Mooi dat het werkt,mijn gelukwensen
Toch zit er een en ander scheef.Als je verkeerom getelt heb dan blijft pin5 hetzelfde,maar pin4 wordt pin6 en vv.
Maar pin6 is een anode en daar staat 140V of bij het derde buisje 240V op,da's niet niks of 1V

.
Ook wel duidelijk hoe die transistor is gesneuveld,als je pin6 voor 4 neemt en die per ongeluk tegen pin5 houdt dan sluit je je bij buis 3 de voeding kort,plof gedaan

.
Kijk alles aan de hand van het spanningslijstje(tov massa),wat ik in febr.heb doorgegeven,voor de zekerheid maar na.
Zit er eigenlijk al een volumeregelaar in ? En hoe heeft de leverancier gereageerd op de missers in het schema ?
Anne