Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
De afgelopen weken duiken er in allerlei topics vragen op van of er nog een luisterdag komt.
Ook zijn er enkele oude luisterdag topics omhoog gehaald, meestal volgen daar enkele opmerkingen en gedachtes op, maar volgt er niets concreets uit.
Ook vanaf de zijde van de organisatoren van eerdere evenementen blijft het wat dat betreft behoorlijk stil.
Mede gezien het feit dat ondertussen heel veel corona-restricties weggevallen zijn (en hopelijk natuurlijk ook blijven) zouden er best wel weer mogelijkheden moeten zijn.
Inmiddels zijn we alweer in de maand Mei beland, en meestal zijn er geen luisterdagen in de zomer omdat dan veel forumleden met vakantie zijn.
Dus zal wel de eerst volgende mogelijkheid ergens in het najaar zijn. vermoed ik zo.
Hoe zijn jullie gedachten hierover ?
Ook zijn er enkele oude luisterdag topics omhoog gehaald, meestal volgen daar enkele opmerkingen en gedachtes op, maar volgt er niets concreets uit.
Ook vanaf de zijde van de organisatoren van eerdere evenementen blijft het wat dat betreft behoorlijk stil.
Mede gezien het feit dat ondertussen heel veel corona-restricties weggevallen zijn (en hopelijk natuurlijk ook blijven) zouden er best wel weer mogelijkheden moeten zijn.
Inmiddels zijn we alweer in de maand Mei beland, en meestal zijn er geen luisterdagen in de zomer omdat dan veel forumleden met vakantie zijn.
Dus zal wel de eerst volgende mogelijkheid ergens in het najaar zijn. vermoed ik zo.
Hoe zijn jullie gedachten hierover ?
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
De 1e in september zie ik wel zitten.
Na 2 jaar zal er toch wel iets gebouwd zijn?
Na 2 jaar zal er toch wel iets gebouwd zijn?
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Meer dan een nieuwsgierige blik en een bewonderend gelaat (niet te verwarren met te bewonderen, dat raad ik af ! ) heb ik op dit ment niet bij te dragen maar als hij er komt ben ik zeker van de partij .
Alhoewel ik heb de La Belles natuurlijk als dat tegen verwachtingen in goed uit pakt neem ik die wel mee ,als ik er mee door ga zullen ze in september hopelijk wel af zijn
Alhoewel ik heb de La Belles natuurlijk als dat tegen verwachtingen in goed uit pakt neem ik die wel mee ,als ik er mee door ga zullen ze in september hopelijk wel af zijn
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Heb een vraag uitstaan bij de beheerster van "de ruimte" in breda, om weer eens op een zondag daar de tent af te huren en een gezellig samenzijn te organiseren, desnoods ZONDER sets hahaha.
Ben nog steeds vreselijk druk, en ga nu een weekje vakantie in. Als ik wat weet laat ik het jullie horen. heb wel, als het eenmaal kan, heel hard jullie hulp nodig met organiseren vanwege chronisch tijdgebrek (balen!!)
Ben nog steeds vreselijk druk, en ga nu een weekje vakantie in. Als ik wat weet laat ik het jullie horen. heb wel, als het eenmaal kan, heel hard jullie hulp nodig met organiseren vanwege chronisch tijdgebrek (balen!!)
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Een fijne vakantie gewenst, Jan.
En we horen het graag van je als er weer wat nieuws te melden is.
En we horen het graag van je als er weer wat nieuws te melden is.
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
oh ben benieuwd ! , geniet van je vakantie ! een zondag is wel prettiger voor vele lijkt meWowly schreef: ↑zo 01 mei 2022, 21:21Heb een vraag uitstaan bij de beheerster van "de ruimte" in breda, om weer eens op een zondag daar de tent af te huren en een gezellig samenzijn te organiseren, desnoods ZONDER sets hahaha.
