de versterker trekt het wel redelijk precies, ik maak me al een pak minder zorgen, thx voor alle feedback!
Er zijn 68 resultaten gevonden
- za 31 mar 2012, 20:22
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: geschikte versterker voor B&W Matrix 3 (4ohm)
- Reacties: 7
- Weergaves: 774
Re: geschikte versterker voor B&W Matrix 3 (4ohm)
Na onze verhuis vandaag heb ik ze dan eindelijk kunnen aansluiten en luisteren, i'm impressed 
de versterker trekt het wel redelijk precies, ik maak me al een pak minder zorgen, thx voor alle feedback!
de versterker trekt het wel redelijk precies, ik maak me al een pak minder zorgen, thx voor alle feedback!
- do 29 mar 2012, 9:53
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: geschikte versterker voor B&W Matrix 3 (4ohm)
- Reacties: 7
- Weergaves: 774
Re: geschikte versterker voor B&W Matrix 3 (4ohm)
Bedankt voor de antwoorden alvast 
het verhaal van een weerstand bij in serie te plaatsen zal dus niet nodig zijn.
Moet ik mij zorgen maken over het mengen van 4ohm fronts & 8ohm satteliet speakers? of is dit gewoon een kwestie van goed afregelen van levels op de versterker?
het verhaal van een weerstand bij in serie te plaatsen zal dus niet nodig zijn.
Moet ik mij zorgen maken over het mengen van 4ohm fronts & 8ohm satteliet speakers? of is dit gewoon een kwestie van goed afregelen van levels op de versterker?
- wo 28 mar 2012, 22:18
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: geschikte versterker voor B&W Matrix 3 (4ohm)
- Reacties: 7
- Weergaves: 774
Re: geschikte versterker voor B&W Matrix 3 (4ohm)
heb ik dan geen kans dat ik de luidsprekers beschadig als de versterker het niet aan kan?
- wo 28 mar 2012, 21:32
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: geschikte versterker voor B&W Matrix 3 (4ohm)
- Reacties: 7
- Weergaves: 774
geschikte versterker voor B&W Matrix 3 (4ohm)
Beste, ik heb een stel luidsprekers op de kop kunnen tikken maar heb niet stilgestaan bij het feit dat deze waarschijnlijk niet gaan werken met mijn huidige versterker. Ik heb een Sony STR DE 515 ( manual ) De speakers zijn een set B&W Matrix 3 serie 2 ( specs ) Nu zit ik met 2 vragen: - welke b...
- ma 28 feb 2011, 11:37
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: B&W DM6 - the pregnant pinguin - opwaarderen componenten
- Reacties: 25
- Weergaves: 10009
Re: B&W DM6 - the pregnant pinguin - opwaarderen componenten
En de mijne staat te koop wegens verbouwingsplannen... (en geen plaats meer nadien) http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=180632723507&Category=10615&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D1 http://farm6.static.flickr.com/5100/5482897456_446c909aa0_z.jpg http://farm6.sta...
- di 22 feb 2011, 22:04
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Suggesties voor nieuwe speakers ter vervanginge van mijn b&w
- Reacties: 4
- Weergaves: 347
Re: Suggesties voor nieuwe speakers ter vervanginge van mijn
Henkjan: ik sta open voor kant&klaar, of iemand die een project verkoopt dat aan mijn wensen voldoet Waarom trekt 'ie je aandacht als je er niet veel over weet en het design je tegenvalt? referenties van een kennis die al heel zijn leven in de audio-sector werkt :) Wat die "Speaker & co...
- di 15 feb 2011, 21:55
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Suggesties voor nieuwe speakers ter vervanginge van mijn b&w
- Reacties: 4
- Weergaves: 347
Suggesties voor nieuwe speakers ter vervanginge van mijn b&w
Ik moet mijn B&W DM6 luidsprekers vervangen omdat ze niet passen in de woning na de geplande verbouwingen, ik ben nu opzoek naar 2 kleinere luidsprekers, graag hoor ik van jullie wat suggesties, gezien mijn kennis over luidsprekers zich nogal beperkt tot B&W reeksen, en ik niet direct iets i...
