Er zijn 412 resultaten gevonden
- wo 08 jun 2011, 23:57
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Hoe aanpakken: Peerless XLS12 met passieve radiator 290gr
- Reacties: 90
- Weergaves: 3662
Re: Hoe aanpakken: Peerless XLS12 met passieve radiator 290g
Hee gezellig topic
4 pagina's en de sub gaat niet door 
- zo 03 okt 2010, 6:02
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: carpooltopic Beetsterzwaag 2010
- Reacties: 9
- Weergaves: 743
Re: carpooltopic Beetsterzwaag 2010
hoef geen pm's meerMrCaBLeGuY schreef:Oproepje
Is er iemand die vanuit de omgeving NH/Zwaag vertrekt (met rijbewijs) en eventueel met mij(n) auto er heen wil rijden te samen met mij? Graag even een PM dan![]()
Ik kan meenemen Hans speakers, Fostex 103 in hoorn, versterker, cd.
- wo 29 sep 2010, 9:04
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Showcase Nissan Almera [Alpair 5's inbouwen]
- Reacties: 79
- Weergaves: 5676
Re: Showcase Nissan Almera [Alpair 5's inbouwen]
Het is duur, 89 euro per pot van 5kg. Ik kan over de demping nog niks zeggen, wil vandaag eigenlijk de kastjes zo goed als klaar hebben (2de polyester kastje ligt bijna af in de over, eerste is een keer gespoten maar moet nog een hoop plamuren/schuren) Voornaamste is natuurlijk dat ik straks wil dat...
- wo 29 sep 2010, 1:14
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: beginnerset met nadruk op laag
- Reacties: 21
- Weergaves: 1408
Re: beginnerset met nadruk op laag
Beste Duke, je kunt eens kijken bij het project van Dragosz op basis van deze luidsprekers:
CSS ERT26 (27,50 per paar)
CSS EL166 (35 per paar)
http://www.juoiga.nl/css.html
Zie dit topic: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =3&t=11676
CSS ERT26 (27,50 per paar)
CSS EL166 (35 per paar)
http://www.juoiga.nl/css.html
Zie dit topic: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =3&t=11676
- ma 27 sep 2010, 13:06
- Forum: Meten....
- Onderwerp: [GEZ] Mp3 pink noise
- Reacties: 12
- Weergaves: 998
Re: [GEZ] Mp3 pink noise
Dat van dat MP3 bedacht ik me ook, ik heb hem inmiddels in Wav. Ik gebruik mijn lijn-ingang voor mijn Parrot audio in gaat via een interface van Pioneer. Dat tooltje gooit de roze ruis niet over die interface. Maar met wavje gaat straks prima lukken!
- zo 26 sep 2010, 23:34
- Forum: Meten....
- Onderwerp: [GEZ] Mp3 pink noise
- Reacties: 12
- Weergaves: 998
Re: [GEZ] Mp3 pink noise
Ipod > auto & equalizer afstellen
- zo 26 sep 2010, 23:25
- Forum: Meten....
- Onderwerp: [GEZ] Mp3 pink noise
- Reacties: 12
- Weergaves: 998
Re: [GEZ] Mp3 pink noise
inmiddels een gevonden, alleen slechts een minuut lang. 5 of 10 zou praktischer zijn
- zo 26 sep 2010, 23:16
- Forum: Meten....
- Onderwerp: [GEZ] Mp3 pink noise
- Reacties: 12
- Weergaves: 998
[GEZ] Mp3 pink noise
Ik zoek een MP3tje met pink noise, iemand die dat heeft?
- zo 26 sep 2010, 21:29
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: speaker setje peerless gekocht.
- Reacties: 27
- Weergaves: 1347
Re: speaker setje peerless gekocht.
we zijn benieuwd naar de foto's 
- zo 26 sep 2010, 16:38
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: speaker setje peerless gekocht.
