Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door ray5150 »

De afgelopen weken duiken er in allerlei topics vragen op van of er nog een luisterdag komt.
Ook zijn er enkele oude luisterdag topics omhoog gehaald, meestal volgen daar enkele opmerkingen en gedachtes op, maar volgt er niets concreets uit.

Ook vanaf de zijde van de organisatoren van eerdere evenementen blijft het wat dat betreft behoorlijk stil.

Mede gezien het feit dat ondertussen heel veel corona-restricties weggevallen zijn (en hopelijk natuurlijk ook blijven) zouden er best wel weer mogelijkheden moeten zijn.

Inmiddels zijn we alweer in de maand Mei beland, en meestal zijn er geen luisterdagen in de zomer omdat dan veel forumleden met vakantie zijn.
Dus zal wel de eerst volgende mogelijkheid ergens in het najaar zijn. vermoed ik zo.

Hoe zijn jullie gedachten hierover ?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door dre »

De 1e in september zie ik wel zitten.
Na 2 jaar zal er toch wel iets gebouwd zijn? :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door ds23man »

Waarom op een donderdag? :think: :think: :think:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door Pjotr »

ds23man schreef: zo 01 mei 2022, 19:17
Waarom op een donderdag? :think: :think: :think:
Het gaat hier om een luisterdag, niet om een donderdag. Gedonder is er al genoeg.... :-$ :sure:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door dre »

ds23man schreef: zo 01 mei 2022, 19:17
Waarom op een donderdag? :think: :think: :think:
:rofl: :rofl: :rofl:

Voor de rest:ik ga hem niet uitleggen.
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door rikpost »

Meer dan een nieuwsgierige blik en een bewonderend gelaat (niet te verwarren met te bewonderen, dat raad ik af ! ) heb ik op dit ment niet bij te dragen maar als hij er komt ben ik zeker van de partij .
Alhoewel ik heb de La Belles natuurlijk als dat tegen verwachtingen in goed uit pakt neem ik die wel mee ,als ik er mee door ga zullen ze in september hopelijk wel af zijn
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door Wowly »

Heb een vraag uitstaan bij de beheerster van "de ruimte" in breda, om weer eens op een zondag daar de tent af te huren en een gezellig samenzijn te organiseren, desnoods ZONDER sets hahaha.

Ben nog steeds vreselijk druk, en ga nu een weekje vakantie in. Als ik wat weet laat ik het jullie horen. heb wel, als het eenmaal kan, heel hard jullie hulp nodig met organiseren vanwege chronisch tijdgebrek (balen!!)
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door dre »

Het is een begin Jan! :yeah:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door ray5150 »

Een fijne vakantie gewenst, Jan. :goedzo:
En we horen het graag van je als er weer wat nieuws te melden is.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door WrineX »

Wowly schreef: zo 01 mei 2022, 21:21
Heb een vraag uitstaan bij de beheerster van "de ruimte" in breda, om weer eens op een zondag daar de tent af te huren en een gezellig samenzijn te organiseren, desnoods ZONDER sets hahaha.

Ben nog steeds vreselijk druk, en ga nu een weekje vakantie in. Als ik wat weet laat ik het jullie horen. heb wel, als het eenmaal kan, heel hard jullie hulp nodig met organiseren vanwege chronisch tijdgebrek (balen!!)
oh ben benieuwd ! , geniet van je vakantie ! een zondag is wel prettiger voor vele lijkt me :)
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door dre »

Ik ga even met iemand overleggen om een deel van de planning te verzorgen. :goedzo:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door dre »

Geregeld:wij willen de planning wel doen. 8)
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door John P »

Ik doe een oproep voor vrijwilligers die op de dag zelf twee uur regelneef willen zijn. Ik vrees dat ik mijzelf dan ook moet kandideren.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door pappaleo »

Ik wil best regelneef zijn spelen.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door ray5150 »

dre schreef: do 05 mei 2022, 20:42
Geregeld:wij willen de planning wel doen. 8)
Zozo, 2 man maar liefst die zich op de planning gaan storten.
Dan zullen we tegen die tijd wel weer excel staatjes krijgen met wie in welke ruimte verwacht word, en met welke spullen ?

