Fountek Neopro5I Ribbon Tweeter

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Joepyoupie
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 09 apr 2008, 23:30
Locatie: Oosterwolde

Fountek Neopro5I Ribbon Tweeter

Bericht door Joepyoupie »

Hallo,

Vanwege andere plannen bied ik deze te koop..
1x gebruikt om de tweeters om te meten.
Ik zou graag 300,- voor de twee willen.

Groeten,
Remco
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Joepyoupie
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 09 apr 2008, 23:30
Locatie: Oosterwolde

Re: Fountek Neopro5I Ribbon Tweeter

Bericht door Joepyoupie »

Is reeds verkocht
Gesloten