Er zijn 9 resultaten gevonden

door japieyo
wo 14 nov 2007, 12:31
Forum: Meten....
Onderwerp: Newbie's and Noob's questions here
Reacties: 210
Weergaves: 32648

Hoi jongens, Ik overweeg nog steeds dit LM3875 kitje als meetampje: http://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?p=93852#93852 ( http://electronics.dantimax.dk/Kits/Preamps_-_poweramps/index.html ) Als iemand zich geroepen voelt tot een groepsinkoop doe ik mee. Ik heb toevallig vorige week een setje...
door japieyo
vr 26 okt 2007, 11:07
Forum: Meten....
Onderwerp: Newbie's and Noob's questions here
Reacties: 210
Weergaves: 32648

Ik wil ook graag de meetmicrofoon gaan aanschaffen uit de powerbuy van Wowly. Nu ben ik ook op zoek gegaan naar een goede USB geluidskaart en ben ik de volgende tegengekomen: http://www.vego.nl/m-audio/fasttrack_usb/fasttrack_usb.htm Heeft deze kaart een meerwaarde tegen over een M-audio transit USB ?
door japieyo
do 11 okt 2007, 18:19
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Zuiltje met Seas L18RNX/P en 27TBFC/G
Reacties: 3
Weergaves: 1354

Door een motorongelukje ligt de uitvoering van de project al een tijdje stil en zal het ook nog wel een tijdje stil liggen. Maar omdat ik nu tijd genoeg heb om dingen te bedenken heb ik het volgende bedacht: Na bestuderen van de specsheets van de woofer en tweeter viel me op dat er een groot rendeme...
door japieyo
do 11 okt 2007, 15:40
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: bouwen van hoogrendements speakers welke?
Reacties: 28
Weergaves: 4765

Misschien dat de volgende link wat is :
http://www.troelsgravesen.dk/C17mk4.htm
Volgens mij is dit een behoorlijk doorontwikkeld ontwerp. Verder staan er hier op het forum nog ergens een setje woofers voor dit ontwerp re koop.
door japieyo
di 04 sep 2007, 20:51
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: DD8 MkII
Reacties: 156
Weergaves: 22610

Ik heb dezelfde units besteld en ze zouden eigenlijk al geleverd moeten zijn. Ik ben van plan om ook de zuil variant te bouwen.
Jou kastvorm lijkt exact op wat ik van plan ben, zelfs het zwarte front is hetzelfe. Ik ga dit topic daarom met veel belangstelling volgen.
door japieyo
wo 22 aug 2007, 11:31
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Zuiltje met Seas L18RNX/P en 27TBFC/G
Reacties: 3
Weergaves: 1354

Bedankt voor het aanbod. Maar ik heb denk ik al een oplossing voor mijn probleem. Ik maak gewoon 2 setjes verwisselbare baffles die ik vaast schroef op de kast. Wanneer ik mijn keuze gemaakt hebt, dan kan ik de baffle vastlijmen.
door japieyo
di 21 aug 2007, 20:02
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Zuiltje met Seas L18RNX/P en 27TBFC/G
Reacties: 3
Weergaves: 1354

Zuiltje met Seas L18RNX/P en 27TBFC/G

Een jaar geleden heb ik voor het eerst een paar luidsprekers gebouwd. Zoals bij zo veel eerste projecten was dit de Needle. Van deze mini zuiltjes heb ik nog steeds erg veel plezier. Maar het is nu tijd voor een wat heftiger project. Met de gekozen units zijn er voor mij 2 mogelijkheden: De DD8-MkII...
door japieyo
ma 23 okt 2006, 10:19
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Modula MTM MLTL met Dayton RS180 en Seas H1212
Reacties: 10
Weergaves: 3965

Ik zal er eens achter aan gaan. Succes met het afwerken van je
luidsprekers
door japieyo
wo 18 okt 2006, 16:04
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Modula MTM MLTL met Dayton RS180 en Seas H1212
Reacties: 10
Weergaves: 3965

Ik zie het ook wel zitten om deze luidsprekers te bouwen. Te meer omdat iedereen erg lovend is over de (meeste) Dayton speakers, en omdat ze bijzonder goedkoop zijn. Maar het enige probleem dat ik heb zijn de gigantische verzendkosten vanuit Amerika (als je het berekend via Parts Express), zie ik ie...