Hallo,
Vanwege andere plannen bied ik deze te koop..
1x gebruikt om de tweeters om te meten.
Ik zou graag 300,- voor de twee willen.
Groeten,
Remco
Fountek Neopro5I Ribbon Tweeter
-
Joepyoupie
- Berichten: 15
- Lid geworden op: wo 09 apr 2008, 23:30
- Locatie: Oosterwolde
Fountek Neopro5I Ribbon Tweeter
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Joepyoupie
- Berichten: 15
- Lid geworden op: wo 09 apr 2008, 23:30
- Locatie: Oosterwolde
Re: Fountek Neopro5I Ribbon Tweeter
Is reeds verkocht
