Er zijn 60 resultaten gevonden

door Lucas82
di 07 mar 2023, 16:36
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Project DiyRel
Reacties: 18
Weergaves: 641

Re: Project DiyRel

Afbeelding

Vandaag binnen gekregen, even testen en kijken hoe ie klinkt als ik het hiermee helemaal vol prop :)
door Lucas82
zo 05 mar 2023, 15:47
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Project DiyRel
Reacties: 18
Weergaves: 641

Re: Project DiyRel

Oke bedankt Pjotr, ga ik daar ook even naar kijken of zoiets voor mij iets kan betekenen.
Zijn er nog bepaalde merken of types die je adviseerd?
door Lucas82
zo 05 mar 2023, 11:55
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Project DiyRel
Reacties: 18
Weergaves: 641

Re: Project DiyRel

Dit is idd ook een beetje lompe amp en qua afmetingen niet ideaal voor in deze kast, daarom ook gekozen om het zo te doen. Mocht er een ander, of een hypex amp komen dan bouw ik deze ook niet meer in en maak ik daar een aparte kastje voor. Ik ga hier even mee spelen en wellicht nog BAF toevoegen. Al...
door Lucas82
zo 05 mar 2023, 9:21
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Project DiyRel
Reacties: 18
Weergaves: 641

Re: Project DiyRel

Afbeelding
door Lucas82
zo 05 mar 2023, 9:07
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Project DiyRel
Reacties: 18
Weergaves: 641

Re: Project DiyRel

Dank heren voor jullie input! Afgelopen woensdag een kistje gebouwd, 25mm mdf en alles netjes in verstek. En ik moet zeggen dat ie al aardig goed klinkt in mijn gehoor. (Kistje 340mm in het vierkant) In ieder geval klinkt hij toch strakker en speelt hij nu beter ook op laag volume dan de jbl subje d...
door Lucas82
ma 27 feb 2023, 20:46
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Project DiyRel
Reacties: 18
Weergaves: 641

Re: Project DiyRel

Bedankt Tweety voor je reactie! Nog een kleine toelichting, misschien helpt dat... De sub zal veelal ingezet worden bij films, hoeft niet hard te gaan, maar subtiel en laag moeten kunnen meedraaien. Had zelf gehoopt rond de 25hz. Ik heb deze driver even omgewisseld met de huidige in de kast van jbl,...
door Lucas82
ma 27 feb 2023, 18:46
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Project DiyRel
Reacties: 18
Weergaves: 641

Project DiyRel

Beste audiofanaten. Een tijdje niet meer actief geweest met de hobby maar ik wil nu toch weer een subje bouwen. Ik heb een driver van een Rel Q150 subje en wil deze weer een jasje geven. Nu zou deze gepoort kunnen in een kast van ca 30L. Ik wil hem net als het origineel in een gesloten kast zetten. ...
door Lucas82
zo 22 jan 2023, 14:02
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Van groot naar klein. Monitors, massief eiken
Reacties: 57
Weergaves: 2974

Re: Van groot naar klein. Monitors, massief eiken

Mooi ontwerp en geheel geworden zeg!
Hoe bevalt de sub als aanvulling?
Wat voor drivers heb je gebruikt?
door Lucas82
ma 16 apr 2018, 0:02
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Project Eton 11.2
Reacties: 287
Weergaves: 9694

Re: Project Eton 11.2

hrscharft schreef:
Nee dit is pallisander.
Jouw Teak zit hier:

7.jpg

5.jpg
Ook goed terrecht gekomen zie ik! :wink:
door Lucas82
vr 13 apr 2018, 23:06
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Project Eton 11.2
Reacties: 287
Weergaves: 9694

Re: Project Eton 11.2

Zijn dat nog mijn oude teak velletjes?
door Lucas82
ma 12 mar 2018, 18:58
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Uiteindelijk ontwerp Dayton RS100 en RS225 tekening
Reacties: 24
Weergaves: 1198

Re: Uiteindelijk ontwerp Dayton RS100 en RS225 tekening

Hmm ben benieuwd! Uitdagend ontwerp =D>
door Lucas82
ma 12 feb 2018, 23:15
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Project Eton 11.2
Reacties: 287
Weergaves: 9694

Re: Project Eton 11.2

Hoe staat het met je project Harm, nog upgrades?
door Lucas82
vr 29 dec 2017, 0:40
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Project Eton 11.2
Reacties: 287
Weergaves: 9694

Re: Project Eton 11.2

Niet alleen de baffles gaan in de primer zie ik... :lol:
door Lucas82
wo 27 dec 2017, 15:31
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Project Eton 11.2
Reacties: 287
Weergaves: 9694

Re: Project Eton 11.2

Heel nice!
Mooi dat er weer vaart in zit :rock:
door Lucas82
wo 20 dec 2017, 21:43
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Project Eton 11.2
Reacties: 287
Weergaves: 9694

Re: Project Eton 11.2

Aah kijk, dat is lang geleden Harm!
Ben weer benieuwd hoe je ze gaat afmaken!
door Lucas82
vr 03 mar 2017, 17:29
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Cardioide stereo sublaag
Reacties: 48
Weergaves: 2840

Re: Cardioide stereo sublaag

Flink over nagedacht dus haha!

Mooie kleur, gaat mooi worden...
door Lucas82
do 02 mar 2017, 23:06
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Cardioide stereo sublaag
Reacties: 48
Weergaves: 2840

Re: Cardioide stereo sublaag

Ziet er nice uit!!
Vanwaar de gaten aan de zijkant onderin?

En al nagedacht over hoe je de kast gaat afwerken of heb ik dat net ff gemist...?!

Ga zo door, lekker bezig! =D>
door Lucas82
di 28 feb 2017, 20:07
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Cardioide stereo sublaag
Reacties: 48
Weergaves: 2840

Re: Cardioide stereo sublaag

Ben zeer benieuwd!!
door Lucas82
ma 01 dec 2014, 0:07
Forum: DIY-gereedschap
Onderwerp: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr1
Reacties: 190
Weergaves: 10544

Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr

Wanneer een filmpje van een paar strakke bafles frezen?! :-)
door Lucas82
do 17 jul 2014, 22:27
Forum: Versterkers
Onderwerp: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Reacties: 301
Weergaves: 30411

Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase

Hey ik zie daar een bekende drivertje :goedzo:
door Lucas82
do 10 jul 2014, 17:55
Forum: DIY-gereedschap
Onderwerp: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr1
Reacties: 190
Weergaves: 10544

Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr

Hey Harm

Hoe staat het ermee?
door Lucas82
wo 26 feb 2014, 19:40
Forum: DIY-gereedschap
Onderwerp: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr1
Reacties: 190
Weergaves: 10544

Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr

Dat ziet er erg profi uit!!
Dat gaat zeker iets moois worden :rock:
door Lucas82
za 15 feb 2014, 0:41
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Een volwaardige drieweg voor 250 euro (?)
Reacties: 70
Weergaves: 2879

Re: Een volwaardige drieweg voor 250 euro (?)

Leuke drivers gebruikt. Ben benieuwd hoe ze uiteindelijk eruit komen te zien en hoe ze zullen klinken! Wat ik me wel afvraag is waarom je de zij panelen ook niet in verstek hebt gezaagd voor een mooiere en makelijker afwerking??