Er zijn 5 resultaten gevonden

door dirkmans
ma 28 jan 2013, 21:38
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: zekering in netspanning - waar
Reacties: 8
Weergaves: 434

Re: zekering in netspanning - waar

Goeie vraag, eigenlijk nooit zo over nagedacht.
Mijn inziens kan na de schakelaar ook.
door dirkmans
ma 28 jan 2013, 21:26
Forum: Versterkers
Onderwerp: 1e zelfbouw versterker
Reacties: 13
Weergaves: 635

Re: 1e zelfbouw versterker

Een hypex hoeft niet heel duur te zijn, en makkelijk in elkaar zetten.
door dirkmans
ma 28 jan 2013, 21:24
Forum: Versterkers
Onderwerp: Hypex standby stuurprint
Reacties: 64
Weergaves: 3213

Re: Hypex standby stuurprint

Ziet er goed uit, misschien ook maar eens overwegen voor m'n projectje.
door dirkmans
ma 27 aug 2012, 17:43
Forum: Versterkers
Onderwerp: Hypex van prut naar show conditie. (Metamorfose)
Reacties: 50
Weergaves: 2603

Re: Hypex van prut naar show conditie. (Metamorfose)

@Pjotr, Ik heb nog weinig kaas gegeten van versterkers, maar je zegt hier dat een OEM module geen ingangsbuffer heeft, en dus laag-ohmig moet worden aangestuurd. Zelf heb ik hier een stapeltje OEM's liggen (UCD OEM 400), deze conform de datasheet aangesloten en dit werkt perfect. Ik gebruik hiervoo...
door dirkmans
zo 26 aug 2012, 18:06
Forum: Versterkers
Onderwerp: Hypex van prut naar show conditie. (Metamorfose)
Reacties: 50
Weergaves: 2603

Re: Hypex van prut naar show conditie. (Metamorfose)

Netjes gedaan Hans, echt SUPER! =D> :goedzo: Je wordt nog eens een echte bankwerker :mrgreen: Ik kan dus niet aan die Oem modules komen, dus dan word het wat dikker. Aanstaande donderdag zie ik hem weer met een nieuwe demo, zal ik ze even aan hem laten zien :rock: Daarmee was je niet opgeschoten in...