ik zit al een tijdje met de gedachten te spelen om een goedkope direct drive aan te schaffen om mijn Scheu acrylplateau aan te drijven. Ik draai nu met het Scheu-motortje. (Een goedkope dd, maar wel met een goede motor / sturing natuurlijk)
Wat zijn de meningen hierover?
Even voor de duidelijkheid: d.m.v. snaaraandrijving, eigenlijk krijg je dus twee draaitafels naast elkaar

