Davis luidsprekerboxen en nog wat rommel.
€ 25,00
https://link.marktplaats.nl/m2302932535 ... ialbuttons
Er zijn 44 resultaten gevonden
- zo 24 aug 2025, 8:37
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 249166
- vr 04 apr 2025, 11:29
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 249166
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Kijk dat is goed om te horen want ze hebben af en toe echt leuke dingen te koop!
- wo 02 apr 2025, 22:22
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 249166
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Wel benieuwd waar WattsUppAudio'NL zijn drivers vandaan haalt. Ooit een paar SB acoustics gehad die niet in orde waren en deze terug gezonden naar soundimports, en kort daarna zie ik dezelfde terug op WattsUppAudio'NL. Kan toeval zijn.....
- wo 08 jan 2025, 16:33
- Forum: Archief
- Onderwerp: Philips FP440 linear tracker
- Reacties: 12
- Weergaves: 421
Re: Philips FP440 linear tracker
Bizar dat nog niemand dat ding op heeft gehaald, zo cool!!!
Voor wat meer info wat het nu eigenlijk is (als zegt de naam een hoop
): https://www.grammofoon.com/frameset.htm ... ntentFrame
Voor wat meer info wat het nu eigenlijk is (als zegt de naam een hoop
- di 22 okt 2024, 20:03
- Forum: Archief
- Onderwerp: Te koop diverse units
- Reacties: 10
- Weergaves: 810
Re: Te koop diverse units
Jemmel op Marktplaats: https://www.marktplaats.nl/q/jemmel/
- ma 12 aug 2024, 11:22
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 249166
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
In de tekst op mp staat Bieden vanaf €9750.-
Ik weet niet of dat veel is voor deze luidsprekers? Best een bedrag als je het mij vraagt...
Ik weet niet of dat veel is voor deze luidsprekers? Best een bedrag als je het mij vraagt...
- za 03 aug 2024, 16:28
- Forum: Archief
- Onderwerp: gratis aangeboden: 2x Monacor SP250P luidsprekers + Conrad sub-150 plaatversterker
- Reacties: 1
- Weergaves: 335
Re: gratis aangeboden: 2x Monacor SP250P luidsprekers + Conrad sub-150 plaatversterker
Leuke subwoofer mee te bouwen denk ik! Voor de gelukkige, de conrad versterker heeft een vaste ingebouwde boost die door de handige Harrie aan te passen is: https://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=9511 korte vraag omtrent het adres: Is een regio omschrijving wel mogelijk? edit: zie nu Delft s...
- ma 25 sep 2023, 10:47
- Forum: Archief
- Onderwerp: Gladen SQX 10
- Reacties: 2
- Weergaves: 208
Re: Gladen SQX 10
Mooie woofer, ook een behoorlijk rendement ondanks hoge xmax!
- za 02 sep 2023, 19:27
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 249166
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Gaat om 1 exemplaar als ik het zo lees
- ma 28 aug 2023, 21:41
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 249166
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Losse speakers voor BNS te koop
€ 100,00
https://link.marktplaats.nl/m2006145277 ... ialbuttons
Had het bijna zelf gekocht voor een linearay projectje ofzo.
Is €100,- voor alles op de foto's!
€ 100,00
https://link.marktplaats.nl/m2006145277 ... ialbuttons
Had het bijna zelf gekocht voor een linearay projectje ofzo.
Is €100,- voor alles op de foto's!
- ma 21 aug 2023, 22:32
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 249166
- zo 13 aug 2023, 9:08
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 249166
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
En mocht je de 003 zoeken https://www.speakerenco.nl/t25cf003
€92,-
€92,-
- ma 15 okt 2018, 20:13
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: StarBass / ClingOn test drivers
- Reacties: 115
- Weergaves: 6435
Re: StarBass VI test drivers
Ziet er prachtig uit, echt vakwerk!
Wat ik echter niet snap is waarom de sensor in het midden moet zitten. Mensen houden van symmetrie, maar is het nu ook echt nodig om zo'n brug te gebruiken? waarom niet direct tegen de spreekspoel lijmen?
Wat ik echter niet snap is waarom de sensor in het midden moet zitten. Mensen houden van symmetrie, maar is het nu ook echt nodig om zo'n brug te gebruiken? waarom niet direct tegen de spreekspoel lijmen?
