Ik zie zojuist dat er een nieuwe hongkong dac is met de cs4398
http://cgi.ebay.nl/UPGRADED-24bit-192KH ... 286.c0.m14
Nieuwe hongkong dac
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- speakerfan
- Berichten: 34
- Lid geworden op: do 26 okt 2006, 15:12
- Locatie: Breda
