nieuwe rogers monitor 7.0 eigenaar

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
kpostma
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 22 nov 2023, 18:29

nieuwe rogers monitor 7.0 eigenaar

Bericht door kpostma »

Hallo mede hobbyisten,

ik ben kevin,30 jaar en kom uit gouda.
ben sinds zeer kort trots eigenaar van de rogers 7.0.
deze heb ik aan de denon AVC-A1SE staan welke een heerlijke versterker blijkt,en als cd speler heb ik staan de dcd 15150AR ,beide in de fraaie champagne kleur.
ook heb ik momenteel een 1560ar staan,welke ouder,maar merkbaar beter is. van versterker naar luidsprekers heb ik de stevige van den hul magnums liggen.

--
Mod: de rest van dit bericht is hier te vinden.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: nieuwe rogers monitor 7.0 eigenaar

Bericht door Marp »

Gefeliciteerd met je aanwinst en welkom Kevin!

Voor het geval je een deel van je bericht mist: de vraag m.b.t. de Rogers heb ik ondergebracht in het luidsprekergedeelte.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: nieuwe rogers monitor 7.0 eigenaar

Bericht door Henkjan »

welkom Kevin
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: nieuwe rogers monitor 7.0 eigenaar

Bericht door Douwe84 »

welkom!
Plaats reactie