Te Koop,
Een paar AER MD1 breedband luidsprekers die voorzien moeten worden van nieuwe foam randen.
Ze zijn werkend uitgebouwd en zijn de 16 ohm uitvoering.
Vraagprijs is 500 euro.
Zijn verkocht , kan opslot!
Er zijn 81 resultaten gevonden
- za 14 sep 2024, 20:40
- Forum: Archief
- Onderwerp: AER MD1 breedband luidsprekers.
- Reacties: 1
- Weergaves: 399
- ma 13 nov 2023, 20:18
- Forum: Archief
- Onderwerp: Oris 150 hoorns met AER MD1 .
- Reacties: 1
- Weergaves: 247
Re: Oris 150 hoorns met AER MD1 .
Kan gesloten worden , plannen zijn veranderd.
- za 28 okt 2023, 16:50
- Forum: Archief
- Onderwerp: Oris 150 hoorns met AER MD1 .
- Reacties: 1
- Weergaves: 247
Oris 150 hoorns met AER MD1 .
Te Koop,
Oris 150 hoorns met AER MD1 drivers.
De AER drivers zijn in werkende staat maar moeten wel voorzien worden van nieuwe foam randen.
Deze service word aangeboden door AER.
Evt zijn de drivers en hoorns los van elkaar te koop.
Laagkasten zijn niet te koop .
Vraagprijs 1250 euro.
Oris 150 hoorns met AER MD1 drivers.
De AER drivers zijn in werkende staat maar moeten wel voorzien worden van nieuwe foam randen.
Deze service word aangeboden door AER.
Evt zijn de drivers en hoorns los van elkaar te koop.
Laagkasten zijn niet te koop .
Vraagprijs 1250 euro.
- ma 17 jan 2022, 17:55
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Toon je Plankjesversterker - Showcase
- Reacties: 301
- Weergaves: 30451
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Ik zal de volgende keer de foto's op de juiste manier plaatsen
De voeding is inderdaad voorzien van zogenaamde dc-link mkp condensatoren van 40uf -900v stuk.
De voeding is inderdaad voorzien van zogenaamde dc-link mkp condensatoren van 40uf -900v stuk.
- ma 17 jan 2022, 17:53
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Toroidy PP uitgangtrafo's
- Reacties: 33
- Weergaves: 1263
Re: Toroidy PP uitgangtrafo's
- zo 16 jan 2022, 20:58
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Toon je Plankjesversterker - Showcase
- Reacties: 301
- Weergaves: 30451
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Dit is een Baby Huey el84 , je kan er meer over vinden op Diyaudio.com
- zo 16 jan 2022, 20:53
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Toroidy PP uitgangtrafo's
- Reacties: 33
- Weergaves: 1263
Re: Toroidy PP uitgangtrafo's
Inmiddels staat de versterker proef te spelen op een plankje , de el84 blijft toch een verassend buisje !
- di 23 nov 2021, 20:32
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Toroidy PP uitgangtrafo's
- Reacties: 33
- Weergaves: 1263
Re: Toroidy PP uitgangtrafo's
Ik ben toch maar voor een set C-kern uitgangen van Vlaartronic gegaan.
Gezien ik een 8-16 ohm uitgang wenst , was het prijs verschil niet heel erg groot meer.
Gezien ik een 8-16 ohm uitgang wenst , was het prijs verschil niet heel erg groot meer.
- di 16 nov 2021, 9:26
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Toroidy PP uitgangtrafo's
- Reacties: 33
- Weergaves: 1263
Re: Toroidy PP uitgangtrafo's
Het is een lastige keuze :shock: Ognowski ben ik bekent mee , daar gebruik ik een aantal voedingstrafo's en smoorspoelen van echter geen uitgangen. Bij mijn voorgaande projecten gebruikte ik Tribute uitgangen met grote tevredenheid , maar die maak niets meer. Misschien toch maar een C-kern trafo lat...
- ma 15 nov 2021, 21:02
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Toroidy PP uitgangtrafo's
- Reacties: 33
- Weergaves: 1263
Toroidy PP uitgangtrafo's
Wie heeft er wel eens push-pull uitgangtrafo's van Toroidy gebruikt en wil zijn ervaringen delen
Ik wil een PP el84 gaan bouwen en zoek hiervoor een paar mooie uitgangen
Ik wil een PP el84 gaan bouwen en zoek hiervoor een paar mooie uitgangen
- za 13 apr 2019, 11:39
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Luchtgelagerde draaitafel; project in uitvoering
- Reacties: 83
- Weergaves: 7004
Re: Luchtgelagerde draaitafel; project in uitvoering
En ….. draai je al platen Reinout ?

