Er zijn 44 resultaten gevonden

door Peter v.Kr
zo 24 aug 2025, 8:37
Forum: Aangeboden
Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Reacties: 5698
Weergaves: 249166

Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)

Davis luidsprekerboxen en nog wat rommel.
€ 25,00
https://link.marktplaats.nl/m2302932535 ... ialbuttons
door Peter v.Kr
vr 04 apr 2025, 11:29
Forum: Aangeboden
Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Reacties: 5698
Weergaves: 249166

Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)

Kijk dat is goed om te horen want ze hebben af en toe echt leuke dingen te koop!
door Peter v.Kr
wo 02 apr 2025, 22:22
Forum: Aangeboden
Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Reacties: 5698
Weergaves: 249166

Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)

Wel benieuwd waar WattsUppAudio'NL zijn drivers vandaan haalt. Ooit een paar SB acoustics gehad die niet in orde waren en deze terug gezonden naar soundimports, en kort daarna zie ik dezelfde terug op WattsUppAudio'NL. Kan toeval zijn.....
door Peter v.Kr
wo 08 jan 2025, 16:33
Forum: Archief
Onderwerp: Philips FP440 linear tracker
Reacties: 12
Weergaves: 421

Re: Philips FP440 linear tracker

Bizar dat nog niemand dat ding op heeft gehaald, zo cool!!!

Voor wat meer info wat het nu eigenlijk is (als zegt de naam een hoop :wink: ): https://www.grammofoon.com/frameset.htm ... ntentFrame
door Peter v.Kr
di 22 okt 2024, 20:03
Forum: Archief
Onderwerp: Te koop diverse units
Reacties: 10
Weergaves: 810

Re: Te koop diverse units

door Peter v.Kr
ma 12 aug 2024, 11:22
Forum: Aangeboden
Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Reacties: 5698
Weergaves: 249166

Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)

In de tekst op mp staat Bieden vanaf €9750.-
Ik weet niet of dat veel is voor deze luidsprekers? Best een bedrag als je het mij vraagt...
door Peter v.Kr
za 03 aug 2024, 16:28
Forum: Archief
Onderwerp: gratis aangeboden: 2x Monacor SP250P luidsprekers + Conrad sub-150 plaatversterker
Reacties: 1
Weergaves: 335

Re: gratis aangeboden: 2x Monacor SP250P luidsprekers + Conrad sub-150 plaatversterker

Leuke subwoofer mee te bouwen denk ik! Voor de gelukkige, de conrad versterker heeft een vaste ingebouwde boost die door de handige Harrie aan te passen is: https://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=9511 korte vraag omtrent het adres: Is een regio omschrijving wel mogelijk? edit: zie nu Delft s...
door Peter v.Kr
ma 25 sep 2023, 10:47
Forum: Archief
Onderwerp: Gladen SQX 10
Reacties: 2
Weergaves: 208

Re: Gladen SQX 10

Mooie woofer, ook een behoorlijk rendement ondanks hoge xmax!
door Peter v.Kr
za 02 sep 2023, 19:27
Forum: Aangeboden
Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Reacties: 5698
Weergaves: 249166

Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)

Gaat om 1 exemplaar als ik het zo lees
door Peter v.Kr
ma 28 aug 2023, 21:41
Forum: Aangeboden
Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Reacties: 5698
Weergaves: 249166

Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)

Losse speakers voor BNS te koop
€ 100,00
https://link.marktplaats.nl/m2006145277 ... ialbuttons

Had het bijna zelf gekocht voor een linearay projectje ofzo.

Is €100,- voor alles op de foto's!
door Peter v.Kr
zo 13 aug 2023, 9:08
Forum: Aangeboden
Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Reacties: 5698
Weergaves: 249166

Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)

En mocht je de 003 zoeken https://www.speakerenco.nl/t25cf003
€92,-
door Peter v.Kr
ma 15 okt 2018, 20:13
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: StarBass / ClingOn test drivers
Reacties: 115
Weergaves: 6435

Re: StarBass VI test drivers

Ziet er prachtig uit, echt vakwerk!