Ben nog steeds vreselijk druk, en ga nu een weekje vakantie in. Als ik wat weet laat ik het jullie horen. heb wel, als het eenmaal kan, heel hard jullie hulp nodig met organiseren vanwege chronisch tijdgebrek (balen!!)
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Ik ga even met iemand overleggen om een deel van de planning te verzorgen. 
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Geregeld:wij willen de planning wel doen. 
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Ik doe een oproep voor vrijwilligers die op de dag zelf twee uur regelneef willen zijn. Ik vrees dat ik mijzelf dan ook moet kandideren.
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Zozo, 2 man maar liefst die zich op de planning gaan storten.
Dan zullen we tegen die tijd wel weer excel staatjes krijgen met wie in welke ruimte verwacht word, en met welke spullen ?
Er staat me bij dat Jan / Wowly juist een aantal jaren geleden iedere vorm van planning (afgezien van het bestellen van de pizza's) had losgelaten.
Een ander puntje, is er iemand die privé in contact staat met mikekiwi (organisator van Alphen) ?
Ik zie dat hij al meer dan een maand al niet meer op ZBA is geweest, en heeft dus ook geen weet van dit topic.
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
ray5150 schreef: ↑do 05 mei 2022, 22:04Zozo, 2 man maar liefst die zich op de planning gaan storten.
Dan zullen we tegen die tijd wel weer excel staatjes krijgen met wie in welke ruimte verwacht word, en met welke spullen ?
Er staat me bij dat Jan / Wowly juist een aantal jaren geleden iedere vorm van planning (afgezien van het bestellen van de pizza's) had losgelaten.
Een ander puntje, is er iemand die privé in contact staat met mikekiwi (organisator van Alphen) ?
Ik zie dat hij al meer dan een maand al niet meer op ZBA is geweest, en heeft dus ook geen weet van dit topic.
Jan liet de planning los zodat hij er niet meer achteraan hoefde, uiteindelijk maakte ik die de laatste edities en dan beginnen er gelijk mensen eisen te stellen etc. Ik snapte meteen waarom Jan dat niet meer deed, maar ik vond dat niet zo'n ramp.
Ik heb Mike laatst nog een pb gestuurd en die is niet zo bezig met audio momenteel dacht ik
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Nooit iets van een planning gemerkt in Breda
Althans op de oude locatie. Het heeft zijn voors en het heeft zijn tegens. Zonder planning moest je soms letterlijk de stekkers uit de stopcontacten trekken daar omdat sommigen het anders echt vertikte om ruimte voor een ander te maken.
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Ik kan mij alleen de kip saté nog herinneren 
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Breda kende alleen Domino pizza's. En ongeacht wat je er voor betaald had was het altijd een verrassing wat er uit de doos kwam. Maar het is nooit kip en saté geweest.
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
hmm ik kies (of eindig) altijd in een ruimte waar niemand wil staan , heb je nergens last van. maar hoe dan ook. ik wil best helpen als het kan maar plannen is niet een van mijn sterkste kanten 
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Uhm de laatste jaren was het Alfredo en sinds de nieuwe locatie rekende Jan de pizza's van tevoren af met de bezoekers en kreeg iedereen wat ie besteld had.
Ik snap dat doorzagen hierover niet zo goed, de laatste jaren hebben verschillende mensen meegewerkt om dit soort dingen goed te regelen en dan nog doorzeiken....gek he dat er steeds minder evenementen zijn?
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Op zich is het wel prettig om te weten wie met wie kan in en in welke ruimte.
Wat Barry doet is wat dat betreft wel goed geregeld.
Er zijn namelijk vaak wel mensen die alleen speakers hebben of een versterker die men wil laten horen.
Het is toch wel handig om iets van coördinatie te hebben daar in.
Wat Barry doet is wat dat betreft wel goed geregeld.
Er zijn namelijk vaak wel mensen die alleen speakers hebben of een versterker die men wil laten horen.
Het is toch wel handig om iets van coördinatie te hebben daar in.
