Hypex standby stuurprint
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
Bordje gerouteerd, iemand nog commentaar? Zo niet, dan ga ik verder netjes opschonen!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
Die maak ik nog wat dikker, maar er loopt eigenlijk nauwelijks stroom.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
Zo, tis me nu naar het zin:
Laatste kans voor opmerkingen, vanavond gaat ie in de bestelling!
Laatste kans voor opmerkingen, vanavond gaat ie in de bestelling!
Re: Hypex standby stuurprint
Toch zouden de baantjes overal wat breder mogen vindt dit erg magertjes
Je zegt dat er niet veel overheen gaat maar bij sluiting fikken wel die dunne baantjes door
Je zegt dat er niet veel overheen gaat maar bij sluiting fikken wel die dunne baantjes door
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
Tis maar een 1,2VA trafo hoor, die gaat eerder door zijn hoeven dan dat de sporen door fikken!
- just-sounds
- Ook commercieel actief
- Berichten: 155
- Lid geworden op: vr 23 nov 2007, 13:10
- Locatie: Weesp
- Contacteer:
Re: Hypex standby stuurprint
Lijkt me zeer OK,
is het nog een idee om onderdelen gezamenlijk in te kopen?
is het nog een idee om onderdelen gezamenlijk in te kopen?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
Zou kunnen, maar denk dat er weinig winst te halen valt, of we moeten dermate freaky worden om te proberen alle onderdelen in het Zwart te krijgen! ( printje is ook zwart)just-sounds schreef:Lijkt me zeer OK,
is het nog een idee om onderdelen gezamenlijk in te kopen?
Re: Hypex standby stuurprint
Een beetje tekst bij X1 en X2 (welke aansluiting zit waar) kan ook handig zijn.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
Te laat!rho schreef:Een beetje tekst bij X1 en X2 (welke aansluiting zit waar) kan ook handig zijn.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 9&start=25
Maar het moet natuurlijk niet "Iedereen kan schilderen met Ravensburger worden"
Re: Hypex standby stuurprint
Tja, toen ik nog printen tekende op 't werk hadden ze toch niet graag dat ik zulke zaken vergat.
...Maar dat is ook al weer meer dan 10 jaar geleden.
...Maar dat is ook al weer meer dan 10 jaar geleden.
Re: Hypex standby stuurprint
Klein vraagje nog.
Ik ga de standbyprint wss gebruiken met een bistabiele schakelaar.
Op de print is het duidelijk waar JP1 moet verbonden worden, maar JP2 is 1 eilandje .. waar leg ik die dan naartoe ?
Btw .. Is het laatst gepubliceerde schema het juiste ?
Je merkte nog op dat er iets niet ok zat met de pinning van SV1 en SV2 ..
-edit-
Even uitgevogeld.
Laatste schema is enkel de nummering van de pins op SV2 niet correct dus, tstaat wel correct getekend.
JP2 moet aan R4 verbonden worden (kant Relais)
Ik ga de standbyprint wss gebruiken met een bistabiele schakelaar.
Op de print is het duidelijk waar JP1 moet verbonden worden, maar JP2 is 1 eilandje .. waar leg ik die dan naartoe ?
Btw .. Is het laatst gepubliceerde schema het juiste ?
Je merkte nog op dat er iets niet ok zat met de pinning van SV1 en SV2 ..
-edit-
Even uitgevogeld.
Laatste schema is enkel de nummering van de pins op SV2 niet correct dus, tstaat wel correct getekend.
JP2 moet aan R4 verbonden worden (kant Relais)
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
Die twee jumpers zijn alleen nodig als je een latching schakelaar gebruikt, je laat dan de 555 ic weg en legt twee brugjes. Zal vanavond even een aansluitschema maken.
Re: Hypex standby stuurprint
Ziet er goed uit, misschien ook maar eens overwegen voor m'n projectje.
