En nu verder genieten
Nu al een wereld van verschil ...Dire Straits - You and youre friend , zoveel meer detail in de snaren .
Moderator: Beheerdersteam
ds23man schreef:Alweer iemand die eerst zijn ontwikkelbaden moet opwarmen.......
ds23man schreef:De dochter weer zeker?
Sjongejonge, wat moet ik hier dan met 1500m2 bebouwd oppervlak........CarloPJB schreef:ds23man schreef:De dochter weer zeker?
Nee hoor, kabeltje ligt boven en geen zin om uit mijn luie stoel te komen
ds23man schreef:Sjongejonge, wat moet ik hier dan met 1500m2 bebouwd oppervlak........CarloPJB schreef:ds23man schreef:De dochter weer zeker?
CarloPJB schreef:ds23man schreef:Sjongejonge, wat moet ik hier dan met 1500m2 bebouwd oppervlak........CarloPJB schreef:
hopen dat het overeind blijft staan
![]()
ds23man schreef:Had eigenlijk meer over de loopafstanden.........
Ja, de meeste rokers komen niet verder.ds23man schreef:Goed, ik ga nu even een metertje of twintig lopen om buiten een sigaretje op te steken.
FR_Aad schreef:Ja, de meeste rokers komen niet verder.ds23man schreef:Goed, ik ga nu even een metertje of twintig lopen om buiten een sigaretje op te steken.
Walt schreef:Hallo Carlo,
Zijn deze Mundorf SGO condensators voor het hoog bedoelt, dus de 8.2uF versies?
Tevens de zilverdraad met Teflon, is dit zuiver zilver of een verzilverde koper in teflon. De laatste scheelt circa een factor 10-20 in prijs per meter dan zuiver zilver.
Groetjes Walter
Ondertussen al wat dagen verder...maar ehm..waar blijven die foto's..??...CarloPJB schreef:Zal morgen even een foto posten.
Edo schreef:Ondertussen al wat dagen verder...maar ehm..waar blijven die foto's..??...CarloPJB schreef:Zal morgen even een foto posten.