Aangeboden: 2x Monacor SP250P luidsprekers + Conrad sub-150 plaatversterker.
Prijs: Gratis, omdat ik ze zelf gratis gekregen heb. Maar als je er iets voor wilt geven, aanvaard ik dat.
Nieuwprijs van de luidsprekers lijkt 50 à 60 euro te zijn.
Overdracht: Alleen afhalen. Ik ga dit zware spul niet verzenden. Stuur mij een persoonlijk bericht als je interesse hebt; dan maken we een afspraak en geef ik mijn adres.
Bron: Ik heb deze spullen verkregen uit een zelfbouw subwoofer, die ik van een oud-collega kreeg.
Functionele staat: Werkend. Alvorens de subwoofer te demonteren heb ik hem getest. De spullen werken, voor zover ik dat kon testen. Er is geen indicatie van schade. De plaatversterker biedt een uitgang voor hogetonen-luidsprekers maar die kon ik niet testen omdat ik geen losse luidsprekers had liggen.
Productinformatie:
Link naar handleiding van versterker (Engels gedeelte vanaf p.18): https://asset.conrad.com/media10/add/16 ... ub-150.pdf
Link naar info over de luidsprekers: https://loudspeakerdatabase.com/MONACOR/SP-250P
Afbeeldingen
Vriendelijke groeten,
Pieter
gratis aangeboden: 2x Monacor SP250P luidsprekers + Conrad sub-150 plaatversterker
gratis aangeboden: 2x Monacor SP250P luidsprekers + Conrad sub-150 plaatversterker
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Inventor op wo 21 aug 2024, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Peter v.Kr
- Berichten: 49
- Lid geworden op: di 25 okt 2011, 13:04
- Locatie: Kapelle (Zeeland)
Re: gratis aangeboden: 2x Monacor SP250P luidsprekers + Conrad sub-150 plaatversterker
Leuke subwoofer mee te bouwen denk ik!
Voor de gelukkige, de conrad versterker heeft een vaste ingebouwde boost die door de handige Harrie aan te passen is: viewtopic.php?t=9511
korte vraag omtrent het adres: Is een regio omschrijving wel mogelijk?
edit: zie nu Delft staan, dat is nog beter!
Voor de gelukkige, de conrad versterker heeft een vaste ingebouwde boost die door de handige Harrie aan te passen is: viewtopic.php?t=9511
korte vraag omtrent het adres: Is een regio omschrijving wel mogelijk?
edit: zie nu Delft staan, dat is nog beter!
