Er zijn 15 resultaten gevonden

door Joepyoupie
za 11 jan 2025, 9:14
Forum: Archief
Onderwerp: Jantzen foliespoelen 0.56mH 0.26Ohm
Reacties: 2
Weergaves: 124

Re: Jantzen foliespoelen 0.56mH 0.26Ohm

Hoi,

Ik wil ze graag alle 6 overnemen.
Heb je deze nog?
door Joepyoupie
vr 09 dec 2022, 15:38
Forum: Archief
Onderwerp: Fountek Neopro5I Ribbon Tweeter
Reacties: 1
Weergaves: 443

Re: Fountek Neopro5I Ribbon Tweeter

Is reeds verkocht
door Joepyoupie
za 12 mar 2022, 19:40
Forum: Archief
Onderwerp: Fountek Neopro5I Ribbon Tweeter
Reacties: 1
Weergaves: 443

Fountek Neopro5I Ribbon Tweeter

Hallo,

Vanwege andere plannen bied ik deze te koop..
1x gebruikt om de tweeters om te meten.
Ik zou graag 300,- voor de twee willen.

Groeten,
Remco
door Joepyoupie
zo 07 mar 2010, 22:04
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Iets nieuws (Dipole onder de zon)
Reacties: 12
Weergaves: 2454

Re: Iets nieuws (Dipole onder de zon)

Hallo,

Ik heb wat problemen met meten en importeren van het FRD file naar speakerworkshop.
Speakerworkshop klaagt namelijk dat ik geen negatieve grafieken kan importeren, wat op zich wel logisch is.
Kan iemand mij wat hints geven wat ik fout doe?
Ziehier wat screenshots.
door Joepyoupie
za 06 mar 2010, 19:13
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Iets nieuws (Dipole onder de zon)
Reacties: 12
Weergaves: 2454

Re: Iets nieuws (Dipole onder de zon)

Ik heb weer nieuws te melden. Gezien het aantal mensen hier op dit forum niet voor D'appolito kozen ben ik ook hier van afgestapt. De beweegredenen zijn hiervoor ook te vinden op het forum. De 4x scan speaks 15W gaan gebruikt worden voor center (2x) en links/rechts achter. Via Gydotron heb ik twee p...
door Joepyoupie
ma 01 feb 2010, 0:23
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Unbaffled Dipole
Reacties: 288
Weergaves: 9863

Re: Unbaffled Dipole

Toch is dat echt een Mundorf die Stigerik gebruikt.
Hij is later afgeweken van de Beyma.
Pagina 38.

Remco
door Joepyoupie
zo 27 dec 2009, 23:00
Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
Onderwerp: Bias batterij in filter nuttig?
Reacties: 1
Weergaves: 203

Re: Bias batterij in filter nuttig?

Waarom zou je dat doen?
En is dit voor MKP/MKT of voor electrolytische condensatoren?

Remco
door Joepyoupie
wo 11 nov 2009, 18:12
Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
Onderwerp: Hypex nieuws II
Reacties: 111
Weergaves: 11059

Re: Hypex nieuws II

Veel interesse hier! 8)

Remco
door Joepyoupie
za 05 sep 2009, 14:45
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Seas ER18RNX en 27TDFC bass-reflex in beukenhout
Reacties: 14
Weergaves: 4422

Mooie combi!
Kan niet misgaan denk ik.

Ik heb zelf ook overwogen om deze woofers te nemen maar dan in dipole.

Succes!
door Joepyoupie
do 22 jan 2009, 13:31
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Sonic Revolution "Berere", OB dipool slim line
Reacties: 32
Weergaves: 2681

Heb je al iets nieuws in gedachten? Ikzelf doe losse sub-modulen bovenop elkaar gekoppeld aan elkaar met dikke draadstang. Het doel wat ik voor ogen heb is het zo smal mogelijk houden. Ik hoop alleen dat de draadstangen het gewicht kunnen dragen van een LAT700 van 16KG. :? Groeten, Remco (Edit : Typ...
door Joepyoupie
zo 11 jan 2009, 23:43
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Iets nieuws (Dipole onder de zon)
Reacties: 12
Weergaves: 2454

Het laag : Snijplanken van Ikea, deze waren in de aanbieding! Toevallig zijn de LAT700's ook net zo hoog als de lengte van de snijplank. Echter, ik wil deze misschien van glas maken als de maten bekend zijn. De afstand/lengte van het H-frame heb ik in verschillende posts gelezen met een lengte van 1...
door Joepyoupie
zo 11 jan 2009, 23:21
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Iets nieuws (Dipole onder de zon)
Reacties: 12
Weergaves: 2454

Hallo! Inmiddels ben ik weer bijgekomen van het verhuizen. Door de woonkamer van 67 m2 is de akoestiek in de woonkamer een drama! Maar er is genoeg ruimte om het op te vullen. Inmiddels heb ik ook wat extra dingen gekocht om mijn projekt beetje bij beetje tot een geheel te maken. Eerst post ik foto'...
door Joepyoupie
vr 02 jan 2009, 1:15
Forum: Projecten van het jaar
Onderwerp: De ZBA speaker van het jaar 2008 - nominaties graag!
Reacties: 33
Weergaves: 6630

Ik zou graag de dipole van Montana willen nomineren voor meest "realistiche" geluid dat ik heb gehoord van een speaker.

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?t=4025

Groeten,
Remco
door Joepyoupie
za 01 nov 2008, 23:16
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Iets nieuws (Dipole onder de zon)
Reacties: 12
Weergaves: 2454

Sorry dat ik zolang niks me heb laten horen.

Ik zit helaas midden in een verhuizing maar mag gelukkig weer alles uitpakken!
Zodra ik meer tijd heb laat ik het merken!
door Joepyoupie
ma 06 okt 2008, 21:55
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Iets nieuws (Dipole onder de zon)
Reacties: 12
Weergaves: 2454

Iets nieuws (Dipole onder de zon)

Hallo,

Dit is m'n eerste post, maar ik ben niet geheel nieuw op de site.
Een bekende onder de degene die me kennen op speakergebied ;-)

Laatst heb ik twee RT8II gekocht van BMM en wat onderzocht.
Foto's zeggen genoeg denk ik.

De metingen volgen ook nog natuurlijk!

Remco[/img]