- vr 17 aug 2018, 20:13
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Phase plate weghalen Seas tweeter
- Reacties: 11
- Weergaves: 667
Re: Phase plate weghalen Seas tweeter
Zonder heeft zo wel mijn voorkeur. Het allerhoogste gewoon ophalen met een DSP.
- wo 07 mar 2018, 15:35
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
- Reacties: 19
- Weergaves: 872
Re: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
Ik heb hem trouwens na de reset weer op windows 10 getest, maar weer niets.
Misschien dat ik mijn pc eens dualboot ga maken met ook windows 7 er op. Als hij het daar dan weer niet op doet weet ik dat het een USB controller probleem is.
Misschien dat ik mijn pc eens dualboot ga maken met ook windows 7 er op. Als hij het daar dan weer niet op doet weet ik dat het een USB controller probleem is.
- wo 07 mar 2018, 15:31
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
- Reacties: 19
- Weergaves: 872
Re: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
Komt wel goed, bedankt!
- di 06 mar 2018, 17:28
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
- Reacties: 19
- Weergaves: 872
Re: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
Zoals ik al zei, de volhouder wint
Onder windows 7:
Gelijk gereset. Nu eens kijken of hij onder windows 10 het wel weer doet!
Misschien niet eens iets te maken met de windows versie maar meer de gebruikte chipset voor de USB, maar we gaan het zien!
Onder windows 7:
Gelijk gereset. Nu eens kijken of hij onder windows 10 het wel weer doet!
Misschien niet eens iets te maken met de windows versie maar meer de gebruikte chipset voor de USB, maar we gaan het zien!
- vr 02 mar 2018, 19:19
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
- Reacties: 19
- Weergaves: 872
Re: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
Nog geen windows 7 kunnen testen, maar hier het resultaat op een macbook.....
- vr 02 mar 2018, 17:41
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
- Reacties: 19
- Weergaves: 872
Re: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
De volhouder wint zullen we maar zeggen
Ik wist niet eens dat ik de boel kon resetten, maar dat ga ik zeker doen, bedankt voor de tip!
Ik wist niet eens dat ik de boel kon resetten, maar dat ga ik zeker doen, bedankt voor de tip!
- vr 02 mar 2018, 7:15
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
- Reacties: 19
- Weergaves: 872
Re: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
Eergisteren een XP laptop uit het "archief" van mijn werk opgesnorkeld, en de minidsp aangesloten. Zoals op de foto te zien is herkent hij hem wel. MiniDSP onder XP (Medium).jpg Zoals Henkjan melde gaf hij eerst minidps aan, en daarna staat hij bij de HID devices, maar niet meer als minids...
- di 27 feb 2018, 6:50
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
- Reacties: 19
- Weergaves: 872
Re: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
Wie wie dat niet, iemand binnen zijn topic met een plank vol ervaring 
Als jij er één aansluit onder windows 10, staat hij dan wel bij device manager zonder het uitroepteken, of loop je tegen dezelfde problemen aan?
Als jij er één aansluit onder windows 10, staat hij dan wel bij device manager zonder het uitroepteken, of loop je tegen dezelfde problemen aan?
- ma 26 feb 2018, 21:45
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
- Reacties: 19
- Weergaves: 872
Re: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
Wordt bij mij niet vermeld, maar stond onder op de print 
Begrijp ik dat jij ook een v1.2 hebt?
Begrijp ik dat jij ook een v1.2 hebt?
- ma 26 feb 2018, 21:18
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
- Reacties: 19
- Weergaves: 872
Re: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
Was inderdaad allebij met Windows 10. Ik zal eens kijken of ik ergens kan testen op een Windows 7 machine!
- ma 26 feb 2018, 20:53
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
- Reacties: 19
- Weergaves: 872
Re: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
Oh, vergeten te vermelden, ook al geprobeerd...
- ma 26 feb 2018, 20:39
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
- Reacties: 19
- Weergaves: 872
MiniDPS 2x4 wordt niet goed herkend door windows
Hoi Allemaal, Vorige week heb ik een minidsp 2x4 (v1.2) van sander1238 gekocht, maar ik krijg hem hier niet aan de praat. MiniDSP 1.jpg Wat ik van hem begrijp is dat hij hem in het verleden zonder problemen kon verbinden zonder iets speciaals te doen. Als ik hem verbind dan zie ik het volgende: Scre...