- vr 30 nov 2018, 22:55
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Toon je Plankjesversterker - Showcase
- Reacties: 301
- Weergaves: 30451
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Die wifi van tegenwoordig !
Heb gek genoeg geen foto gemaakt van de volledig afgebouwde versie , als hij weer eens open gaat dan maak ik een foto !
Heb gek genoeg geen foto gemaakt van de volledig afgebouwde versie , als hij weer eens open gaat dan maak ik een foto !
- vr 30 nov 2018, 22:51
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Toon je Plankjesversterker - Showcase
- Reacties: 301
- Weergaves: 30451
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
ik wilde de koelplaten elektrisch isoleren van de behuizing , de mica plaatjes zullen voldoende moeten zijn maar alles voor veiligheid.
er staat toch 250vdc op
De rubberen dempers had ik nog in mijn voorraad
er staat toch 250vdc op
De rubberen dempers had ik nog in mijn voorraad
- vr 30 nov 2018, 20:57
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Toon je Plankjesversterker - Showcase
- Reacties: 301
- Weergaves: 30451
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Nog een plaatje van het spul inbedrijf
- vr 30 nov 2018, 20:50
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Toon je Plankjesversterker - Showcase
- Reacties: 301
- Weergaves: 30451
- vr 30 nov 2018, 18:26
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Toon je Plankjesversterker - Showcase
- Reacties: 301
- Weergaves: 30451
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Een mooi overzicht van de buisjes
- vr 30 nov 2018, 18:25
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Toon je Plankjesversterker - Showcase
- Reacties: 301
- Weergaves: 30451
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Na wat passen en meten
- vr 30 nov 2018, 18:24
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Toon je Plankjesversterker - Showcase
- Reacties: 301
- Weergaves: 30451
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Van een plankje
- wo 28 mar 2018, 14:28
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Luchtgelagerde draaitafel; project in uitvoering
- Reacties: 83
- Weergaves: 7004
Re: Luchtgelagerde draaitafel; project in uitvoering
Machtig project Reinout !!
Dit is smullen voor de techneut .
Dit is smullen voor de techneut .
- vr 20 okt 2017, 16:50
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: 4P1L vraagje
- Reacties: 130
- Weergaves: 5696
Re: 4P1L vraagje
Ik heb de Triad FS28-1300 gebruikt , houd zeker 5cm ruimte tussen beide trafo's om problemen te voorkomen !
- vr 20 okt 2017, 6:59
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: 4P1L vraagje
- Reacties: 130
- Weergaves: 5696
Re: 4P1L vraagje
De BSH111Bk werkt prima in die schakeling ,ik gebruik hem ook in mijn 4P1L pre amp en zin's kort ook in mijn 6E6-dru driver trap 814 amp :D Mijn 4P1L is doodstil :wink: ik had ook wat brom en tik geluiden en deze kwamen uiteindelijk naar lang zoeken uit de gloeitrafo's ! Gebruik nu Triad dual bobbin...
- za 16 sep 2017, 20:20
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Toon je Plankjesversterker - Showcase
- Reacties: 301
- Weergaves: 30451
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
44cm kasjes wordt lastig inderdaad , het zullen wel twee behuizingen worden
Het zijn polyprop in olie 100UF /800vdc.
De 814 buizen draaien op 590v -95MA.
Het zijn polyprop in olie 100UF /800vdc.
De 814 buizen draaien op 590v -95MA.
- za 16 sep 2017, 19:42
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Toon je Plankjesversterker - Showcase
- Reacties: 301
- Weergaves: 30451
Re: Toon je Plankjesversterker - Showcase
Hier mijn SE 814 amp met 6E5P driver in test opstelling
- di 29 nov 2016, 17:54
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Tubesworld ( was; RSC-valves / Radio Service Club )
- Reacties: 5
- Weergaves: 283
Re: Tubesworld ( was; RSC-valves / Radio Service Club )
814 / VT154 buisjes
- di 29 nov 2016, 17:14
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Tubesworld ( was; RSC-valves / Radio Service Club )
- Reacties: 5
- Weergaves: 283
Re: Tubesworld ( was; RSC-valves / Radio Service Club )
Ik bestel ook regelmatig wat spul bij Rottebuizen maar hij heeft niet wat ik zoek !
Deze bedoel ik , ook gewoon in Nederland https://www.tubesworld.com/
Deze bedoel ik , ook gewoon in Nederland https://www.tubesworld.com/
