Hallo mede hobbyisten,
ik ben kevin,30 jaar en kom uit gouda.
ben sinds zeer kort trots eigenaar van de rogers 7.0.
deze heb ik aan de denon AVC-A1SE staan welke een heerlijke versterker blijkt,en als cd speler heb ik staan de dcd 15150AR ,beide in de fraaie champagne kleur.
ook heb ik momenteel een 1560ar staan,welke ouder,maar merkbaar beter is. van versterker naar luidsprekers heb ik de stevige van den hul magnums liggen.
--
Mod: de rest van dit bericht is hier te vinden.
nieuwe rogers monitor 7.0 eigenaar
Moderator: Beheerdersteam
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: nieuwe rogers monitor 7.0 eigenaar
Gefeliciteerd met je aanwinst en welkom Kevin!
Voor het geval je een deel van je bericht mist: de vraag m.b.t. de Rogers heb ik ondergebracht in het luidsprekergedeelte.
Voor het geval je een deel van je bericht mist: de vraag m.b.t. de Rogers heb ik ondergebracht in het luidsprekergedeelte.
