Gloeivoedingen getest,werken en zijn mooi op te regelen naar 550mA
Salas shuntvoedingen getest werkten tot dat ik bij 1 er van met een meetpen sluiting maakte op Q2
Q1 en Q2 vervangen te samen met de 12v zeners D1 en D2.
Kon hierna weer de stroom instellen met R4,alleen kon ik de spanning niet meer instellen met R11 meet geen spanning
Q3 vervangen,hielp niet.
Q4 Q5 en Q6 vervangen te samen met zener D3.
Oke,ik kan weer een spanning regelen alleen houd het op bij 189v de andere Salas shunt geeft 235v en heeft nog over
Nu de stroom weer proberen te regelen met R4,doet niks meer
Heb Q2 er weer uit gehaald en doorgemeten,is goed,toch maar een nieuwe in gezet,maar de stroom is nog steeds niet te regelen.