- ma 14 feb 2011, 12:14
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Mediacenter / streamen van verschillende apparaten naar amp
- Reacties: 15
- Weergaves: 708
Re: Mediacenter / streamen van verschillende apparaten naar
Weer een probleem minder precies!

- ma 14 feb 2011, 8:59
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Mediacenter / streamen van verschillende apparaten naar amp
- Reacties: 15
- Weergaves: 708
Re: Mediacenter / streamen van verschillende apparaten naar
Je kunt ook een gedeelde folder maken van de map met muziek op je laptop. In XBMC voeg je deze folder toe als music source. Op die manier kun je vanuit XBMC je muziek op de laptop benaderen. Daar ben ik me van op de hoogte maar hier zijn een aantal nadelen aan verbonden: * de bron moet als mp3 (of ...
- zo 13 feb 2011, 20:13
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Mediacenter / streamen van verschillende apparaten naar amp
- Reacties: 15
- Weergaves: 708
Re: Mediacenter / streamen van verschillende apparaten naar
Je zou wel kunnen kiezen voor een wireless audio transmitter. Zoiets bijvoorbeeld. Dan kan je alles overal afspelen, maar of dat is wat je wil? Ik zou het jammer vinden hiervoor iets aan de laptop te moeten aansluiten, aangezien er wifi n in de laptop zit, wat meer dan voldoende zou moeten zijn... ...
- zo 13 feb 2011, 15:34
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Mediacenter / streamen van verschillende apparaten naar amp
- Reacties: 15
- Weergaves: 708
Re: Mediacenter / streamen van verschillende apparaten naar
Kom net tot de conclusie dat "Airtunes" enkel werkt met Itunes, en niet met geluid van quicktime, browsers, ...
jammer... ik had gehoopt op het principe van een "virtuele geluidskaart" die alles forward naar een andere pc...
jammer... ik had gehoopt op het principe van een "virtuele geluidskaart" die alles forward naar een andere pc...
- zo 13 feb 2011, 15:10
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Mediacenter / streamen van verschillende apparaten naar amp
- Reacties: 15
- Weergaves: 708
Re: Mediacenter / streamen van verschillende apparaten naar
Een oplossing zou dus kunnen zijn: 1) Versterker met Airplay ondersteuning + XMBC mediacenter 2) AirPort Express (AirTunes) + XMBC MediaCenter Heeft iemand ervaring met "virtuele geluidskaarten" om alle audio van mijn desktop pc naar de mediacenter te streamen? en hoe snel ik zou kunnen sw...
- zo 13 feb 2011, 14:15
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Mediacenter / streamen van verschillende apparaten naar amp
- Reacties: 15
- Weergaves: 708
Re: Mediacenter / streamen van verschillende apparaten naar
Kan je even bevestigen dat die processor ook 1080p MKV bestanden kan afspelen zonder haperingen? ik lees gemende dingen op internet...Ronald_1 schreef:Ik maak ook gebruik van XBMC in combinatie met een AsRock ION330 en ben hier net als MichaelB heel enthousiast over.
- zo 13 feb 2011, 14:00
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Mediacenter / streamen van verschillende apparaten naar amp
- Reacties: 15
- Weergaves: 708
Re: Mediacenter / streamen van verschillende apparaten naar
Het enige wat lastig wordt is: "audiostreams kunnen ontvangen VAN pc's en macbook. Wat versta je daar onder? Op je macbook/pc de muziek hebben en deze dan streamen naar de mediacenter die deze via de versterker afspeelt? Dit kan op de Mac met Airplay, echter heb je daar weer specifieke hardwar...
