Goeie vraag, eigenlijk nooit zo over nagedacht.
Mijn inziens kan na de schakelaar ook.
Er zijn 5 resultaten gevonden
- ma 28 jan 2013, 21:38
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: zekering in netspanning - waar
- Reacties: 8
- Weergaves: 434
- ma 28 jan 2013, 21:26
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: 1e zelfbouw versterker
- Reacties: 13
- Weergaves: 635
Re: 1e zelfbouw versterker
Een hypex hoeft niet heel duur te zijn, en makkelijk in elkaar zetten.
- ma 28 jan 2013, 21:24
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hypex standby stuurprint
- Reacties: 64
- Weergaves: 3213
Re: Hypex standby stuurprint
Ziet er goed uit, misschien ook maar eens overwegen voor m'n projectje.
- ma 27 aug 2012, 17:43
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hypex van prut naar show conditie. (Metamorfose)
- Reacties: 50
- Weergaves: 2603
Re: Hypex van prut naar show conditie. (Metamorfose)
@Pjotr, Ik heb nog weinig kaas gegeten van versterkers, maar je zegt hier dat een OEM module geen ingangsbuffer heeft, en dus laag-ohmig moet worden aangestuurd. Zelf heb ik hier een stapeltje OEM's liggen (UCD OEM 400), deze conform de datasheet aangesloten en dit werkt perfect. Ik gebruik hiervoo...
- zo 26 aug 2012, 18:06
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hypex van prut naar show conditie. (Metamorfose)
- Reacties: 50
- Weergaves: 2603
Re: Hypex van prut naar show conditie. (Metamorfose)
Netjes gedaan Hans, echt SUPER! =D> :goedzo: Je wordt nog eens een echte bankwerker :mrgreen: Ik kan dus niet aan die Oem modules komen, dus dan word het wat dikker. Aanstaande donderdag zie ik hem weer met een nieuwe demo, zal ik ze even aan hem laten zien :rock: Daarmee was je niet opgeschoten in...
