Er zijn 3229 resultaten gevonden
- do 12 okt 2017, 23:27
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> Definitief programma in startpost
- Reacties: 398
- Weergaves: 18193
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Count me in. Gezellig!
- di 05 sep 2017, 15:29
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: LBVS
- Reacties: 112
- Weergaves: 6478
Re: LBVS
Zeker keurig gerepareerd!
- di 05 sep 2017, 0:01
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: LBVS
- Reacties: 112
- Weergaves: 6478
Re: LBVS
En? Heb je al een foto?...Ben wel nieuwsgierig....
- ma 26 jan 2015, 0:40
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Dipool met AMT , AT en 15" .
- Reacties: 497
- Weergaves: 30847
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
prima idee...!! ff bijkletsen. Stuur je wel een PB'tje.CarloPJB schreef:Edo schreef:Ondertussen al wat dagen verder...maar ehm..waar blijven die foto's..??...CarloPJB schreef:Zal morgen even een foto posten.
Begin jij ook al
![]()
Kom gewoon luisteren , veel leuker dan plaatjes kijken
- ma 26 jan 2015, 0:37
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 250215
Re: het "te koop gezien" topic....
Is weer in de lucht sinds vanmiddag (alleen dan .nl ipv .net)...Henkjan schreef:voor zover ik weet welgrimoire schreef:idd ja. fraai design. kon zn website niet meer vinden of die is uit de lucht![]()
- ma 26 jan 2015, 0:20
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Dipool met AMT , AT en 15" .
- Reacties: 497
- Weergaves: 30847
Re: Dipool met AMT , AT en 15" .
Ondertussen al wat dagen verder...maar ehm..waar blijven die foto's..??...CarloPJB schreef:Zal morgen even een foto posten.
- zo 25 jan 2015, 14:50
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: napraten...
- Reacties: 431
- Weergaves: 12908
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Gezellig. Ik heb hem in de agenda gezet..!!
- zo 25 jan 2015, 12:10
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Mijn eerste bouwproject: Evora (3-weg in ellipsvorm)
- Reacties: 399
- Weergaves: 16094
Re: Project vertigo curved
Leuk project Rodi. In het verleden heb ik een soortgelijke constructie gemaakt en was daar erg tevreden over. Kost wat tijd en lijm (en wat ergernis af en toe
), maar zeker leuk om op deze manier de kast te maken. Ben benieuwd naar je ervaringen en foto's.
- za 24 jan 2015, 19:22
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 250215
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik ga maar eens denken....iets met boekenplankmodelletje... 
- za 24 jan 2015, 16:50
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 250215
Re: het "te koop gezien" topic....
idd ja. fraai design. kon zn website niet meer vinden of die is uit de lucht :think: Klopt :) Beetje aan het opschonen geweest en de website even lokaal op de NAS gezet. Moet er nog een naampje voor vinden...en komt ie weer online. Maar dit zijn inderdaad mijn huidige luidsprekers. Iets met kamer v...
- za 19 apr 2014, 22:20
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april 2014 in Alphen ad Rijn
- Reacties: 563
- Weergaves: 14174
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Zeker een zeer geslaagde dag. Heel leuk om een hoop oude bekende weer gezien te hebben. Uiteraard grote dank aan de organisatie..
. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Dan hierbij nog wat foto's:
Dan hierbij nog wat foto's:
- za 19 apr 2014, 8:04
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april 2014 in Alphen ad Rijn
- Reacties: 563
- Weergaves: 14174
- vr 18 apr 2014, 11:42
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april 2014 in Alphen ad Rijn
- Reacties: 563
- Weergaves: 14174
- vr 18 apr 2014, 11:26
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Luisterdag Alphen: het Eettopic
- Reacties: 58
- Weergaves: 1785
Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic
Voor ieder die naar de Lelie wil/gaat: Probeer de saté...echt perfect.. 
- ma 27 jan 2014, 14:23
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april 2014 in Alphen ad Rijn
- Reacties: 563
- Weergaves: 14174
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ik neem Pegasus wel mee. Eens kijken wat ie daar doet.
- wo 22 jan 2014, 0:08
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april 2014 in Alphen ad Rijn
- Reacties: 563
- Weergaves: 14174
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Even off-line
Ben bezig met een andere (goedkopere) oplossing qua hosting.
