De vereisten:
- max de hoogte van een 40" TV, liefst iets lager
- geen sub nodig
- Passief (kwestie van de volumeregeling met men huidige versterker te regelen)
- mooie maar niet schreeuwerige look (al heb ik nu 2 witgelakte b&w dm6)
- 300-600€
een speaker die voorlopig men aandacht trekt, maar waar ik spijtig genoeg niet veel over weet is de "Dynaudio BM5 Mk1 Monitor Speakers", design gewijs valt hij wel een beetje tegen...
Alle suggesties zijn welkom!
Bedankt,
Rik
