Er zijn 13 resultaten gevonden

door Henry S
wo 23 dec 2009, 23:46
Forum: Versterkers
Onderwerp: Low Budget Klasse A JLH power amp.
Reacties: 227
Weergaves: 14594

Re: Low Budget Klasse A JLH power amp.

mischa72 schreef:
Welke factor haal je hiermee dan?
De HFE's van beide torren met elkaar vermenigvuldigd (BD139 en TIP3055, en counterparts), dat is zo 1000* of meer.

http://sound.westhost.com/project15.htm
door Henry S
wo 23 dec 2009, 18:49
Forum: Versterkers
Onderwerp: Low Budget Klasse A JLH power amp.
Reacties: 227
Weergaves: 14594

Re: Low Budget Klasse A JLH power amp.

Kijk nou eens, m'n JLH heeft een broertje gekregen :)

Even een foto van een tussenversie erbij:

Afbeelding

Veel luisterplezier!
door Henry S
ma 21 sep 2009, 23:53
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009
Reacties: 185
Weergaves: 13491

koifarm schreef:
Weidok, mijn media client/ server speelt helaas geen flac files. Het is een Pinnacle Soundbridge 500 met buizenuitgang.
Leuke mod, de Pinnacle/Roku Sounbridge is opzich geen slecht ding. hier staat ook eentje - een M1001 in orginele behuizing.

Allen zaterdag veel luisterplezier!
door Henry S
do 27 aug 2009, 20:14
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009
Reacties: 185
Weergaves: 13491

De opstelling van vorig jaar had last van de muur, ook op de voorste rij kwam een set speakers pas na verplaatsing verder van de muur af tot leven.

Op de kopse kant 2 jaar terug was de accoustiek beter.
door Henry S
do 27 aug 2009, 19:20
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: 4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009
Reacties: 185
Weergaves: 13491

Ik zou ook langskomen met wat nieuws (als het af zou komen teminste), maar ik zie ook dat het samenvalt met de Lichtmis.
Helaas heeft dat m'n voorkeur, volgend jaar beter, en een nieuwe deadline ;)
door Henry S
do 18 sep 2008, 18:34
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: 3de ZelfBouwAudiodag Noord 2008 Beetsterzwaag 20.9.2008
Reacties: 130
Weergaves: 17601

Geweldig.. Henry hmmm. DT mag wel er wel bij.. Ok, kan die mooi op Yamaha C2 van HoMeR Collega van jouw met zyn Jamo speakers is welkom.. Ehhhh, Jama versterker ;) Dank je. De voeding is wel beschikbaar, dus als er iemand over Sneek wil rijden om 'm op te halen, dan kan dat natuurlijk. Ik werk in S...
door Henry S
do 18 sep 2008, 0:27
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: 3de ZelfBouwAudiodag Noord 2008 Beetsterzwaag 20.9.2008
Reacties: 130
Weergaves: 17601

Henkjan gecondoleerd, en ook jammer dat pompebled niet komt. De JLH15 is op wat naregelen van de ruststroom na gebruiksklaar. Verder kan ik nog DT meenemen. Middeklasser Kenwood KD-5010 met een MM Shure M95G-IM element. Een collega van mij heeft een gemodificeerde Jama RB020 die hij wil tonen en bel...
door Henry S
di 02 sep 2008, 1:03
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: 3de ZelfBouwAudiodag Noord 2008 Beetsterzwaag 20.9.2008
Reacties: 130
Weergaves: 17601

Als de klasse A versterker op dat moment in 1 geheel is neem ik haar :wink: natuurlijk even mee.

Vorige keer is ze een beetje ondergesneeuwd door het buizengeweld.


M'n gerenoveerde vintage Pioneer SM-83 heeft helaas nog wat last van oprispingen en kriebelhoestje.
door Henry S
ma 01 sep 2008, 19:31
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: 3de ZelfBouwAudiodag Noord 2008 Beetsterzwaag 20.9.2008
Reacties: 130
Weergaves: 17601

Damn, ik kom hier nauwlijks en zie dat het heel binnenkort weer zo ver is.

De JLH15 staat in de planning voor versie 2, en een preamp in ontwerpfase maar binnen 20 dagen kan ik niet iets nieuws tonen.

Misschien wip ik even langs want het is dichtbij.
door Henry S
vr 29 feb 2008, 23:29
Forum: Versterkers
Onderwerp: Eindversterker op de pijnbank
Reacties: 11
Weergaves: 1744

Ik gebruik daarvoor Dale weerstanden van 2 Ohm/50W op koelprofiel, ik heb 8 stuks dus kan diverse combinaties maken.

Een lang stuk tweelingsnoer er tussen om te kijken wat er dan gebeurt.

Verder een functiegenerator en tegenwoordig een sweepgenerator.
Vervormingsmeter is er maar in delen...
door Henry S
vr 21 dec 2007, 0:34
Forum: Sets en Overig
Onderwerp: Elektuur Audio Special #2
Reacties: 234
Weergaves: 37161

Ik heb hem ook net binnen, snel doorgebladerd op de plee en niet in repen gescheurd. :wink:

Ziet er weer goed uit, de komende weken even goed doornemen, de RelaiXed inspireert meteen.

@verzendkosten... Meteen High-End Buizenversterkers 2 meebesteld, stond nog op m'n lijstje.
door Henry S
wo 10 okt 2007, 22:01
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: 2e Luisterdag ZBA vh Noorden te Beetsterzwaag 13-10-2007
Reacties: 187
Weergaves: 32751

Re: 2e Luisterdag ZBA vh Noorden te Beetsterzwaag 13-10-2007

weidok schreef:
[...]
Geintregeerde versterkers:
[...]
3: Klasse A....(zelfbouw)..SE "JLH15.....Henry S
Correctie: Het is een eindtrap.

BTW, 8) is niet nodig. ;)
door Henry S
di 09 okt 2007, 18:37
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: 2e Luisterdag ZBA vh Noorden te Beetsterzwaag 13-10-2007
Reacties: 187
Weergaves: 32751

Kan ik nog een vriend tevens mede-audiofiel meenemen? Hij woont in de buurt (Tytsjerk) dus is voor hem een thuiswedstrijd. Hallo allemaal, ik ben het lijdend voorwerp. :P Ik kan een zelfbouw SE klasse A versterker, gedoopt 'De JLH15' meenemen. Als z'n driftbuien tenminste verholpen zijn, anders eve...