Er zijn 36 resultaten gevonden
- zo 13 jun 2010, 19:13
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: forum op je mobiel
- Reacties: 47
- Weergaves: 2295
Re: forum op je mobiel
Ik doe het soms, misschien een idee om een mobiel thema in te stellen voor phpBB? (de forumsoftware) Je hebt er die automatisch mobiele browsers detecteren en dan het thema aanpassen.
- za 13 mei 2006, 14:24
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
- za 13 mei 2006, 11:55
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
- za 13 mei 2006, 11:45
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
Alvast mijn excuses, ik sta er zelf bij op. Ik heb de foto's net gemaakt, verwacht niet te veel. http://users.skynet.be/demichiel/bscap0011.jpg http://users.skynet.be/demichiel/bscap0012.jpg http://users.skynet.be/demichiel/bscap0013.jpg http://users.skynet.be/demichiel/bscap0014.jpg http://users.sk...
- za 13 mei 2006, 11:20
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
- za 13 mei 2006, 10:46
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
- di 03 jan 2006, 16:30
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
- ma 26 dec 2005, 22:29
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
- ma 26 dec 2005, 20:20
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
Kleine update, ik ga voor de Visatons gaan, mijn nonkel wilt het hout voor mij snijden en kopen (hij is timmerman) gratis! Ik ga dus een dezer dagen mijn Visatons bestellen (bij conrad samen met dempingsmateriaal etc.) en zo kom ik uit op minder dan €30 per box (in de prijs zit ook het materiaal wat...
- di 06 dec 2005, 20:30
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
- ma 05 dec 2005, 19:56
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
- ma 05 dec 2005, 19:39
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
- ma 05 dec 2005, 17:17
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
- zo 04 dec 2005, 21:10
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
Bedankt :) Ik ga denk ik gaan voor de Needles met de Visaton FRS 8 8Ohm speakers, dan kan ik alles bij Conrad bestellen en het hout lokaal laten snijden zonder al te veel verzndingskosten e.d. te betalen. Nog een vraagje over afgeronde hoeken, zijn deze overal nodig en van wat moet ik ze maken? voor...
- zo 04 dec 2005, 20:46
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
- zo 04 dec 2005, 20:28
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
- zo 04 dec 2005, 17:15
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
Mijn mail is nu zichtbaar, ik zal nog eens rondkijken voor dempingsmateriaal ik ken nu niet bepaald veel winkels waar ze luidsprekers verkopen. edit: ik heb dempingsmateriaal gevonden bij Conrad. edit2: het volume van waar dempingsmateriaal moet komen bedraagt ongeveer 7l per kast dus ik kom met een...
- zo 04 dec 2005, 16:53
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
- zo 04 dec 2005, 15:34
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
- zo 04 dec 2005, 14:31
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
- zo 04 dec 2005, 13:15
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
Dan denk ik dat ik deze boxen ga maken, het gaat wel pas zijn voor na de kerst (ik heb nu examens + rekenen op €40 minstens per box dan kan ik nog wel wat geld gebruiken.) Bedankt iedereen voor de vele goede info! edit: ohja het opvulsel: http://www.plastichead.net/audioworks/content/speakers/needle...
- zo 04 dec 2005, 13:05
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
Nee, ik heb geen soldeerbout. Ik ben nu 15 en ben geïnteresseerd in elektronica maar doe geen technische richting op school. En geloof mij een avondcursus elektronica vinden voor 15 jarigen is niet makkelijk. Ik kan dus niet solderen en ken enkel de basis van elektronica (ik weet wat een weerstand i...
- zo 04 dec 2005, 12:53
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
- zo 04 dec 2005, 12:45
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
- zo 04 dec 2005, 12:33
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Luidsprekers voor BeoLab 1700
- Reacties: 86
- Weergaves: 12063
