Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Nog een paar weekjes en dan is het weer zo ver. Maar ik zat ff na te denken over de plek waar we de boxjes gaan neer zetten.
De zaal is een langwerpige zaal, mat aan de kopse kant een podium, waar toneel en muziek gezelschappen een plekkie hebben en zo. Daar hangen gordijnen voor. (geluidsdemping ?)
Vorig jaar vond ik het accoustische effect van het plaatsen van de boxen in het midden van de zaal niet echt geslaagd. Moesten meestal ver van de wand gezet worden om een "hoemboemerig" effect weg te krijgen.
Voor wie er geweest is, wat denken jullie dat verstandig is?
Nog een paar weekjes en dan is het weer zo ver. Maar ik zat ff na te denken over de plek waar we de boxjes gaan neer zetten.
De zaal is een langwerpige zaal, mat aan de kopse kant een podium, waar toneel en muziek gezelschappen een plekkie hebben en zo. Daar hangen gordijnen voor. (geluidsdemping ?)
Vorig jaar vond ik het accoustische effect van het plaatsen van de boxen in het midden van de zaal niet echt geslaagd. Moesten meestal ver van de wand gezet worden om een "hoemboemerig" effect weg te krijgen.
Voor wie er geweest is, wat denken jullie dat verstandig is?
de speakers op de "kopse"kant plaatsen lijkt mij ook beter
Ik zou ook langskomen met wat nieuws (als het af zou komen teminste), maar ik zie ook dat het samenvalt met de Lichtmis.
Helaas heeft dat m'n voorkeur, volgend jaar beter, en een nieuwe deadline
Ik zou ook langskomen met wat nieuws (als het af zou komen teminste), maar ik zie ook dat het samenvalt met de Lichtmis.
Helaas heeft dat m'n voorkeur, volgend jaar beter, en een nieuwe deadline
Jammer, maar wat vond je van de opstelling vorig jaar?
Nog een paar weekjes en dan is het weer zo ver. Maar ik zat ff na te denken over de plek waar we de boxjes gaan neer zetten.
De zaal is een langwerpige zaal, mat aan de kopse kant een podium, waar toneel en muziek gezelschappen een plekkie hebben en zo. Daar hangen gordijnen voor. (geluidsdemping ?)
Vorig jaar vond ik het accoustische effect van het plaatsen van de boxen in het midden van de zaal niet echt geslaagd. Moesten meestal ver van de wand gezet worden om een "hoemboemerig" effect weg te krijgen.
Voor wie er geweest is, wat denken jullie dat verstandig is?
de speakers op de "kopse"kant plaatsen lijkt mij ook beter
ok..
Dan plaatsen we de speakers op de kopse kant voor het podium
ik zal binnenkort een voorlopig luisterschema in elkaar "draaien"
Graag zouden wij ook willen komen (2 audio-seniors uit regio Zaanstreek/Waterland) en willen daarbij een zelfontworpen klasse A versterker meenemen (die we dan hopen ergens aan te kunnen sluiten natuurlijk). Dus bij deze de vraag; Is er nog gelegenheid hiervoor?
Graag zouden wij ook willen komen (2 audio-seniors uit regio Zaanstreek/Waterland) en willen daarbij een zelfontworpen klasse A versterker meenemen (die we dan hopen ergens aan te kunnen sluiten natuurlijk). Dus bij deze de vraag; Is er nog gelegenheid hiervoor?
jullie zijn welkom.. hoor
zal jullie op de deelnemerslijst zetten ok ?
een klasse A amp kunnen we wel gebruiken
wat voor klasse A is het... vertel ...
Het betreft een zelf ontworpen transistor klasse A versterker zonder overall tegenkoppeling. Op dit moment nog even onzeker of we de kleine versie van 2x5W of de grotere van 2x20W mee zullen nemen. De laatste namelijk moet nog gemodificeerd worden en ik weet nu nog niet of dat op tijd gaat lukken want hij is op dit moment is elders.
Tevens kan ik een relaixed, een dc darling en een Garrard 401 meenemen
Ik zou het wel leuk vinden als je de relaixed meenam. Dan kunnen we mooi horen hoe de Greenfrog relaixed met Kiwame's klinkt tov. de standaard uitvoering.
Tevens kan ik een relaixed, een dc darling en een Garrard 401 meenemen
Ik zou het wel leuk vinden als je de relaixed meenam. Dan kunnen we mooi horen hoe de Greenfrog relaixed met Kiwame's klinkt tov. de standaard uitvoering.
Co
OK, schrijf mij maar in en ik neem de spullen mee, ben ook erg benieuwd naar de verschillen.
Is er ook een maximaal aantal personen wat zich in mag schrijven? Anders wou een kennis van mij ook wel mee, helaas zonder harde waren (alleen luisteren dus).
Is er ook een maximaal aantal personen wat zich in mag schrijven? Anders wou een kennis van mij ook wel mee, helaas zonder harde waren (alleen luisteren dus).
max. tussen de 25 a 30 deelnemers/ luisteraars lijkt mij
de zaal is groot genoeg::
dus kennis van sjons is ook welkom
gervenja zal je op de lijst zetten wat voor speakers matchen
het beste met de relaixed en greenfrog ?