Wij gebruiken inderdaad een oude iPad.. Beperking hier is wel de opslagruimte dus ik zou op zoek gaan naar een simpele tablet met MicroSD kaartje!
Pak wel een beetje een snelle, door 64GB aan muziek scrollen kan nog wel eens traag worden..
Er zijn 10 resultaten gevonden
- vr 25 okt 2013, 19:36
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: mediaspeler (MP3) voor draagbare toepassing
- Reacties: 19
- Weergaves: 670
- do 10 okt 2013, 19:24
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: LBVS vs. Commercieel
- Reacties: 29
- Weergaves: 1704
Re: LBVS vs. Commercieel
Ik heb inderdaad een vreemde vraag gesteld en ik begrijp dat er geen duidelijk antwoord is te geven. Waar ik echter benieuwd naar was en ben, is de vergelijking die de lBVS kan maken met commerciële speakers. Ik had al besloten ze te gaan maken, maar vind het indrukwekkend met welke luidsprekers ze ...
- di 08 okt 2013, 21:45
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: LBVS vs. Commercieel
- Reacties: 29
- Weergaves: 1704
LBVS vs. Commercieel
Na een tijdje geleden twee Zaph's Monitors gebouwd te hebben voor op het bureau, waar ik eigenlijk heel erg tevreden over ben, begint het weer te jeuken om wat te bouwen. Nu vind ik het vooral leuk om te doen en heb ik na wat zoekwerk begrepen dat de LBVS een degelijke speaker is voor weinig geld, m...
- do 14 mar 2013, 12:07
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Nieuwe versterker: LM4780 vs Class D-versterker
- Reacties: 19
- Weergaves: 1069
Re: Nieuwe versterker: LM4780 vs Class D-versterker
Maak maar gewoon die LM4780. Leuke versterker, je steekt er wat van op en het kost je geen vermogen. Inderdaad, en koop eventueel een soldeerbout met een smalle punt en dan een rolletje dun soldeer van een 0,5 mm. Die LM moet je toch als laatste solderen, dus dan heb je al wat meer ervaringen. :mrg...
- ma 11 mar 2013, 15:53
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Nieuwe versterker: LM4780 vs Class D-versterker
- Reacties: 19
- Weergaves: 1069
Re: Nieuwe versterker: LM4780 vs Class D-versterker
Meer dan 160VA kan altijd, je kan alleen het voltage niet (veel) meer verhogen. Op het plaatje is niet goed te zien of de trafo 2 secundaire windingen heeft. Dus of hij 1 x 22V geeft of 2 x 22V. @SuperR: Wat ik bedoel is dat je zonder kast dan in totaal op 80,- komt ipv. 100,- Die vraag had ik reed...
- ma 11 mar 2013, 15:25
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Nieuwe versterker: LM4780 vs Class D-versterker
- Reacties: 19
- Weergaves: 1069
Re: Nieuwe versterker: LM4780 vs Class D-versterker
Overigens ben je zonder kast geen 100,- kwijt maar als je de onderdelen bij Dick Best koopt meer richting 35,-. Komt dan nog een trafo bij van circa 35,- en aansluitmateriaal zeg 10,-. Als je een Hifi2000 kastje koopt kun je de zijkant gebruiken als koellichaam. Ik denk dat hij bedoelt, "alles...
- ma 11 mar 2013, 12:51
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Nieuwe versterker: LM4780 vs Class D-versterker
- Reacties: 19
- Weergaves: 1069
Nieuwe versterker: LM4780 vs Class D-versterker
Na het bouwen van de Zaph's Monitor is ook bij mij het zelfbouwvirus toegeslagen. :) Ik ben van plan om als volgende luidspreker de LBVS te gaan maken, daarover zal ik de search functie meermaals gebruiken en wellicht een topic met vragen openen. Dit topic heb ik gestart omdat ik benieuwd ben naar d...
- di 28 jun 2011, 21:52
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Mark Start
- Reacties: 24
- Weergaves: 2250
Re: Mark Start
Mag ik vragen hoe deze klinken in vergelijking met de Needle Deluxes?
En heb je wellicht nog een foto van de versterker? Ben geinspireerd door je vormgeving!
En heb je wellicht nog een foto van de versterker? Ben geinspireerd door je vormgeving!
- ma 27 jun 2011, 23:44
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Low Budget Portable Speaker
- Reacties: 40
- Weergaves: 2583
Re: Low Budget Portable Speaker
Mag ik vragen waarom jullie de AMP-9 prefereren boven de Sure 4x100w tk2050
Goedkoper en meer vermogen? Volgens mij een bewezen versterkertje?
Goedkoper en meer vermogen? Volgens mij een bewezen versterkertje?
- di 31 mei 2011, 20:53
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Polderbox
- Reacties: 30
- Weergaves: 3459
Re: Polderbox
Ik heb geen verstand van zaken om mee te praten over het ontwerp, maar wil wel zeggen dat ik het idee geweldig vind en als beginner graag een tester word.
Wellicht voor de ervaren bouwers een test om te kijken of een groentje het ook echt kan
Wellicht voor de ervaren bouwers een test om te kijken of een groentje het ook echt kan