Er staat me bij dat Jan / Wowly juist een aantal jaren geleden iedere vorm van planning (afgezien van het bestellen van de pizza's) had losgelaten.


Een ander puntje, is er iemand die privé in contact staat met mikekiwi (organisator van Alphen) ?
Ik zie dat hij al meer dan een maand al niet meer op ZBA is geweest, en heeft dus ook geen weet van dit topic.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door Shadow »

ray5150 schreef: do 05 mei 2022, 22:04
dre schreef: do 05 mei 2022, 20:42
Geregeld:wij willen de planning wel doen. 8)
Zozo, 2 man maar liefst die zich op de planning gaan storten.
Dan zullen we tegen die tijd wel weer excel staatjes krijgen met wie in welke ruimte verwacht word, en met welke spullen ?

Er staat me bij dat Jan / Wowly juist een aantal jaren geleden iedere vorm van planning (afgezien van het bestellen van de pizza's) had losgelaten.


Een ander puntje, is er iemand die privé in contact staat met mikekiwi (organisator van Alphen) ?
Ik zie dat hij al meer dan een maand al niet meer op ZBA is geweest, en heeft dus ook geen weet van dit topic.

Jan liet de planning los zodat hij er niet meer achteraan hoefde, uiteindelijk maakte ik die de laatste edities en dan beginnen er gelijk mensen eisen te stellen etc. Ik snapte meteen waarom Jan dat niet meer deed, maar ik vond dat niet zo'n ramp.

Ik heb Mike laatst nog een pb gestuurd en die is niet zo bezig met audio momenteel dacht ik :think:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door Pjotr »

Nooit iets van een planning gemerkt in Breda :lol: Althans op de oude locatie. Het heeft zijn voors en het heeft zijn tegens. Zonder planning moest je soms letterlijk de stekkers uit de stopcontacten trekken daar omdat sommigen het anders echt vertikte om ruimte voor een ander te maken.
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door rikpost »

Ik kan mij alleen de kip saté nog herinneren :lol:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door Pjotr »

Breda kende alleen Domino pizza's. En ongeacht wat je er voor betaald had was het altijd een verrassing wat er uit de doos kwam. Maar het is nooit kip en saté geweest.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door ray5150 »

rikpost schreef: do 05 mei 2022, 22:24
Ik kan mij alleen de kip saté nog herinneren :lol:
Dat was in Alphen, Rik. het restaurant aan de overkant van het plein. :lol:
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door rikpost »

Ah shit ja je hebt gelijk !!
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door WrineX »

hmm ik kies (of eindig) altijd in een ruimte waar niemand wil staan , heb je nergens last van. maar hoe dan ook. ik wil best helpen als het kan maar plannen is niet een van mijn sterkste kanten :)
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door Shadow »

Pjotr schreef: do 05 mei 2022, 22:41
Breda kende alleen Domino pizza's. En ongeacht wat je er voor betaald had was het altijd een verrassing wat er uit de doos kwam. Maar het is nooit kip en saté geweest.
Uhm de laatste jaren was het Alfredo en sinds de nieuwe locatie rekende Jan de pizza's van tevoren af met de bezoekers en kreeg iedereen wat ie besteld had.
Ik snap dat doorzagen hierover niet zo goed, de laatste jaren hebben verschillende mensen meegewerkt om dit soort dingen goed te regelen en dan nog doorzeiken....gek he dat er steeds minder evenementen zijn?
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door Kappa7 »

Op zich is het wel prettig om te weten wie met wie kan in en in welke ruimte.
Wat Barry doet is wat dat betreft wel goed geregeld.
Er zijn namelijk vaak wel mensen die alleen speakers hebben of een versterker die men wil laten horen.
Het is toch wel handig om iets van coördinatie te hebben daar in.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?

Bericht door hannesie »

rikpost schreef: do 05 mei 2022, 22:24
Ik kan mij alleen de kip saté nog herinneren :lol:
Was dat niet in Alphen a/d Rijn?
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”