Wat is er reeds:
Een stapel onderdelen bestaande uit een gelast stalen kast, een set trafo's van Amplimo (eerste serie met dopmoer op de UGT) en een half afgemonteerde printplaat. Ook heb ik uit de zoldervoorraad 2 paartjes E88CC van Philips (SQ) en Siemens opgedoken. De printplaat is enigzins krom getrokken echter als ik deze met boutjes vastzet ipv deze zelfklevers, zijn we van dat probleem af.
Wat ontbreekt:
De eindbuizen, bouwschema en afwerkspul. Zeker het schema is even handig om terug te vinden. Het is de versie die bij introductie in een Electuur (?) heeft gestaan. Deze printplaat was vernaggelt in het artikel afgedrukt echter met slim kopierwerk en verschalen is de print etsbaar geworden. Deze versie lijkt echter te verschillen van de huidige.
