DDIY 2009 locatie

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

DDIY 2009 locatie

Bericht door Roland »

Hoi,

We zijn weer begonnen om de DDIY op te pakken. We denken dat het in maart of april 2009 gaat plaatsvinden. We zijn hard op zoek naar een locatie in Utrecht of ergens anders centraal in het land. Vandaar onze vraag. Wie weet er een mooie locatie? Die plus of minus aan onderstaande eisen voldoet?

Quote:
Wij zijn op zoek naar een accomodatie met de volgende eigenschappen:
- Plenaire zaal met presentatieapparatuur waarin 150-200 mensen kunnen plaatsnemen
- Een viertal kleinere ruimtes waarin een gezelschap van ongeveer 30-40 mensen kan plaatsnemen (theateropstelling), en voldoende ruimte voor het opstellen van apparatuur. In deze zalen hoeft geen apparatuur aanwezig te zijn, anders dan stroomvoorziening en verlengsnoeren.
- Afhankelijk van het aantal inschrijvingen eventueel een extra demonstratiezaal waarin bijvoorbeeld 50-60 personen zouden kunnen plaatsnemen.
- Een soort algemene ruimte/forum oid, met gelegenheid tot het drinken van koffie en het plaatsen van standjes van onze sponsoren.
- Aangezien het om betalende gasten gaat, een soort-van entree/receptie
- Eventueel afsluitbare opslagruimte voor apparatuur

Groet Roland
Tommy
Berichten: 296
Lid geworden op: do 15 feb 2007, 10:45
Locatie: Noordwijk

Bericht door Tommy »

Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Bericht door daniel »

Da's een erg mooie locatie, bedankt voor de reactie. Wat men zich moet realiseren is dat het erg lastig is om een dergelijke locatie binnen het budget te kunnen realiseren. We willen de drempel laag houden door niet teveel entree te heffen, en ook het sponsorbestand is niet groot genoeg om een dergelijke locatie te kunnen bekostigen.

Wellicht dus de oproep voor wat creatievere oplossingen: wellicht een oud schoolgebouw, cultureel centrum, muziekschool, etc., wat op een andere commerciele basis werkt dan een luxe conferentieoord.
Gebruikersavatar
gervenja
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 20:13
Locatie: Den Haag

Bericht door gervenja »

spbu is een opleidingscentrum die ook ruimte verhuurt.
www.spbu.nl
Utrechthaven 13
3433 PN Nieuwegein
Tel: 030 - 60 815 33

ROC Middennederland
Disketteweg 10
3821 AR
Amersfoort

doet dit met meerdere klaslokalen.
kosten zou ik niet weten.
Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 2208
Lid geworden op: zo 12 mar 2006, 19:21
Locatie: Alkmaar

Bericht door arjank »

Ja, eindelijk weer een DDIY! :D
Dan ga ik mijn VIDA's viewtopic.php?t=5737 meenemen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
gervenja
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 20:13
Locatie: Den Haag

Bericht door gervenja »

gervenja schreef:
spbu is een opleidingscentrum die ook ruimte verhuurt.
www.spbu.nl
Utrechthaven 13
3433 PN Nieuwegein
Tel: 030 - 60 815 33
.
ik weet inmiddels dat de lokalen hier €175 per lokaal ex btw kosten
ook moet de koffie juf betaald worden voor de verzorging en dat is € 200 per dag
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Bericht door daniel »

ik heb inmiddels contact met ze gehad, en ze kunnen het aantal gasten dat we verwachten niet kwijt.
Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 2208
Lid geworden op: zo 12 mar 2006, 19:21
Locatie: Alkmaar

Bericht door arjank »

Misschien zijn er wel panden die je via anti-kraak kunt huren, daar zitten vaak hele leuke panden tussen.
Zo heb ik ooit in een oude MES van een kazerne gewoont, ik had het complete gebouw ter beschikking.
Maar ik verwacht niet dat die instanties daar op zitten te springen, er mag absoluut geen commercieël belang bij zijn.
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Bericht door daniel »

hebben we ook niet. Onze sponsoren uiteraard wel, maar DDIY an sich is een non-profitgebeuren. Heb je daar toevallig gegevens van?

(alhoewel ik me kan voorstellen dat catering in zo'n geval lastig zal zijn)
Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 2208
Lid geworden op: zo 12 mar 2006, 19:21
Locatie: Alkmaar

Bericht door arjank »

Hier vindt je wel een aantal links

http://antikraak.startpagina.nl/
Guido Tent
Ook commercieel actief
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 31 mar 2006, 11:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: DDIY 2009 locatie

Bericht door Guido Tent »

Roland schreef:
Hoi,

We zijn weer begonnen om de DDIY op te pakken. We denken dat het in maart of april 2009 gaat plaatsvinden. We zijn hard op zoek naar een locatie in Utrecht of ergens anders centraal in het land. Vandaar onze vraag. Wie weet er een mooie locatie?
Groet Roland
strak plan Roland !

Niet zo centraal, wel heel geschikt is de ruimte waar we ons triodefestival ook organiseren

http://www.beukenhof.nl/beukenhof/zakelijk/

wellicht interessant, en anders kunnen ze je verder helpen ?

Wat ook een optie is

http://www.stayokay.com/

en specifiek Bunnik (bij Utrecht, super mooi gelegen)

http://www.stayokay.com/index.php?pageI ... lID=356028
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Die Stayokay in Bunnik is prachtig!

Dankje
EDUM
Ook commercieel actief
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 20:58
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door EDUM »

Hi Roland,

Wat dacht je van Trianon, Oudegracht 254 in Utrecht?

Voordelen: 8 minuten van het centraal station, goedkoop :D
Nadeel: Het is goedkoop omdat het 20 jaar geleden aan renovatie toe was :shock:
Guido Tent
Ook commercieel actief
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 31 mar 2006, 11:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Guido Tent »

Roland schreef:
Die Stayokay in Bunnik is prachtig!

Dankje
vonden wij destijds ook, helaas pastte ons event er niet in ......
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Misschien eerst eens polsen wat men wil betalen voor entree prijs? Dan kan je daar je accomodatie op afstemmen. Ik vind tussen de 15 - 25 euro een redelijke prijs. Als daar dan ook één consumptie (kop kofie en een plak cake oid.) bij inbegrepen is dan lijkt mij dat voor vrijwel iedereen prima te doen toch?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Bericht door RobertD »

SSassen schreef:
Misschien eerst eens polsen wat men wil betalen voor entree prijs? Dan kan je daar je accomodatie op afstemmen. Ik vind tussen de 15 - 25 euro een redelijke prijs. Als daar dan ook één consumptie (kop kofie en een plak cake oid.) bij inbegrepen is dan lijkt mij dat voor vrijwel iedereen prima te doen toch?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Lijkt mij prima. Ben zeer benieuwd waar en wanneer het uiteindelijk gaat plaatsvinden.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

al wat vorderingen gemaakt?
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”