Ik kan iedereen deze voeding van harte aanbevelen!
http://www.tentlabs.com/Components/Tube ... supply.pdf
Heb deze upgrade nagebouwd, en het resultaat is verbluffend. Zelfs bij gebruik van een hele goede externe DAC wordt het eindresultaat ook weer beter!
Er zijn 12 resultaten gevonden
- ma 02 jan 2012, 16:03
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Voeding Squeezbox Touch
- Reacties: 32
- Weergaves: 1330
- ma 02 jan 2012, 15:16
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Logitech squeezebox classic
- Reacties: 36
- Weergaves: 3093
Re: Logitech squeezebox classic
Hier de informatie en bouwbeschrijving
http://www.tentlabs.com/Components/Tube ... supply.pdf
Eenvoudig, doeltreffend. Geweldig.
Bij mij paste het bestelde 5V plugje niet, heb ik de originele plug van Logitech maar gebruikt ( = snoer doorgeknipt )
http://www.tentlabs.com/Components/Tube ... supply.pdf
Eenvoudig, doeltreffend. Geweldig.
Bij mij paste het bestelde 5V plugje niet, heb ik de originele plug van Logitech maar gebruikt ( = snoer doorgeknipt )
- zo 01 jan 2012, 19:54
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Logitech squeezebox classic
- Reacties: 36
- Weergaves: 3093
Re: Logitech squeezebox classic
Bij mij speelt al weer een maand of 6 een Squeezebox Touch, aangesloten via SP/DIF op de Tentlabs b-DAC. Onlangs de laatste puntjes op de i gezet door de voeding van de SB te vervangen door de "Dick van de Merwe" voeding. Het verschil is ONMIDDELIJK hoorbaar. Meer rust. Meer sprankeling. S...
- di 06 sep 2011, 0:03
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Afbouw UL-40S KT66 PP-SuperTriode: Hij Speelt!!!
- Reacties: 121
- Weergaves: 4931
Re: Afbouw UL-40S KT66 PP-SuperTriode: Hij Speelt!!!
Geen geld. De foto toont exact mijn buizen, ook met dat bobbeltjes plastic en dat papiertje met elastiek.
Op de buis heb ik geen datumcode aangetroffen.
Op de buis heb ik geen datumcode aangetroffen.
- zo 04 sep 2011, 0:54
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Afbouw UL-40S KT66 PP-SuperTriode: Hij Speelt!!!
- Reacties: 121
- Weergaves: 4931
Re: Afbouw UL-40S KT66 PP-SuperTriode: Hij Speelt!!!
De Gold Lion stond eigenlijk op basis van reviews op nr 1 van mijn lijstje.
Vind het mooie producten, die Gold Lions.
Heb 2 verschillende merken meegenomen: Shuguang en de JJ. Mijn leverancier had geen Gold Lion.
Ik heb nog niet de behoefte om de JJ's te gaan testen zo mooi vind ik het nu
Vind het mooie producten, die Gold Lions.
Heb 2 verschillende merken meegenomen: Shuguang en de JJ. Mijn leverancier had geen Gold Lion.
Ik heb nog niet de behoefte om de JJ's te gaan testen zo mooi vind ik het nu
- za 03 sep 2011, 15:17
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Afbouw UL-40S KT66 PP-SuperTriode: Hij Speelt!!!
- Reacties: 121
- Weergaves: 4931
Re: Afbouw UL-40S KT66 PP-SuperTriode: Hij Speelt!!!
Ja interessante vraag. Proefondervindelijk vastgesteld.
Het laag wordt rommeliger als je die C1' weglaat.
Het laag wordt rommeliger als je die C1' weglaat.
- za 03 sep 2011, 13:32
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Afbouw UL-40S KT66 PP-SuperTriode: Hij Speelt!!!
- Reacties: 121
- Weergaves: 4931
Re: Afbouw UL-40S KT66 PP-SuperTriode: Hij Speelt!!!
Ik heb dit topic ook al een tijdje gevolgd. Leuk. De KT66 buis is een uitstekende keuze voor een versterker als deze maar ook voor andere versterkers die geschikt zijn voor EL34, 6L6, 6550, KT66, KT77, KT88 etc. Eigenlijk zijn er heel veel typen buizen die in zo'n versterker kunnen. Vooral als het n...
- wo 10 aug 2011, 14:06
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Afbouw UL-40S KT66 PP-SuperTriode: Hij Speelt!!!
- Reacties: 121
- Weergaves: 4931
Re: Afbouw UL-40S KT66 PP-SuperTriode: Hij Speelt!!!
Leuk topic, maar hoe staat het er nu mee? Is het af, bevalt het?
- vr 16 jun 2006, 22:15
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Versterker maken, wat is het beste?
- Reacties: 6
- Weergaves: 2196
Voor veel lawaai kun je beter naar het rendement van je luidprekers kijken. Boxen van 100 Watt met een rendement van 90 dB kunnen veel harder dan boxen van 200 Watt met een rendement van 85 dB. Voor de eerste boxen heb je met een versterker van 50 Watt net zo veel geluid als bij een versterker van ...
- vr 16 jun 2006, 22:08
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: verkoop van "black gates" elco's
- Reacties: 16
- Weergaves: 4819
- vr 16 jun 2006, 22:05
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Boek(en) zelfbouw buizenversterkers.
- Reacties: 5
- Weergaves: 2149
Re: Boek(en) zelfbouw buizenversterkers.
:?: Geachte mede gebruikers,ik moet altijd andere mensen lastig vallen met mijn vragen over buizen versterkers omdat ik er geen verstand van heb,nu heb ik besloten om zelf maar wat gaan te leren hier over,ik heb de boekjes elektronica deel 1-2-3 van dirksen al besteld en zocht eigenlijk nog het boe...
- vr 16 jun 2006, 21:58
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: boeken over versterkers
- Reacties: 8
- Weergaves: 1678
Re: boeken over versterkers
mss niet in de goed rubriek, maar tgaat over versterkers dus... kzou graag mijn kennis over het bouwen van versterkers wat uitbreiden en ben daarvoor op zoek naar een goed boek over versterkers ed. Elektuur heeft zo enkele boeken uitgebracht, maar ik weet niet wat ik er moet van denken, heeft ieman...