- Reacties: 27
- Weergaves: 1347
Re: speaker setje peerless gekocht.
En al plannen gemaakt ?
- zo 26 sep 2010, 14:32
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: carpooltopic Beetsterzwaag 2010
- Reacties: 9
- Weergaves: 743
Re: carpooltopic Beetsterzwaag 2010
Oproepje
Is er iemand die vanuit de omgeving NH/Zwaag vertrekt (met rijbewijs) en eventueel met mij(n) auto er heen wil rijden te samen met mij? Graag even een PM dan
Ik kan meenemen Hans speakers, Fostex 103 in hoorn, versterker, cd.
Is er iemand die vanuit de omgeving NH/Zwaag vertrekt (met rijbewijs) en eventueel met mij(n) auto er heen wil rijden te samen met mij? Graag even een PM dan
Ik kan meenemen Hans speakers, Fostex 103 in hoorn, versterker, cd.
- zo 26 sep 2010, 14:32
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
- Reacties: 186
- Weergaves: 5931
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Dankje & sorryHenkjan schreef:
- zo 26 sep 2010, 0:56
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
- Reacties: 186
- Weergaves: 5931
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Fostex 103 in hoorn Top ! Ben ik heel benieuwd naar. Is even afhankelijk van of er reacties op mijn oproepjes komen, ik zie dat er inderdaad als Hansje zijn. Ben wel benieuwd of ze verschillen dus vind het even zo goed leuk om ze eventueel mee te nemen. Als er nog iemand naar mijn oproepje wil kijk...
- za 25 sep 2010, 11:56
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Forumtijd loopt achter?
- Reacties: 4
- Weergaves: 458
Re: Forumtijd loopt achter?
klopt server loopt al een tijdje ruim een kwartier achter 
- za 25 sep 2010, 11:43
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
- Reacties: 186
- Weergaves: 5931
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Oproepje
Is er iemand die vanuit de omgeving NH/Zwaag vertrekt (met rijbewijs) en eventueel met mij(n) auto er heen wil rijden te samen met mij? Graag even een PM dan
Ik kan meenemen Hans speakers, Fostex 103 in hoorn, versterker, cd.
Is er iemand die vanuit de omgeving NH/Zwaag vertrekt (met rijbewijs) en eventueel met mij(n) auto er heen wil rijden te samen met mij? Graag even een PM dan
Ik kan meenemen Hans speakers, Fostex 103 in hoorn, versterker, cd.
- vr 24 sep 2010, 20:21
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: speaker setje peerless gekocht.
- Reacties: 27
- Weergaves: 1347
Re: speaker setje peerless gekocht.
moet wel zeggen dat je wel veel hulp krijgt hiero?? echt niemand die me even kan helpen? Herken de naïviteit van mezelf van een tijd terug maar 'even helpen' gaat niet echt op (en dan is 'niet echt' een understatement). Om zonder relevante ervaring met speakerbouw te beginnen bij een custom 3-weg s...
- vr 24 sep 2010, 18:09
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Showcase Nissan Almera [Alpair 5's inbouwen]
- Reacties: 79
- Weergaves: 5676
Re: Showcase Nissan Almera [Alpair 5's inbouwen]
Oke gisteravond grootste gedeelte van de mal gemaakt (van polyester) voor de markaudio vannochtend eruit gehaald (met veel moeite) en in de oven nog even na laten harden. Zojuist de binnenzijde voorzien van een laag van een mm of 3 met "Brax Exvibrations Pro ultimate damping solution 5 kg"...
- do 23 sep 2010, 20:18
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Showcase Nissan Almera [Alpair 5's inbouwen]
- Reacties: 79
- Weergaves: 5676
Re: Showcase Nissan Almera [23/9 UPDATE HOLY FUCK!!!]
Bedankt voor de nuttige toevoeging Ray, chapeau ! (ja chapeau is ook geen officieel Nederlands woord).
