. Alleen zijn de ruimtes vrij hard, groot, en akoustisch gezien vrijwel onbruikbaar. Is reeds afgevallen, maar bedankt voor de tip.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Ah, jij hebt een container tapijten staan?DragoSz schreef:Ach met het juiste tapijt aan de muurBarry2001 schreef:Het toeval wil dat dit voorbij is gekomenDragoSz schreef:Ik denk dat ik ook weer aanwezig zal zijn, Mits niet een of andere overheids sukkel dan iets voor me inplant![]()
Ik zat trouwens nog te denken, De oude ROC naast het station in Hengelo staat nu ook al weer tijden leeg....heb er zelf ooit les gehad (MTS) en een kennis exposeert daar, het is nog wel als expositieruimte in gebruik. Alleen zijn de ruimtes vrij hard, groot, en akoustisch gezien vrijwel onbruikbaar. Is reeds afgevallen, maar bedankt voor de tip.
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Als iedereen nou even bij zijn ouders of groot ouders langs gaat kon je een heel eind denk ik. Zeker wel een tapijt of 6 bij de mijneBarry2001 schreef:Ah, jij hebt een container tapijten staan?DragoSz schreef:Ach met het juiste tapijt aan de muurBarry2001 schreef:Het toeval wil dat dit voorbij is gekomenheb er zelf ooit les gehad (MTS) en een kennis exposeert daar, het is nog wel als expositieruimte in gebruik. Alleen zijn de ruimtes vrij hard, groot, en akoustisch gezien vrijwel onbruikbaar. Is reeds afgevallen, maar bedankt voor de tip.
Maar goed, Niet dat het serieus was.
Ik vind het alleen wel weer zo lang wachten altijd voor een luisterdag
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Organiseer gewoon een slaapfeest zonder overnachting ! Hebben we iig genoeg slaapzakken 
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Is er al iets bekend over een mogelijke locatie? En of het door gaat?
Ik zou graag eens een luisterdag bijwonen! Die in beesterzwaag is net te ver
Bart
Ik zou graag eens een luisterdag bijwonen! Die in beesterzwaag is net te ver
Bart
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Ja, dit gaat door, maar ik wil de Beetsterzwaag mannen niet in het vaarwater zitten. Alles is geregeld, na de Beetsterzwaag luisterdag volgende week alle details.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Locatie vroeg je nog: Almelo.
Re: Luisterdag Oost-Nederland
En de datum nog steeds 4 februari?Barry2001 schreef:Locatie vroeg je nog: Almelo.
Ik zou ook graag eens een luisterdag bij willen wonen. Vanuit deventer makkelijk te doen.
Gr. thijs