- wo 22 jan 2014, 0:05
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april 2014 in Alphen ad Rijn
- Reacties: 563
- Weergaves: 14174
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Apparatuur: RobertD : Stella lights - Philips tqwt's - buizenbakkie - Technics draaitafel met Denon arm Mikekiwi: Paper Hatts (mooie streefdatum om ze af te hebben) - ieniemieniesub ( wellicht dan omgebouwd tot Paper Sub, maar dat zal nog wel niet) - Marantz CD63 MKII Ki Signature cd-speler (tenzij...
- ma 20 jan 2014, 23:53
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Spotify via stereo
- Reacties: 69
- Weergaves: 2990
Re: Spotify via stereo
Wat is een simpele, goedkope manier om Spotify via de stereo af te spelen met acceptabele kwaliteit . Ik heb een netwerk kabel liggen en Spotify via KPN. Kom ik dan uit bij een squeezebox oid of zijn er betere alternatieven. Simpele bediening via smartphone of tablet moet mogelijk zijn. Iemand goed...
- ma 20 jan 2014, 23:42
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april 2014 in Alphen ad Rijn
- Reacties: 563
- Weergaves: 14174
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Tsja, op 5 minuten lopen van mijn huis kan ik dit natuurlijk niet laten gaan...dus bij deze wil ik me aanmelden... 
- za 14 jan 2012, 22:03
- Forum: Luidspreker Showcases
- Onderwerp: De LBVS - Low Budget (2weg) Vloerstaander
- Reacties: 7
- Weergaves: 17975
De LBVS - Low Budget (2weg) Vloerstaander
Low Budget 2-weg Vloerstaander - a.k.a. LBVS Een zelfbouwklassieker van eigen bodem Ook de luidspreker zelfbouw kent zo haar klassiekers. De Rogers Monitor, de Needle, de Reference Monitor, de Hatt, om er maar een paar te noemen. Recentelijk is er een ontwerp bij gekomen dat hard op weg is ook zo'n...
- ma 03 mei 2010, 22:22
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Fountek Aether
- Reacties: 32
- Weergaves: 2285
Re: Fountek Aether
Sorryyyy...haha...RobertD schreef:Edo was zo druk met werken dat hij zelfs de proeverij was vergeten...
Maar ik zie je binnenkort wel met joyce voor een borrel bij mij thuis...
- ma 03 mei 2010, 22:15
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Wat vinden we van 't forum?
- Reacties: 1025
- Weergaves: 60571
Re: Wat vinden we van t forum?
Mm van een aantal mods heb ik het vernomen omdat het toevallig werd gezegd ergens in een topic. (geen officieel bericht ofzo) Andere heb ik bijna niet meer gezien. Het geeft niet hoor, maar het valt op zeg maar :) :wink: Inderdaad huisje bouwen, ander werk (meer verantwoordelijkheden etc) en wat an...
- ma 01 feb 2010, 22:18
- Forum: Projecten van het jaar
- Onderwerp: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009
- Reacties: 17
- Weergaves: 3375
Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009
Ed gefeliciteerd met de luidspreker van het jaar 2009.
En natuurlijk iedereen bedankt voor het stemmen op de Pegasus.
En natuurlijk iedereen bedankt voor het stemmen op de Pegasus.
- ma 23 nov 2009, 8:51
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Drie-weg openbaffle met BR-kastje (Pegasus)
- Reacties: 126
- Weergaves: 12976
Re: Drie-weg openbaffle met BR-kastje (Pegasus)
Was zeker gezellig Robert.
Op dit ogenblijk ben ik zeer tevreden met het resultaat en finetunen komt pas later. Over maandje of 7 is het nieuwe huis klaar en als ze daar instaan gaan we er weer mee verder, maar voorlopig ben ik zeer tevreden met het resultaat.
Op dit ogenblijk ben ik zeer tevreden met het resultaat en finetunen komt pas later. Over maandje of 7 is het nieuwe huis klaar en als ze daar instaan gaan we er weer mee verder, maar voorlopig ben ik zeer tevreden met het resultaat.
- zo 27 sep 2009, 23:15
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Drie-weg openbaffle met BR-kastje (Pegasus)
- Reacties: 126
- Weergaves: 12976
Re:
Ehm, misschien wat Visaton drivers zoals de W130s en de W170S,?B@rtje schreef:Super mooi project!, lijkt mij ook wel wat alleen de prijs van de drivers. Nog suggesties voor een budget look a like pegasus?
Wordt wel alles opnieuw berekenen natuurlijk...
