Ik zie zojuist dat er een nieuwe hongkong dac is met de cs4398
http://cgi.ebay.nl/UPGRADED-24bit-192KH ... 286.c0.m14
Er zijn 31 resultaten gevonden
- do 30 okt 2008, 17:41
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Nieuwe hongkong dac
- Reacties: 0
- Weergaves: 1006
- wo 22 okt 2008, 22:50
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Andere hong kong dac
- Reacties: 22
- Weergaves: 3691
- wo 22 okt 2008, 19:39
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: I/V omzetter pcm1794
- Reacties: 0
- Weergaves: 823
I/V omzetter pcm1794
ik heb de grote hong kong dac omgebouwd met een pcm1794 ik vond het geluid van de cs4397 toch iets onnatuurlijk ruimtelijk Nu ben ik aan het experimenteren met de iv omzetter.(zie foto) de lt1028 heb ik vervangen door de LME49710 weke opamp zou ik hier het beste voor kunnen gebruiken? ik zoek er eig...
- wo 15 okt 2008, 20:33
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: HongKongDAC en aanverwanten items
- Reacties: 229
- Weergaves: 25310
Ik heb de 4562 hier besteld
binnen een week in huis
http://www.banzaieffects.com/Miscellane ... 6-p-2.html
binnen een week in huis
http://www.banzaieffects.com/Miscellane ... 6-p-2.html
- vr 03 okt 2008, 22:22
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: HongKongDAC en aanverwanten items
- Reacties: 229
- Weergaves: 25310
- vr 03 okt 2008, 21:18
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Andere hong kong dac
- Reacties: 22
- Weergaves: 3691
- za 20 sep 2008, 10:03
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Andere hong kong dac
- Reacties: 22
- Weergaves: 3691
- za 20 sep 2008, 10:01
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Andere hong kong dac
- Reacties: 22
- Weergaves: 3691
- do 18 sep 2008, 17:14
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Andere hong kong dac
- Reacties: 22
- Weergaves: 3691
nog ff geduld :x hoe lang heeft het bij jullie geduurd?? 29-Aug-2008 Hong Kong Item posted. 29-Aug-2008 Hong Kong In transit. 30-Aug-2008 Hong Kong Processed for departure. 30-Aug-2008 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 31-Aug-2008 17-Sep-2008 Netherlands Arrived and is being p...
- ma 08 sep 2008, 20:12
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Andere hong kong dac
- Reacties: 22
- Weergaves: 3691
- ma 08 sep 2008, 20:09
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Soup Ceramique OF Soup Sandwich
- Reacties: 0
- Weergaves: 615
Soup Ceramique OF Soup Sandwich
Hallo mede bouwers, Wie heeft er een soup gebouwd en bij wie zou ik deze kunnen komen beluisteren?? :D Ik te denken om deze te gaan bouwen maar het lijkt mij niet verstandig om dit te doen zonder hem eerst te hebben gehoord. Ook zit ik nog te twijfelen tussen de Ceramique of Sandwich Ik heb een Rela...
- ma 25 aug 2008, 11:30
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Andere hong kong dac
- Reacties: 22
- Weergaves: 3691
- zo 24 aug 2008, 21:46
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Andere hong kong dac
- Reacties: 22
- Weergaves: 3691
Andere hong kong dac
naar aanleiding van jullie group buy heb ik besloten de uitgebreide versie te bestellen. Op de foto staat dat er allerlei mooie onderdelen gebruikt zijn. http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230282343262&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:NL:31#ebayphotohosting wie weet er het verschil tu...
- zo 27 jan 2008, 22:02
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Nad C541i modificeren
- Reacties: 16
- Weergaves: 2896
- zo 27 jan 2008, 13:39
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Verschil lm4562na en LME49720NA
- Reacties: 8
- Weergaves: 1418
- do 24 jan 2008, 20:24
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Verschil lm4562na en LME49720NA
- Reacties: 8
- Weergaves: 1418
- do 24 jan 2008, 7:50
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Verschil lm4562na en LME49720NA
- Reacties: 8
- Weergaves: 1418
Verschil lm4562na en LME49720NA
weet er iemand het veschil tussen deze 2 ??
de specs lijken erg op elkaar
de specs lijken erg op elkaar
- za 19 jan 2008, 22:50
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: UCD 700HG OF 400HG
- Reacties: 14
- Weergaves: 1751
- vr 11 jan 2008, 6:41
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: UCD 700HG OF 400HG
- Reacties: 14
- Weergaves: 1751
- do 10 jan 2008, 22:41
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: UCD 700HG OF 400HG
- Reacties: 14
- Weergaves: 1751
wat zou er mis zijn als ik 2 x deze trafo zou gebruiken
is veel goed koper als 2x het ingegoten model en goedkoper als de TRA501
http://nl.farnell.com/jsp/Electrical/Tr ... ku=9530835
is veel goed koper als 2x het ingegoten model en goedkoper als de TRA501
http://nl.farnell.com/jsp/Electrical/Tr ... ku=9530835
- do 10 jan 2008, 21:00
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: UCD 700HG OF 400HG
- Reacties: 14
- Weergaves: 1751
- do 10 jan 2008, 20:12
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: UCD 700HG OF 400HG
- Reacties: 14
- Weergaves: 1751
- do 10 jan 2008, 18:26
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: UCD 700HG OF 400HG
- Reacties: 14
- Weergaves: 1751
UCD 700HG OF 400HG
Ik twijfel tussen 2 setups om te bouwen. Ik moet natuurlijk wel binnen mijn budget blijven daarom heb ik voor mij zelf de keuze uit 2 opties. Het vermogen van de 700 heb ik niet nodig. Wat zal ik kiezen?? :?: :?: UCD700HG met 1x voeding 1x TR700 1x ucd700 power 2x ucd700HG 1x softstart UCD400HG met ...
- wo 09 jan 2008, 19:27
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Nad C541i modificeren
- Reacties: 16
- Weergaves: 2896
- wo 09 jan 2008, 17:18
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Nad C541i modificeren
- Reacties: 16
- Weergaves: 2896
