en toen kwam ik dus thuis met een mengpaneel (die wou ik kopen) en 2 TD-160 MKII draaitafels in belabberde staat (samen zelfde prijs als het mengpaneel geloof ik), 1 heb ik opgeknapt en verkocht aan een kennis van een vriend (mats prijsje) en daarmee had ik het geld terug (voor alles
Maar nu staat de overgebleven (en meest gare) 160 al jaren niks te doen, en aangezien de krediet crisis uiteindelijk bij mij ook keihard heeft toegeslagen leek het me een goed idee om deze tafel eens aan te pakken (voor de mensen die het niet snappen, niks doen kost me meer als wanneer ik bezig ben
Maar goed, het ver****en kan voor vern**ken en verbouwen staan, de ombouw wordt iig volledig vernieuwd, of moet ik zeggen dat ik alleen de essentiële delen zal hergebruiken?
Hoe dan ook, heeft iemand nog tips mbt dingen die ik juist wel of niet moet doen?
Ik ben iig bekend met een aantal tips van Henk die bv op http://www.platenspeler.com/ te vinden zijn, maar ik meen ooit een andere pagina gelezen te hebben met nog meer tips.
Mogelijk word de tafel te 'tacky' of 'over the top', maar dat is puur een kwestie van proberen....even afwachten nog.
Maar zover ik het weet/goed begrepen heb:
Flink wat massa.
Zoveel mogelijk ruimte opvullen.
Plateau dempen (Bitumen/tapijt/tectyl?)
RCA pluggen in de achterkant (voor mij part bovenop, maar je begrijpt wat ik bedoel, en nee ik ben geen believer dus het worden geen WBT's of zo).
Nog iets wat voor weinig geld te doen is? Libelle inbouwen of zo? maar volgens mij heeft dat geen zin bij een dergelijke draaitafel.
Alvast bedankt.