carpooltopic Beetsterzwaag 2010
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: carpooltopic Beetsterzwaag 2010
Ergens anders is misschien ook wel mogelijk maar dan moet het redelijk te bereiken zijn met het openbaarvervoer (ik kan waarschijnlijk geen auto lenen).
Opgelost!
Daan
- MrCaBLeGuY
Oproepje
Is er iemand die vanuit de omgeving NH/Zwaag vertrekt (met rijbewijs) en eventueel met mij(n) auto er heen wil rijden te samen met mij? Graag even een PM dan
Ik kan meenemen Hans speakers, Fostex 103 in hoorn, versterker, cd.
Is er iemand die vanuit de omgeving NH/Zwaag vertrekt (met rijbewijs) en eventueel met mij(n) auto er heen wil rijden te samen met mij? Graag even een PM dan
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
vraag aan de Noorderlingen en polderbewoners: zijn er nog plaatsen met een bovengemiddelde kans op flitsers of lasergunnen? niet dat ik van plan ben te gaan blazen
, maar als randstedeling ben je niet gewend aan dat je überhaupt bovend e 100 kan, en ga je op een lege weg snel te hard 
bluffer!Henkjan schreef:vraag aan de Noorderlingen en polderbewoners: zijn er nog plaatsen met een bovengemiddelde kans op flitsers of lasergunnen? niet dat ik van plan ben te gaan blazen, maar als randstedeling ben je niet gewend aan dat je überhaupt bovend e 100 kan, en ga je op een lege weg snel te hard
- Leeuwarden
Ik heb geen idee Henkjan.. Ik ga maximaal 20 km/u te snel om het betaalbaar te houden... 
Er wordt momenteel voornamelijk op de 80 km wegen gecontroleerd in Friesland, daar gebeuren nu eenmaal de meeste ongelukken.
De 'bon gevoeligste' snelwegen naar het noorden zijn te vinden tussen Emmeloord en Joure (A6), rondom Meppel en rond Groningen zowel vaste als flexibele flitsers.
Als je ergens anders wordt geflitst is het niet mijn schuld overigens ....
De 'bon gevoeligste' snelwegen naar het noorden zijn te vinden tussen Emmeloord en Joure (A6), rondom Meppel en rond Groningen zowel vaste als flexibele flitsers.
Als je ergens anders wordt geflitst is het niet mijn schuld overigens ....
- MrCaBLeGuY
hoef geen pm's meerMrCaBLeGuY schreef:Oproepje
Is er iemand die vanuit de omgeving NH/Zwaag vertrekt (met rijbewijs) en eventueel met mij(n) auto er heen wil rijden te samen met mij? Graag even een PM dan![]()