Hoi,
Ik wil ze graag alle 6 overnemen.
Heb je deze nog?
Er zijn 15 resultaten gevonden
- za 11 jan 2025, 9:14
- Forum: Archief
- Onderwerp: Jantzen foliespoelen 0.56mH 0.26Ohm
- Reacties: 2
- Weergaves: 124
- vr 09 dec 2022, 15:38
- Forum: Archief
- Onderwerp: Fountek Neopro5I Ribbon Tweeter
- Reacties: 1
- Weergaves: 443
Re: Fountek Neopro5I Ribbon Tweeter
Is reeds verkocht
- za 12 mar 2022, 19:40
- Forum: Archief
- Onderwerp: Fountek Neopro5I Ribbon Tweeter
- Reacties: 1
- Weergaves: 443
Fountek Neopro5I Ribbon Tweeter
Hallo,
Vanwege andere plannen bied ik deze te koop..
1x gebruikt om de tweeters om te meten.
Ik zou graag 300,- voor de twee willen.
Groeten,
Remco
Vanwege andere plannen bied ik deze te koop..
1x gebruikt om de tweeters om te meten.
Ik zou graag 300,- voor de twee willen.
Groeten,
Remco
- zo 07 mar 2010, 22:04
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Iets nieuws (Dipole onder de zon)
- Reacties: 12
- Weergaves: 2454
Re: Iets nieuws (Dipole onder de zon)
Hallo,
Ik heb wat problemen met meten en importeren van het FRD file naar speakerworkshop.
Speakerworkshop klaagt namelijk dat ik geen negatieve grafieken kan importeren, wat op zich wel logisch is.
Kan iemand mij wat hints geven wat ik fout doe?
Ziehier wat screenshots.
Ik heb wat problemen met meten en importeren van het FRD file naar speakerworkshop.
Speakerworkshop klaagt namelijk dat ik geen negatieve grafieken kan importeren, wat op zich wel logisch is.
Kan iemand mij wat hints geven wat ik fout doe?
Ziehier wat screenshots.
- za 06 mar 2010, 19:13
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Iets nieuws (Dipole onder de zon)
- Reacties: 12
- Weergaves: 2454
Re: Iets nieuws (Dipole onder de zon)
Ik heb weer nieuws te melden. Gezien het aantal mensen hier op dit forum niet voor D'appolito kozen ben ik ook hier van afgestapt. De beweegredenen zijn hiervoor ook te vinden op het forum. De 4x scan speaks 15W gaan gebruikt worden voor center (2x) en links/rechts achter. Via Gydotron heb ik twee p...
- ma 01 feb 2010, 0:23
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Unbaffled Dipole
- Reacties: 288
- Weergaves: 9863
Re: Unbaffled Dipole
Toch is dat echt een Mundorf die Stigerik gebruikt.
Hij is later afgeweken van de Beyma.
Pagina 38.
Remco
Hij is later afgeweken van de Beyma.
Pagina 38.
Remco
- zo 27 dec 2009, 23:00
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Bias batterij in filter nuttig?
- Reacties: 1
- Weergaves: 203
Re: Bias batterij in filter nuttig?
Waarom zou je dat doen?
En is dit voor MKP/MKT of voor electrolytische condensatoren?
Remco
En is dit voor MKP/MKT of voor electrolytische condensatoren?
Remco
- wo 11 nov 2009, 18:12
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Hypex nieuws II
- Reacties: 111
- Weergaves: 11059
Re: Hypex nieuws II
Veel interesse hier!
Remco
Remco
- za 05 sep 2009, 14:45
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Seas ER18RNX en 27TDFC bass-reflex in beukenhout
- Reacties: 14
- Weergaves: 4422
- do 22 jan 2009, 13:31
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Sonic Revolution "Berere", OB dipool slim line
- Reacties: 32
- Weergaves: 2681
Heb je al iets nieuws in gedachten? Ikzelf doe losse sub-modulen bovenop elkaar gekoppeld aan elkaar met dikke draadstang. Het doel wat ik voor ogen heb is het zo smal mogelijk houden. Ik hoop alleen dat de draadstangen het gewicht kunnen dragen van een LAT700 van 16KG. :? Groeten, Remco (Edit : Typ...
- zo 11 jan 2009, 23:43
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Iets nieuws (Dipole onder de zon)
- Reacties: 12
- Weergaves: 2454
Het laag : Snijplanken van Ikea, deze waren in de aanbieding! Toevallig zijn de LAT700's ook net zo hoog als de lengte van de snijplank. Echter, ik wil deze misschien van glas maken als de maten bekend zijn. De afstand/lengte van het H-frame heb ik in verschillende posts gelezen met een lengte van 1...
- zo 11 jan 2009, 23:21
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Iets nieuws (Dipole onder de zon)
- Reacties: 12
- Weergaves: 2454
Hallo! Inmiddels ben ik weer bijgekomen van het verhuizen. Door de woonkamer van 67 m2 is de akoestiek in de woonkamer een drama! Maar er is genoeg ruimte om het op te vullen. Inmiddels heb ik ook wat extra dingen gekocht om mijn projekt beetje bij beetje tot een geheel te maken. Eerst post ik foto'...
- vr 02 jan 2009, 1:15
- Forum: Projecten van het jaar
- Onderwerp: De ZBA speaker van het jaar 2008 - nominaties graag!
- Reacties: 33
- Weergaves: 6630
Ik zou graag de dipole van Montana willen nomineren voor meest "realistiche" geluid dat ik heb gehoord van een speaker.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?t=4025
Groeten,
Remco
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?t=4025
Groeten,
Remco
- za 01 nov 2008, 23:16
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Iets nieuws (Dipole onder de zon)
- Reacties: 12
- Weergaves: 2454
- ma 06 okt 2008, 21:55
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Iets nieuws (Dipole onder de zon)
- Reacties: 12
- Weergaves: 2454
Iets nieuws (Dipole onder de zon)
Hallo,
Dit is m'n eerste post, maar ik ben niet geheel nieuw op de site.
Een bekende onder de degene die me kennen op speakergebied
Laatst heb ik twee RT8II gekocht van BMM en wat onderzocht.
Foto's zeggen genoeg denk ik.
De metingen volgen ook nog natuurlijk!
Remco[/img]
Dit is m'n eerste post, maar ik ben niet geheel nieuw op de site.
Een bekende onder de degene die me kennen op speakergebied
Laatst heb ik twee RT8II gekocht van BMM en wat onderzocht.
Foto's zeggen genoeg denk ik.
De metingen volgen ook nog natuurlijk!
Remco[/img]