- do 23 sep 2010, 14:40
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Showcase Nissan Almera [Alpair 5's inbouwen]
- Reacties: 79
- Weergaves: 5676
Re: Showcase Nissan Almera [23/9 UPDATE HOLY FUCK!!!]
Nee, ga ik uiteraard wel doen. Die 400Hz was ter bescherming van de Omnes (heb hem ook even geprobeerd vanaf 250Hz, en keek echt mijn oren uit, hoe die 2" driver stemmen weergeeft in die kleine behuizing is echt absurd).Henkjan schreef:heb je al gemeten hoe de weergave loopt met die instelling?
- do 23 sep 2010, 0:26
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Showcase Nissan Almera [Alpair 5's inbouwen]
- Reacties: 79
- Weergaves: 5676
Re: Showcase Nissan Almera [23/9 UPDATE HOLY FUCK!!!]
HOLY FUCK !!!! Zijn de juiste woorden ..... Ongelovelijk ... ik heb net 2 nieuwe mallen gemaakt voor de Seas H1224, passagiers kant zit er in. Zie hierboven de plannen voor het aanpassen van de configuratie en de sub weg te halen uit de auto (voor nu). Ik heb zojuist de deurspeakers op het sub-laag ...
- wo 22 sep 2010, 23:30
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Showcase Nissan Almera [Alpair 5's inbouwen]
- Reacties: 79
- Weergaves: 5676
Re: Showcase Nissan Almera [21/09 Jullie hulp nodig]
Nee dat staat er nietHenkjan schreef:Alpair5 full range, in de auto? dat gaat niet goed joh...
- wo 22 sep 2010, 16:21
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Showcase Nissan Almera [Alpair 5's inbouwen]
- Reacties: 79
- Weergaves: 5676
Re: Showcase Nissan Almera [21/09 Jullie hulp nodig]
Ik heb besloten om het volgende te gaan proberen Deurspeakers -> Seas H1224 (uit de DD8 MkII :) ) Mid/hoog -> MarkAudio Alpair 5 Subwoofer -> De schuur in Uit de Pioneer gaat het sub kanaal naar de 4 kanaals GroundZero amp, daar ga ik 2 x bruggen naar de Seas in de deur toe (dus beide krijgen serieu...
- di 21 sep 2010, 23:48
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Showcase Nissan Almera [Alpair 5's inbouwen]
- Reacties: 79
- Weergaves: 5676
Re: Showcase Nissan Almera [21/09 Jullie hulp nodig]
Heb meerdere reviews zitten doorlezen van die MS-8 en die zijn allemaal even positief. Velen trekken een vergelijking met de BitOne en zijn minimaal zo positief en vaak beter. Met het grote verschil dat je in 10 minuten kalibreren een beter resultaat bereikt dan maanden tunen met je bitone. Of omgek...
- di 21 sep 2010, 23:18
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Showcase Nissan Almera [Alpair 5's inbouwen]
- Reacties: 79
- Weergaves: 5676
Re: Showcase Nissan Almera [21/09 Jullie hulp nodig]
Hoi Rob, dank voor je reactie :) Ik ben een beetje verslingerd geraakt aan de breedbanders (van o.a. Henkjan). Ik heb thuis de Hans spelen daar ben ik verliefd op, ik heb de Nescio's gehoord in slechte akoestische omstandigheden maar was erg onder de indruk van die Markaudio's. Voorop gesteld weet i...
- di 21 sep 2010, 22:40
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Showcase Nissan Almera [Alpair 5's inbouwen]
- Reacties: 79
- Weergaves: 5676
Re: Showcase Nissan Almera [21/09 Jullie hulp nodig]
Ben wel benieuwd naar het type nummer, eens in de manual lijken. Heeft hij ook time-alignment ?
PS. Er heeft nog niemand naar het Bit One tech sheet gekeken
PS. Er heeft nog niemand naar het Bit One tech sheet gekeken