- zo 13 feb 2011, 12:25
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Mediacenter / streamen van verschillende apparaten naar amp
- Reacties: 15
- Weergaves: 708
Mediacenter / streamen van verschillende apparaten naar amp
ik dit met een opstelling-vraag, naar aanleiding van geplande verbouwingen ben ik mijn installatie aan het vereenvoudigen, en vooral onzichtbaar (dus geen draden meer in het zicht) Welk apparaat maakt het mij mogelijk om fullhd video af te spelen van de NAS, en audiostreams te ontvangen van pc's &am...
- zo 30 mei 2010, 13:04
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: B&W DM14
- Reacties: 24
- Weergaves: 2641
Re: B&W DM14
Uitgebreide handleiding: http://www.bwspeakers.com/downloadFile/speakermodel/DONE_-DM14.pdf Korte handleiding: http://assets.bowers-wilkins.com/med/Libraries/3/DM14_Archive_l2_w0_h0.pdf reviewke: http://www.gramophone.net/Issue/Page/February%201981/103/813934/BW%2BDM14%2Bloudspeaker De technische do...
- wo 04 nov 2009, 12:02
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Marantz SM-80
- Reacties: 9
- Weergaves: 1822
Re: Marantz SM-80
zeker een leuk ding voor 12.50 € 
- ma 26 okt 2009, 13:25
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Rendement verschillen bij surround opstelling
- Reacties: 1
- Weergaves: 161
Rendement verschillen bij surround opstelling
ik heb een opstelling met 2x B&W DM6 speakers als front (& virtuele sub & virtuele center) en 2x de B&W DM12 als satteliet. Nu zit er volgens mij op deze speakers nogal een verschil kwa rendement. Nu vroeg ik mij af of rendement wel een liniair gegeven is, maw is het verschil in rend...
- di 13 okt 2009, 14:44
- Forum: Mededelingen archief
- Onderwerp: Forum Upgrade
- Reacties: 76
- Weergaves: 5173
Re: Forum Upgrade
voor anonieme bezoekers is het forum opeens wel een stuk onaantrekkelijker omdat afbeeldingen niet meer weergegeven worden voor deze groep gebruikers...
zoveel bandbreedte zal het ook weer niet zijn denk ik zo?
zoveel bandbreedte zal het ook weer niet zijn denk ik zo?
- vr 02 okt 2009, 15:40
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: LUIDSPREKERDOEK
- Reacties: 12
- Weergaves: 4190
Re: LUIDSPREKERDOEK
http://www.humanspeakers.com/howto/grill-cloth.htm
Wat ik kan aanraden is een warm lijmpistool te gebruiken.
Eventueel kan je deze gewoon aanbrengen op het frame en laten afkoelen, en nadien met een strijkbout de doek in de lijm drukken (een tip die ik hier op het forum tegengekomen ben)
Wat ik kan aanraden is een warm lijmpistool te gebruiken.
Eventueel kan je deze gewoon aanbrengen op het frame en laten afkoelen, en nadien met een strijkbout de doek in de lijm drukken (een tip die ik hier op het forum tegengekomen ben)
- zo 20 sep 2009, 23:24
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: B&W DM6 - the pregnant pinguin - opwaarderen componenten
- Reacties: 25
- Weergaves: 10009
Ze zijn klaar en staan sinds gisteren in mijn living te pronken :) enkele foto's van voor de verhuis: http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs259.snc1/10630_136917483924_608723924_2663517_1884467_n.jpg http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs259.snc1/10630_136917478924_608723924_266351...
- wo 19 aug 2009, 16:41
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: kan iemand me zeggen welke caps ik moet kopen?
- Reacties: 45
- Weergaves: 3253
- ma 17 aug 2009, 0:19
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: kan iemand me zeggen welke caps ik moet kopen?
- Reacties: 45
- Weergaves: 3253
- za 15 aug 2009, 23:43
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: kan iemand me zeggen welke caps ik moet kopen?
- Reacties: 45
- Weergaves: 3253
- za 15 aug 2009, 21:33
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: kan iemand me zeggen welke caps ik moet kopen?
- Reacties: 45
- Weergaves: 3253