Wat ik echter niet snap is waarom de sensor in het midden moet zitten. Mensen houden van symmetrie, maar is het nu ook echt nodig om zo'n brug te gebruiken? waarom niet direct tegen de spreekspoel lijmen?
door Peter v.Kr
vr 17 aug 2018, 20:13
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Phase plate weghalen Seas tweeter
Reacties: 11
Weergaves: 667

Re: Phase plate weghalen Seas tweeter

Zonder heeft zo wel mijn voorkeur. Het allerhoogste gewoon ophalen met een DSP.
door Peter v.Kr
wo 07 mar 2018, 15:35
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
Reacties: 19
Weergaves: 872

Re: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows

Ik heb hem trouwens na de reset weer op windows 10 getest, maar weer niets.

Misschien dat ik mijn pc eens dualboot ga maken met ook windows 7 er op. Als hij het daar dan weer niet op doet weet ik dat het een USB controller probleem is.
door Peter v.Kr
di 06 mar 2018, 17:28
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
Reacties: 19
Weergaves: 872

Re: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows

Zoals ik al zei, de volhouder wint :D

Onder windows 7:
MiniDSP windows 7 (Medium).jpg
Gelijk gereset. Nu eens kijken of hij onder windows 10 het wel weer doet!
Misschien niet eens iets te maken met de windows versie maar meer de gebruikte chipset voor de USB, maar we gaan het zien!
door Peter v.Kr
vr 02 mar 2018, 19:19
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
Reacties: 19
Weergaves: 872

Re: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows

Nog geen windows 7 kunnen testen, maar hier het resultaat op een macbook.....
MiniDSP mac (Medium).jpg
door Peter v.Kr
vr 02 mar 2018, 17:41
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
Reacties: 19
Weergaves: 872

Re: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows

De volhouder wint zullen we maar zeggen :mrgreen:

Ik wist niet eens dat ik de boel kon resetten, maar dat ga ik zeker doen, bedankt voor de tip!
door Peter v.Kr
vr 02 mar 2018, 7:15
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
Reacties: 19
Weergaves: 872

Re: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows

Eergisteren een XP laptop uit het "archief" van mijn werk opgesnorkeld, en de minidsp aangesloten. Zoals op de foto te zien is herkent hij hem wel. MiniDSP onder XP (Medium).jpg Zoals Henkjan melde gaf hij eerst minidps aan, en daarna staat hij bij de HID devices, maar niet meer als minids...
door Peter v.Kr
di 27 feb 2018, 6:50
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
Reacties: 19
Weergaves: 872

Re: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows

Wie wie dat niet, iemand binnen zijn topic met een plank vol ervaring 8)

Als jij er één aansluit onder windows 10, staat hij dan wel bij device manager zonder het uitroepteken, of loop je tegen dezelfde problemen aan?
door Peter v.Kr
ma 26 feb 2018, 21:45
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
Reacties: 19
Weergaves: 872

Re: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows

Wordt bij mij niet vermeld, maar stond onder op de print O:)
Begrijp ik dat jij ook een v1.2 hebt?
door Peter v.Kr
ma 26 feb 2018, 21:18
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
Reacties: 19
Weergaves: 872

Re: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows

Was inderdaad allebij met Windows 10. Ik zal eens kijken of ik ergens kan testen op een Windows 7 machine!
door Peter v.Kr
ma 26 feb 2018, 20:53
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
Reacties: 19
Weergaves: 872

Re: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows

Oh, vergeten te vermelden, ook al geprobeerd...
door Peter v.Kr
ma 26 feb 2018, 20:39
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
Reacties: 19
Weergaves: 872

MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows

Hoi Allemaal, Vorige week heb ik een minidsp 2x4 (v1.2) van sander1238 gekocht, maar ik krijg hem hier niet aan de praat. MiniDSP 1.jpg Wat ik van hem begrijp is dat hij hem in het verleden zonder problemen kon verbinden zonder iets speciaals te doen. Als ik hem verbind dan zie ik het volgende: Scre...