gratis aangeboden: 2x Monacor SP250P luidsprekers + Conrad sub-150 plaatversterker

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Gebruikersavatar
Inventor
Berichten: 75
Lid geworden op: do 30 nov 2023, 19:54
Locatie: Delft

gratis aangeboden: 2x Monacor SP250P luidsprekers + Conrad sub-150 plaatversterker

Bericht door Inventor »

Aangeboden: 2x Monacor SP250P luidsprekers + Conrad sub-150 plaatversterker.

Prijs: Gratis, omdat ik ze zelf gratis gekregen heb. Maar als je er iets voor wilt geven, aanvaard ik dat.
Nieuwprijs van de luidsprekers lijkt 50 à 60 euro te zijn.

Overdracht: Alleen afhalen. Ik ga dit zware spul niet verzenden. Stuur mij een persoonlijk bericht als je interesse hebt; dan maken we een afspraak en geef ik mijn adres.

Bron: Ik heb deze spullen verkregen uit een zelfbouw subwoofer, die ik van een oud-collega kreeg.

Functionele staat: Werkend. Alvorens de subwoofer te demonteren heb ik hem getest. De spullen werken, voor zover ik dat kon testen. Er is geen indicatie van schade. De plaatversterker biedt een uitgang voor hogetonen-luidsprekers maar die kon ik niet testen omdat ik geen losse luidsprekers had liggen.

Productinformatie:
Link naar handleiding van versterker (Engels gedeelte vanaf p.18): https://asset.conrad.com/media10/add/16 ... ub-150.pdf
Link naar info over de luidsprekers: https://loudspeakerdatabase.com/MONACOR/SP-250P

Afbeeldingen
versterker en luidsprekers 2.jpg
versterker en luidsprekers 1.jpg
typeplaat luidspreker.jpg
overzicht luidspreker.jpg
overzicht plaatversterker.jpg
overzicht plaatversterker bedieningspaneel.jpg
Vriendelijke groeten,
Pieter
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Inventor op wo 21 aug 2024, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Peter v.Kr
Berichten: 49
Lid geworden op: di 25 okt 2011, 13:04
Locatie: Kapelle (Zeeland)

Re: gratis aangeboden: 2x Monacor SP250P luidsprekers + Conrad sub-150 plaatversterker

Bericht door Peter v.Kr »

Leuke subwoofer mee te bouwen denk ik!

Voor de gelukkige, de conrad versterker heeft een vaste ingebouwde boost die door de handige Harrie aan te passen is: viewtopic.php?t=9511

korte vraag omtrent het adres: Is een regio omschrijving wel mogelijk?
edit: zie nu Delft staan, dat is nog beter!
Gesloten