Het waren de 180 ST met een modificatie van Sander Sassen en de SMPS 400A180 voeding.
Het speelde en was eigenlijk erg gevaarlijk gemonteerd i.v.m. hoogspanning. Na veel zoeken toch een paar nette kastjes gevonden, Halb schalen, waar de onderdelen makkelijk in pasten. Voorbereidend werk gedaan en dan moeten er gaten in een paneel. !!!
Dat ging vout.! Ik dacht het wel even met een speedboor te kunnen doen, dat kan wel een beetje lukken, maar dan moeten de punten aan de buitenzijde wel lang genoeg zin om door het aluminium te komen.
Gelukkig kwam er hulp, iemand die heele grote luidsprekers maakte, doet ook wel eens wat met metaal.
Watersnijden is de oplossing zo bleek.
Met een basis van de gaten van de net-entree en de speakon en gebalanceerd in en de buitenmaten was ik al dik tevreden. Met het originele als mal de gaten op maat gemaakt en aangepast.
Nu dan met behulp van de ervaring van mensen die zo lovend waren over het spuitbusje van de Action de plaatjes in de grondlak en zwarte matte spuitlak afgewerkt. Nu dan maar gemonteerd, na eerst nog even de net-entree even wat bijwerken, ze zijn bedoeld voor 1 mm plaatmateriaal. Binnen en buitenkant. Met de dank naast de assistentie van Marcus (Hondasnl, watersnijden)
En de mooie Panhead schroeven voor de Speakon, die ik op de kop kon tikken in Almelo.
Ik vind het netjes en mijn vrouw vind het mooi, mooier kan het niet.
Edit: De oplettende kijker zal het gezien hebben, de Hypex modules zijn in de nieuwe behuizing de Hypex 180 HG, die had ik in eerder gekochte/overgenomen zitten en ze gaan nu dus aan de aan de grote luidsprekers die ik hier heb staan.
De gemodificeerde Sander Sassen versie gaan in de andere behuizing, Hifi2000 kasten die ik ook nog heb staan.