DDIY 2009 locatie
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
DDIY 2009 locatie
Hoi,
We zijn weer begonnen om de DDIY op te pakken. We denken dat het in maart of april 2009 gaat plaatsvinden. We zijn hard op zoek naar een locatie in Utrecht of ergens anders centraal in het land. Vandaar onze vraag. Wie weet er een mooie locatie? Die plus of minus aan onderstaande eisen voldoet?
Quote:
Wij zijn op zoek naar een accomodatie met de volgende eigenschappen:
- Plenaire zaal met presentatieapparatuur waarin 150-200 mensen kunnen plaatsnemen
- Een viertal kleinere ruimtes waarin een gezelschap van ongeveer 30-40 mensen kan plaatsnemen (theateropstelling), en voldoende ruimte voor het opstellen van apparatuur. In deze zalen hoeft geen apparatuur aanwezig te zijn, anders dan stroomvoorziening en verlengsnoeren.
- Afhankelijk van het aantal inschrijvingen eventueel een extra demonstratiezaal waarin bijvoorbeeld 50-60 personen zouden kunnen plaatsnemen.
- Een soort algemene ruimte/forum oid, met gelegenheid tot het drinken van koffie en het plaatsen van standjes van onze sponsoren.
- Aangezien het om betalende gasten gaat, een soort-van entree/receptie
- Eventueel afsluitbare opslagruimte voor apparatuur
Groet Roland
We zijn weer begonnen om de DDIY op te pakken. We denken dat het in maart of april 2009 gaat plaatsvinden. We zijn hard op zoek naar een locatie in Utrecht of ergens anders centraal in het land. Vandaar onze vraag. Wie weet er een mooie locatie? Die plus of minus aan onderstaande eisen voldoet?
Quote:
Wij zijn op zoek naar een accomodatie met de volgende eigenschappen:
- Plenaire zaal met presentatieapparatuur waarin 150-200 mensen kunnen plaatsnemen
- Een viertal kleinere ruimtes waarin een gezelschap van ongeveer 30-40 mensen kan plaatsnemen (theateropstelling), en voldoende ruimte voor het opstellen van apparatuur. In deze zalen hoeft geen apparatuur aanwezig te zijn, anders dan stroomvoorziening en verlengsnoeren.
- Afhankelijk van het aantal inschrijvingen eventueel een extra demonstratiezaal waarin bijvoorbeeld 50-60 personen zouden kunnen plaatsnemen.
- Een soort algemene ruimte/forum oid, met gelegenheid tot het drinken van koffie en het plaatsen van standjes van onze sponsoren.
- Aangezien het om betalende gasten gaat, een soort-van entree/receptie
- Eventueel afsluitbare opslagruimte voor apparatuur
Groet Roland
Da's een erg mooie locatie, bedankt voor de reactie. Wat men zich moet realiseren is dat het erg lastig is om een dergelijke locatie binnen het budget te kunnen realiseren. We willen de drempel laag houden door niet teveel entree te heffen, en ook het sponsorbestand is niet groot genoeg om een dergelijke locatie te kunnen bekostigen.
Wellicht dus de oproep voor wat creatievere oplossingen: wellicht een oud schoolgebouw, cultureel centrum, muziekschool, etc., wat op een andere commerciele basis werkt dan een luxe conferentieoord.
Wellicht dus de oproep voor wat creatievere oplossingen: wellicht een oud schoolgebouw, cultureel centrum, muziekschool, etc., wat op een andere commerciele basis werkt dan een luxe conferentieoord.
spbu is een opleidingscentrum die ook ruimte verhuurt.
www.spbu.nl
Utrechthaven 13
3433 PN Nieuwegein
Tel: 030 - 60 815 33
ROC Middennederland
Disketteweg 10
3821 AR
Amersfoort
doet dit met meerdere klaslokalen.
kosten zou ik niet weten.
www.spbu.nl
Utrechthaven 13
3433 PN Nieuwegein
Tel: 030 - 60 815 33
ROC Middennederland
Disketteweg 10
3821 AR
Amersfoort
doet dit met meerdere klaslokalen.
kosten zou ik niet weten.
ik weet inmiddels dat de lokalen hier €175 per lokaal ex btw kostengervenja schreef:spbu is een opleidingscentrum die ook ruimte verhuurt.
www.spbu.nl
Utrechthaven 13
3433 PN Nieuwegein
Tel: 030 - 60 815 33
.
ook moet de koffie juf betaald worden voor de verzorging en dat is € 200 per dag
Misschien zijn er wel panden die je via anti-kraak kunt huren, daar zitten vaak hele leuke panden tussen.
Zo heb ik ooit in een oude MES van een kazerne gewoont, ik had het complete gebouw ter beschikking.
Maar ik verwacht niet dat die instanties daar op zitten te springen, er mag absoluut geen commercieël belang bij zijn.
Zo heb ik ooit in een oude MES van een kazerne gewoont, ik had het complete gebouw ter beschikking.
Maar ik verwacht niet dat die instanties daar op zitten te springen, er mag absoluut geen commercieël belang bij zijn.
-
Guido Tent
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28
- Lid geworden op: vr 31 mar 2006, 11:58
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Re: DDIY 2009 locatie
strak plan Roland !Roland schreef:Hoi,
We zijn weer begonnen om de DDIY op te pakken. We denken dat het in maart of april 2009 gaat plaatsvinden. We zijn hard op zoek naar een locatie in Utrecht of ergens anders centraal in het land. Vandaar onze vraag. Wie weet er een mooie locatie?
Groet Roland
Niet zo centraal, wel heel geschikt is de ruimte waar we ons triodefestival ook organiseren
http://www.beukenhof.nl/beukenhof/zakelijk/
wellicht interessant, en anders kunnen ze je verder helpen ?
Wat ook een optie is
http://www.stayokay.com/
en specifiek Bunnik (bij Utrecht, super mooi gelegen)
http://www.stayokay.com/index.php?pageI ... lID=356028
-
Guido Tent
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28
- Lid geworden op: vr 31 mar 2006, 11:58
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Misschien eerst eens polsen wat men wil betalen voor entree prijs? Dan kan je daar je accomodatie op afstemmen. Ik vind tussen de 15 - 25 euro een redelijke prijs. Als daar dan ook één consumptie (kop kofie en een plak cake oid.) bij inbegrepen is dan lijkt mij dat voor vrijwel iedereen prima te doen toch?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Lijkt mij prima. Ben zeer benieuwd waar en wanneer het uiteindelijk gaat plaatsvinden.SSassen schreef:Misschien eerst eens polsen wat men wil betalen voor entree prijs? Dan kan je daar je accomodatie op afstemmen. Ik vind tussen de 15 - 25 euro een redelijke prijs. Als daar dan ook één consumptie (kop kofie en een plak cake oid.) bij inbegrepen is dan lijkt mij dat voor vrijwel iedereen prima te doen toch?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
